Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

nowe Mój Orange - to gniot i niedoróba - kto to testował?


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 9
  • 8
  • 0

nowe Mój Orange - to gniot i niedoróba - kto to testował?

Jak można oddać do użytku tak niedorobiony serwis? Kto to testuje? - Studenci czy te babki z czatu, które prostych rzeczy nie łapią? Mam numer na kartę, chcę przestawić kilka rzeczy i widzę jeden wielki śmietnik! Czy na pewno najważniejsze jest rozwijane menu i kręcący się kwadrat?!?

1. Ogólna niespójność interfejsu.
Czemu po wejściu w "Zarządzaj" niektórych usług są dwie zakładki ("Status usługi" oraz "Opis i cennik"), a przy innych jedna (tylko "Opis i cennik")?
Czemu w "Zarządzaj" czasami jest zarówno "Wyłącz usługę" jak i "Włącz usługę", zamiast tylko jednego przycisku z funkcją zależną od obecnego statusu usługi? Dwa przyciski są np. przy "Konto ważne rok". Przecież nie można drugi raz włączyć czegoś, co jest już włączone.

2. Czemu w usługach gdzie trzeba wpisywać kwoty, nie da się użyć przecinka, a trzeba używać kropki? W sensie, że nie można wpisać: "0,01", tylko "0.01". Polska, to nie Ameryka.

3. Czemu niektóre usługi nie mają opisów? Np. "Automatyczny kredyt" albo "Halo Granie Bez Limitu P". Swoją drogą, to co to jest to "P" na końcu nazwy tej usługi? Kot przeszedł po klawiaturze?

4. Czemu usługa "Minuty za Minuty" jest dwa razy? To dwie różne usługi czy jedna?

5. Następna: "Skarbonka" - po kliknięciu: "Zarządzaj" -> "Operacje" -> "Transfer środków ze skarbonki" -> "Wykonaj operację"... przychodzi SMS, że operacja nie została wykonana. Dziwne żeby się wykonała, skoro nie było miejsca do podania kwoty.

6. Czemu na moim numerze, usługa "Ograniczenie prędkości transmisji danych" była niby "w trakcie włączania" (zapewne od wielu miesięcy), ale po wejściu w "Zarządzaj", dało się kliknąć "Wyłącz usługę". Kliknąłem "Wyłącz usługę" po to, by po jakimś czasie ponownie ją włączyć, dlatego że teraz nie byłem pewny jej statusu. Myślałem, że coś się zresetuje i wyjaśni. Niestety, po kliknięciu "Wyłącz usługę", niby jest "Status Włączony", ale po wejściu w "Zarządzaj" jest napisane: "Status Nieaktywna". Proszę powiedzieć jak jest naprawdę.
Podobny problem mam z usługą "Bezpieczne konto" - nie wiadomo jaki status.
Kolejna: "Poczta głosowa" - rzekomo mam aktywną, a faktycznie nie jest aktywna.
Jaką mam mieć pewność, że wyświetlany stan innych usług jest zgodny ze stanem faktycznym, skoro jest taki bałagan? Są blokady, które mają działać. Telefon trafi w niepowołane ręce albo jakiś wirus coś odwali i nawysyła SMSów premium  i co, zeżre mi forsę z konta mimo że miało nie zeżreć?

Porażka!!! Poprzednia wersja była beznadziejna, ale ta jest jeszcze gorsza. Czemu nie poprawiliście poprzedniej tylko zrobiliśnie nową, też do poprawienia? Tamta aż tak była zabugowana, że nikt się nie podjął poprawy? Ech... Jestem załamany.

30 ODPOW. 30

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32771
  • 38742
  • 1388

nowe Mój Orange - to gniot i niedoróba - kto to testował?

Bałagan w nowej wersji jest pochodną bałaganu wewnątrz systemów Orange. Jak masz dużo cierpliwości, to warto zgłosić konkretny pomysł na forum w odpowiednim dział czy przekazać sugestie przez zakładkę zgłoś błąd w serwisie - wtedy trafią logi do twórców serwisu.

