Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

potwierdzenie adresu e-mail dla e-faktury Orange dla nr ewidencyjnego 00001909083***

ROZWIĄZANE

Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 2
  • 0

potwierdzenie adresu e-mail dla e-faktury Orange dla nr ewidencyjnego 00001909083***

Nie Jestem Użytkownikiem Orange!

 

Witam!

 

Nazywam sie Emila, okolo 10+ lat temu bylam w orange na karte, przez kilka miesiecy, od tamtej pory nie kozystalam z waszych uslug, z prostej przyczyny - nie mieszkam w Polsce. I nagle otrzymuje e-mail od was (?), ze jestem waszym klijentem i mam potwirdzic moj e-mail aby otrzymywac e-faktury... (za co?). 

1.Nie jestem waszym klijentem!

2.Po co mi Polski numer jak nie mieszkam w Polsce?

3.Po co mam dzwonic do was, jak to nie moja wina, ze to wy wysylacie SPAM na moj e-mail

Wiec tu jest pytanie, gdzie mam napisac (bo nie mam zamiaru dzwonic), aby moj e-mail zostal usuniety z bazy danych? Lub kogo mam poinformowac, ze ktos blednie podal e-mail/lub emila zostal zle napisany przez waszego pracownika i wasz klijent nie otrzyma e-faktury?

 

Tu podaje tresc e-mail, ktory dostalam juz poraz drugi:


wielu naszych klientów nie chce już marnować papieru na drukowanie faktur. Dziękujemy, że jesteś wśród nich.
Dzień dobry,

Z adresu [no-reply@orange.com] wysłaliśmy wiadomość na adres ***@gmail.com z prośbą o potwierdzenie, że mamy go używać 
do przesyłania e-faktury. Jeśli adres się zgadza wystarczy w odpowiedzi na tego maila wpisać słowo "potwierdzam".

A może ma to być inny adres e-mail? Żaden problem możesz go nam dostarczyć na 
2 sposoby:

  • Na stronie www.orange.pl/mojorange, w zakładce faktury i płatności, zaznacz "adres e-mail" i wpisz właściwy adres.
  • Wyślij SMS o treści ZMIANA <nr_ewidencyjny>.<nowy adres e-mail> (np. ZMIANA xxxxxxxxxxxxxxKowalski.Jan@orange.pl) pod nr 512 911 911 (opłata zgodna z taryfą operatora). Swój numer ewidencyjny znajdziesz 
    w temacie tego maila.

Do momentu potwierdzenia przez Ciebie adresu e-mail, e-faktury będą dostępne wyłącznie na Twoim koncie w Orange na stronie www.orange.pl/mojorange.

Pozdrawiamy,
Orange

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32785
  • 38811
  • 1388

potwierdzenie adresu e-mail dla e-faktury Orange dla nr ewidencyjnego 00001909083***

Być może inny klient Orange podał Twój adres przez pomyłkę. Niestety tutaj nic nie zrobimy. Najlepiej nie potwierdzać adresu, wtedy nie powinnaś dostawać maili.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

5 ODPOW. 5

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32785
  • 38811
  • 1388

potwierdzenie adresu e-mail dla e-faktury Orange dla nr ewidencyjnego 00001909083***

Być może inny klient Orange podał Twój adres przez pomyłkę. Niestety tutaj nic nie zrobimy. Najlepiej nie potwierdzać adresu, wtedy nie powinnaś dostawać maili.

Zespół Nasz Orange
  • 2984
  • 12560
  • 151

potwierdzenie adresu e-mail dla e-faktury Orange dla nr ewidencyjnego 00001909083***

Najprawdopodobniej stało się tak, jak to już zasugerował wyżej ↑ @Piotrekk85. Niewykluczone też, że to pracownik przy wprowadzaniu danych popełnił jakiś błąd i omyłkowo wprowadził adres, który okazał się być Twoim adresem e-mail Smutny robot. Nie powinien się znajdować w naszej bazie danych, o ile oczywiście nie był podawany przy jakichś innych okazjach, np. przy zakładaniu konta na portalu «Mój Orange».

Wystarczy nie odpowiadać na maila i ewentualne kolejne maile (spokojnie: myślę, że może być ich maks. 3 Szczęśliwy mężczyzna) zachęcającego do potwierdzenia wysyłki e-faktur.

Jeżeli Ci zależy na poinformowaniu o zaistniałej sytuacji nasz BOK - to proponuję skorzystanie z kontaktu na czacie: http://www.orange.pl/esupport_b2c_contact_client.phtml.

Tutaj jednak jest jedno "ale". Taki kontakt na czacie można zainicjować, podając swoje imię, nr usługi oraz rodzaj sprawy. W Twojej szczególnej sytuacji proponuję podać jakieś 9 dowolnych cyfr jako nr usługi, a jako rodzaj - Usługi stacjonarne. W pierwszym pytaniu na czacie wyjaśnij, że dostałaś maila, który w żadnym razie nie powinien być zaadresowany do Ciebie. Na czacie obowiązują pewne zasady związane z weryfikacją danych osób, które się kontaktują tym kanałem - myślę jednak, że Twoja sprawa zostanie tam kompleksowo i rzeczowo potraktowana Szczęśliwy robot.


Zespół Nasz Orange
  • 2984
  • 12560
  • 151

potwierdzenie adresu e-mail dla e-faktury Orange dla nr ewidencyjnego 00001909083***

hej @Amilee Emotikon: Szczęśliwy
czy kontakt na czacie coś dał?
Jeżeli któraś z powyższych odpowiedzi była dla Ciebie przydatna - śmiało oznacz ją przez │Opcje postaZaakceptuj jako rozwiązanieEmotikon: Szczęśliwy. Dzięki temu inni (z podobnym problem) będą mogli później łatwiej na nią trafić Bardzo szczęśliwy kot.


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 2
  • 0

potwierdzenie adresu e-mail dla e-faktury Orange dla nr ewidencyjnego 00001909083***

Witam ponownie,

 

Problem wydaje się rozwiązany. Postanowilam poczekać kilka/nascie dni i zobaczyć czy nie będę dostawać kolejnych e-maili o tej treści. Jak na razie nic nie dostałam, ale w razie kolejnych problemów z tym związanych, udam się na czat. 

 

Dzięki za pomoc!

 

Pozdrawiam!


Zespół Nasz Orange
  • 2984
  • 12560
  • 151

potwierdzenie adresu e-mail dla e-faktury Orange dla nr ewidencyjnego 00001909083***

Dzięki @Amilee, że podzieliłaś się tutaj z nami dalszą historią Emotikon: Szczęśliwy