Z uwagi na to, że brakuje opisów, to też trzeba zrozumieć pewną konwencję czy "nowomowę" Orange która dla zwykłej osoby nie jest zrozumiała. Przykładowo:
- w Orange poczta głosowa to nie to samo co przekierowanie na pocztę. Mając aktywną pocztę świadczy to o tym, że masz skrzynkę wiadomości dostępną pod numerem *501 bezpośrednio z własnego numeru lub z numeru xxx88yyyzzz jeśli xxxyyyzzz to numer komórki w Orange. Na ten numer też ktoś może zadzwonić bezpośrednio z innego numeru i zostawić wiadomość bez sygnału bezpośrednio na aparacie telefonu.
- konto ważne rok ma opcję wyłącz i włącz bo kiedyś (nie wiem czy dziś nadal) była taka potrzeba - dawno temu jeśli RWK było aktywne, nie można było włączyć numeru bez limitu i trzeba było ręcznie wyłączyć. inna sprawa że ponowne włączenie to przedłużenie ważności o rok. Oczywiście to w różnych konfiguracjach może różnie działać.
- minuty za minuty to wynik zmian promocji sprzed kilku lat, oczywiście na dziś skorzystać możesz z jednej - podobnie z promocją Urodziny

Znając cykl życia serwisów Orange za rok pojawi się nowa nowa wersja serwisu i będzie jeszcze inaczej 😂

Poziom 34, Ekspert Galaktyczny
  • 1027
  • 2142
  • 181

nowe Mój Orange - to gniot i niedoróba - kto to testował?


@patisoniarznapisał(-a)

Jak można oddać do użytku tak niedorobiony serwis? Kto to testuje? - Studenci czy te babki z czatu, które prostych rzeczy nie łapią? Mam numer na kartę, chcę przestawić kilka rzeczy i widzę jeden wielki śmietnik! Czy na pewno najważniejsze jest rozwijane menu i kręcący się kwadrat?!?

1. Ogólna niespójność interfejsu.
Czemu w "Zarządzaj" czasami jest zarówno "Wyłącz usługę" jak i "Włącz usługę", zamiast tylko jednego przycisku z funkcją zależną od obecnego statusu usługi? Dwa przyciski są np. przy "Konto ważne rok". Przecież nie można drugi raz włączyć czegoś, co jest już włączone.


Niektóre usługi można włączać wielokrotnie. Innych nie.
Konto ważne rok dla przykładu wydłuża ważność konta tylko w momencie jego włączenia. Możesz zatem włączyć je ponownie bez konieczności wyłączania, aby w dowolnym momencie, ponownie wydłużyć ważność konta.
Podobnie z pakietami minut czy internetu.

 


2. Czemu w usługach gdzie trzeba wpisywać kwoty, nie da się użyć przecinka, a trzeba używać kropki? W sensie, że nie można wpisać: "0,01", tylko "0.01". Polska, to nie Ameryka.


Podejrzewam, że nikt nie zlecił na etapie projektu takiego działania, lub uznano, że jest to niepotrzebne...
Oczywiście, jak będę w pracy, to zgłoszę tę uwagę. O ile takie niedoróbki mogą mieć miejsce u konsultantów, o tyle klient nie powinien się zastanawiać czy należy użyć kropki, przecinka czy czegokolwiek innego.

 


3. Czemu niektóre usługi nie mają opisów? Np. "Automatyczny kredyt" albo "Halo Granie Bez Limitu P".

Serwis zarządzania jest generalnie serwisem służącym do włączenia usług,o których już wiemy. Na orange.pl znajdują się opisy tych usług. Z tego co wiem, docelowo mają byc podane linki lub w inny sposób zaciągane opisy ze strony, z bazy informacji na orange.pl

 


Swoją drogą, to co to jest to "P" na końcu nazwy tej usługi? Kot przeszedł po klawiaturze?


Podejrzewam, że tak właśnie było 😉
A tak bardziej na serio, niektóre usługi mogą mieć dość dziwne nazwy, aczkolwiek po stronie klienta powinny mieć nazwy klarowne. Oczywiście do zgłoszenia - na ten moment, nie jestem pewny czy to wina kota czy istoty człekokształtnej 🙂

 


4. Czemu usługa "Minuty za Minuty" jest dwa razy? To dwie różne usługi czy jedna?


Mógłbyś zarzucić screenem? Niestety, nie mam żadnego numeru w Nowym Orange Go, więc nie jestem w stanie tego sprawdzić. Ogółem, będziemy musieli to sprawdzić.

 


5. Następna: "Skarbonka" - po kliknięciu: "Zarządzaj" -> "Operacje" -> "Transfer środków ze skarbonki" -> "Wykonaj operację"... przychodzi SMS, że operacja nie została wykonana. Dziwne żeby się wykonała, skoro nie było miejsca do podania kwoty.


To jest fascynujące 🙂 Dzięki za zgłoszenie.
Środki ze skarbonki możesz przelać na Widoku 360 / Podsumowaniu  - w stanie konta:


Oczywiscie błąd w zarządzaniu przez pakiety.

 


6. Czemu na moim numerze, usługa "Ograniczenie prędkości transmisji danych" była niby "w trakcie włączania" (zapewne od wielu miesięcy), ale po wejściu w "Zarządzaj", dało się kliknąć "Wyłącz usługę". Kliknąłem "Wyłącz usługę" po to, by po jakimś czasie ponownie ją włączyć, dlatego że teraz nie byłem pewny jej statusu. Myślałem, że coś się zresetuje i wyjaśni. Niestety, po kliknięciu "Wyłącz usługę", niby jest "Status Włączony", ale po wejściu w "Zarządzaj" jest napisane: "Status Nieaktywna". Proszę powiedzieć jak jest naprawdę.
Podobny problem mam z usługą "Bezpieczne konto" - nie wiadomo jaki status.


Ograniczenie prędkości danych to lejek. Ta usługa powinna być stale w statusie W tracie włączania. Mam tylko wątpliwości czy w ogóle powinna być widoczna do klienta. Wywołuje niepotrzebne zamieszenie. Nie powinieneś jej wyłączać.

 

Poczta głosowa - ta usługa nie powinna być moim zdaniem widoczna dla klienta. Nie ma większego znaczenia. Usługa, która odpowiada za pocztę głosową w ofercie na kartę to Poczta głosowa - przekierowanie. Zgłoszę zapytanie jutro 🙂

 

Serwis jest cały czas rozwijany. Jestem przekonany, że docelowo będzie znacznie lepszy od poprzedniego. Zgłoszone przez Ciebie błędy to niedoróbki (nie licząc skarbonki), które powinny zostać wkrótce naprawione, a niektóre usługi moim zdaniem ukryte (bo po co klient ma widzieć np. LTE - Prepaid, która jest usługą podstawową).

 

Tym samym dziekujemy za wszystkie uwagi - merytoryczne uwagi, nawet jeśli są krytyczne, mają dla nas wielkie znaczenie, bo nowy system tworzymy w końcu dla klientów 🙂


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 373
  • 675
  • 4

nowe Mój Orange - to gniot i niedoróba - kto to testował?

Brawo, @patisoniarz, brawo.

Mi też trochę nie podoba się Nowe Mój Orange. Wolałabym tamtą starszą wersję.

Chodzi mi nie o zawartość, lecz o rozmiar pól w tym "menu" - powinno być trochę mniejsze te pola w "menu".

Jest za dużych rozmiarów to Nowe MO.

 

Jeszcze o Poczcie głosowej:

Napis (nazwa usługi) 'Poczta głosowa' jednak powinien być widoczny dla Klienta, moim zdaniem.

A obok napisu powinny być przyciski 'Włącz' i 'Wyłącz' - nie chcę Poczty gł. w swoim numerze, to wchodzę do Nowego MO i naciskam na 'Wyłącz'.

 

Ela

 


Poziom 34, Ekspert Galaktyczny
  • 1027
  • 2142
  • 181

nowe Mój Orange - to gniot i niedoróba - kto to testował?


@Ela12napisał(-a)

Brawo, @patisoniarz, brawo.

Mi też trochę nie podoba się Nowe Mój Orange. Wolałabym tamtą starszą wersję.

Chodzi mi nie o zawartość, lecz o rozmiar pól w tym "menu" - powinno być trochę mniejsze te pola w "menu".

Jest za dużych rozmiarów to Nowe MO.


Możesz sprecyzować co jest Twoim zdaniem za duże?

 


Jeszcze o Poczcie głosowej:

Napis (nazwa usługi) 'Poczta głosowa' jednak powinien być widoczny dla Klienta, moim zdaniem.

A obok napisu powinny być przyciski 'Włącz' i 'Wyłącz' - nie chcę Poczty gł. w swoim numerze, to wchodzę do Nowego MO i naciskam na 'Wyłącz'.


W tym właśnie w sek, że w ofercie na kartę są 2 usługi odpowiedzialne za pocztę głosową, z których "goła" poczta głosowa tak naprawdę nie jest konieczna do zarządzania. Włączenie i wyłączenie poczty głosowej odbywa się poprzez wyłączenie przekierowania na pocztę głosową. Tym samym, goła poczta powoduje tylko niepotrzebne zamieszanie. Ale to jak napisałem jest do zgłoszenia i ewentualnej analizy przez naszych specjalistów od marketingu, a nie szeregowego konsultanta 🙂


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32771
  • 38742
  • 1388

nowe Mój Orange - to gniot i niedoróba - kto to testował?

@Jarek, każdy klient jest różny. Niektórzy korzystają z bezpośredniego zostawiania wiadomości na skrzynce, może tych osób nie ma wiele, ale są...

Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 373
  • 675
  • 4

nowe Mój Orange - to gniot i niedoróba - kto to testował?

@Jarek, mogłyby być mniejsze pola 'Menu' na pierwszej stronie, tzn.:

- białe pola (te z napisami 'Moje faktury', i inne poniżej) mogłyby mieć wysokość taką, jak to czarne pole z napisami 'Telefon', 'Internet', 'Telewizja' itd.,

- niebieskie pole z napisami 'Mój Orange Usługi stacjonarne' mogłoby mieć wysokość taką, jaką obecnie ma każde z tych białych pól, co znajdują pod owym niebieskim; a obrazek - mniejszy.

 

Menu_MO01.png

 

Ela


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 9
  • 8
  • 0

nowe Mój Orange - to gniot i niedoróba - kto to testował?

Na wstępie dzięki, że nie usunęliście mojego tematu. Myślałem, że krytyka nie jest tu mile widziana.

Po drugie... Jednak fora na phpBB, to inna jakość. Nie umiem tu cytować. Edytor HTML zamiast prostego BBcode? Eh... Ale do rzeczy.

 

 @Piotrekk85

Bałagan w nowej wersji jest pochodną bałaganu wewnątrz systemów Orange. Jak masz dużo cierpliwości, to warto zgłosić konkretny pomysł na forum w odpowiednim dział czy przekazać sugestie przez zakładkę zgłoś błąd w serwisie - wtedy trafią logi do twórców serwisu.

 

No jest to jakieś rozwiązanie. Ale nie mam cierpliwości. Miałem ostatnio taki przypadek, który w sumie jest kolejnym problemem dla Orange do załatania: usunąłem konto nowego Orange. Myślałem, że jest popsute skoro niektóre usługi są jakieś "zawieszone". Spodziewałem się, że po ponownym założeniu coś się wyprostuje. Okazało się, że... nie ma możliwości ponownego założenia konta w nowym Orange. O dziwo, formularz resetu hasła działał bezproblemowo (tak jakbym miał dalej konto, mimo że je usunąłem) - tylko co z tego, skoro nawet zresetowanym hasłem nie szło się zalogować. W dodatku na stronie logowania do starego Orendża dało się zalogować, jednak komunikat mówił żebym przeszedł do strony Nowego Orendża. A starego już usunąć się nie dało. [swoją drogą: w starym też mogłem resetować hasło, mimo że stare Orange już do niczego nie jest potrzebne]

No to wszedłem na czat, babka przekierowała do innej babki i ta druga wysłała mi jakiś adres... już nie pamiętam... chyba też do resetu hasła. Wtedy zaskoczyło. Ale prawdopodobnie coś jeszcze zrobiła w systemie.

Mimo, że już działało, postanowiłem jej wytłumaczyć, że mają błąd i że jeśli znowu skasuję konto, to znowu nie będę mógł go ponownie założyć. Kilkanaście minut klepania w klawiaturę zanim załapała. Czy to jest normalne???

 

@Piotrekk85

- w Orange poczta głosowa to nie to samo co przekierowanie na pocztę. Mając aktywną pocztę świadczy to o tym, że masz skrzynkę wiadomości dostępną pod numerem *501 bezpośrednio z własnego numeru lub z numeru xxx88yyyzzz jeśli xxxyyyzzz to numer komórki w Orange. Na ten numer też ktoś może zadzwonić bezpośrednio z innego numeru i zostawić wiadomość bez sygnału bezpośrednio na aparacie telefonu.

 

O proszę. W Heyah było coś podobnego, ale numer był jeden i dopiero potem wpisywało się numer odbiorcy. Minuta słono kosztowała, ale zostawienie komuś wiadomości na poczcie było darmowe, co skrzętnie wykorzystywałem 🙂 .

 

- konto ważne rok ma opcję wyłącz i włącz bo kiedyś (nie wiem czy dziś nadal) była taka potrzeba - dawno temu jeśli RWK było aktywne, nie można było włączyć numeru bez limitu i trzeba było ręcznie wyłączyć. inna sprawa że ponowne włączenie to przedłużenie ważności o rok. Oczywiście to w różnych konfiguracjach może różnie działać.

 

Faktycznie! Zapomniałem o tym.

 

 

@Jarek

Serwis zarządzania jest generalnie serwisem służącym do włączenia usług,o których już wiemy. Na orange.pl znajdują się opisy tych usług. Z tego co wiem, docelowo mają byc podane linki lub w inny sposób zaciągane opisy ze strony, z bazy informacji na orange.pl

 

Zdecydowanie się z tym nie zgodzę. Wszedłem tam by zobaczyć co MOGĘ włączyć. Po co mam czytać opisy do usług, które dotyczą abonamentów gdy mam na kartę, albo innych taryf niż mam?

 

 

Mógłbyś zarzucić screenem? Niestety, nie mam żadnego numeru w Nowym Orange Go, więc nie jestem w stanie tego sprawdzić. Ogółem, będziemy musieli to sprawdzić.

 

Proszę:

https://i.imgur.com/5VdLqlk.png

 

 

Ograniczenie prędkości danych to lejek. Ta usługa powinna być stale w statusie W tracie włączania. Mam tylko wątpliwości czy w ogóle powinna być widoczna do klienta. Wywołuje niepotrzebne zamieszenie. Nie powinieneś jej wyłączać.

 

Ok, tyle że teraz to mam wątpliwość, czy ona chodzi czy nie. A jak najbardziej powinna był włączona.

Przy okazji: czy jak zjem pakiet i włącza się lejek, to internet 64kb/s jest darmowy?

 

 

Poczta głosowa - ta usługa nie powinna być moim zdaniem widoczna dla klienta. Nie ma większego znaczenia. Usługa, która odpowiada za pocztę głosową w ofercie na kartę to Poczta głosowa - przekierowanie. Zgłoszę zapytanie jutro Emotikon: Szczęśliwy

 

 

No nie wiem czy to dobry pomysł. Może jednak lepiej byłoby zebrać to w kupę i zrobić trzy stany do wyboru: wyłączona / włączona z przekierowaniami / włączona bez przekierowań? Plus odpowiedni opis. Dziwne by było, żeby byle cymbał mógł zadzwonić na xxx88yyyzzz i zostawić mi wiadomość, a ja nie mógłbym tego wyłączyć.

Ta sztuczka z xxx88yyyzzz nie jest powszechnie znana. Założę się, że np. ta strona z objaśnieniami:

https://www.orange.pl/portal/map/map/faq_category?faq=3839721&cat=3643671&cat2=3839633

... nie jest nigdzie podlinkowana. Czemu tak?

 

Serwis jest cały czas rozwijany. Jestem przekonany, że docelowo będzie znacznie lepszy od poprzedniego. Zgłoszone przez Ciebie błędy to niedoróbki (nie licząc skarbonki), które powinny zostać wkrótce naprawione, a niektóre usługi moim zdaniem ukryte (bo po co klient ma widzieć np. LTE - Prepaid, która jest usługą podstawową).

 

No i tutaj wracamy do pytania: kto to testował? Oraz dodatkowo: kto bierze pensję za testy?

Przecież ten chaos nie nadaje się do użytku. W życiu nie oddałbym tego na produkcję. Falstart.

 

LTE - Prepaid - a to ciekawostka. Czy w jakichkolwiek sytuacjach celowym jest wyłączenie sobie LTE od strony sieci, a nie w telefonie/ruterze?

 

Przy okazji, @Jarek - czy na pewno działa link w Twoim podpisie?

 

Kolejna rzecz, którą zgłaszam:

Klikam "Zarządzaj" przy "Pakiety, usługi i ustawienia". Zmieniam sobie różne rzeczy. I chcę wrócić na "Widok 360". Jak? Tylko "wstecz" w przeglądarce internetowej?

Nawigacja po stronie to porażka. T-Mobile ma całkiem osobną stronę od zarządzania wszystkim co związane z numerem. W osobnej domenie. A w Orange jest pomieszanie i do końca nie wiadomo czy coś dotyczy mojego numeru czy to już marketingowa część strony.

Kurcze no, ja mogę to zgłaszać, ale to mi zajmie połowę życia, a i tak w większości odbiję się od betonu i nic nie wskóram. W sumie, to nie wiem po co tu piszę. Jakiś chyba żal mam.

 

@Ela12

Mi też trochę nie podoba się Nowe Mój Orange. Wolałabym tamtą starszą wersję.

Chodzi mi nie o zawartość, lecz o rozmiar pól w tym "menu" - powinno być trochę mniejsze te pola w "menu".

 

Widać, że to zgodnie z modą, jest robione pod małe komputerki z ekranami o kosmicznych rozdzielczościach. Była moda na strony, które dopasowują się do rozdzielczości, a teraz jest moda na gigantyczne przyciski dla dotykowców.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32771
  • 38742
  • 1388

nowe Mój Orange - to gniot i niedoróba - kto to testował?

Odniosę się do kilku spraw:
- co do szukania luk by nie płacić na zostawianie wiadomości na skrzynce poczty głosowej: w dobie opłaty 29 gr/min i zniżek w roamingu, już na dziś się nie opłaca.
- LTE Prepaid - i tuz wiedza "historyczna" dla fascynatów telekomunikacji lub byłych współpracowników Orange (jak ja) - zanim Orange wdrożyło LTE w swojej sieci wiele miesięcy przygotowywało się do tego. Około pół roku wcześniej w dystrybucji pojawiły się nowe rodzaje kart sim wspierające LTE. Po pierwszych testach okazało się, że nie na każdej nowej karcie sim poprawnie uruchamiały się odpowiednie punkty dostępu do internetu LTE po stronie sieci. Wdrożono wtedy dwie usługi LTE Prepaid i LTE Postpaid których zadaniem było właśnie poprawne aktywowanie odpowiednich bardzo technicznych rzeczy po stronie sieci (ciekawostką jest fakt, że na ofertach typu mix odpowiedniej usługi nie było, co czasem powodowało problemy). Na dziś dzieje się to w 99% przypadków automatycznie bez potrzeby kontaktu z Orange. A jeśli miałeś do czynienia kiedyś z wielkimi systemami IT, to jak się dodało pewną rzecz, to czasem zbyt kosztowne jest ją usuwać - więc została "na pamiątkę". Wyłączenie tej usługi zwykle kończy się błędami w realizacji zamówienia więc sugerowałbym tego nie robić i nie próbować. Może kiedyś będzie schowana do usług "technicznych".

Podsumowując, do zrozumienia nowej wersji serwisu trzeba wytrwałości. Przeciętna osoba nie znająca dobrze usług Orange na przestrzeni wielu lat się nie połapie w tym wszystkim. Ale spokojnie co 5 lat jest zawsze "duża zmiana", więc koło 2020 powinna być kolejna 🙂

Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 9
  • 8
  • 0

nowe Mój Orange - to gniot i niedoróba - kto to testował?

Ok, dzięki @Piotrekk85 za wyjaśnienia.

- Z darmowym zostawianiem wiadomości, to wiadomo. Dziś za 25 zł jest brak limitu, więc szkoda czasu kombinować. A nawet i jeszcze mniej, uwzględniając Skarbonkę, dodatkowe 30 zł przy doładowaniu za 200 zl oraz kupując tanie doładowania na Allegro.

- LTE. Kojarzę temat kart USIM jak pojawiło się 3G, także załóżmy że rozumiem, że przy LTE też były potrzebne jakieś zmiany konfiguracyjne. Ale tak jak mówisz - nie powinno tego być na wierzchu. No i oczywiście nie byłbym sobą, gdybym nie kliknął 🙂 . Skutek:

Proba dezaktywacji uslugi LTE - Prepaid (110534) ktora jest wymagana w ofercie Nowe Orange Go (TAR19)

Czyli faktycznie nie da się tego wyłączyć. Ciekawe jak w innych taryfach, ale nie będę sprawdzał.

 

I już widzę kolejny błąd, a w zasadzie niespójność w nazwach. Mam taką zepsutą usługę (z którą nie idzie nic zrobić) jak "Bezpieczne konto". W jednym miejscu jest status "W trakcie włączania", a w innym "W trakcie aktywacji". Mnie to razi. Jakiegoś niechluja pewnie nie.

https://i.imgur.com/RbLV9nj.png

https://i.imgur.com/6Ejjpz5.png