Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

klient biznesowy: dodatkowy, niezamawiany pakiet transferu po zmianie taryfy

ROZWIĄZANE
Anonim

Nie dotyczy

klient biznesowy: dodatkowy, niezamawiany pakiet transferu po zmianie taryfy

Wczoraj zmienił mi się abonament w związku z przedłużeniem umowy.

 

Mój Orange (witryna i aplikacja mobilna) wyświetlają w podsuwaniu mojego konta dodatkowy, niezamówiony i nieaktywowany przeze mnie pakiet internetowy 2GB (por. zaznaczenie w załączonym poniżej pliku).

 

Wydaje mi się, że miałem taki pakiet jako bonus w poprzednim abonamencie, ale martwię się, że to jakiś kosztowna dodatkowa usługa.

 

Zrzut ekranowy z Mój Orange.Zrzut ekranowy z Mój Orange.

 

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32805
  • 39009
  • 1390

klient biznesowy: dodatkowy, niezamawiany pakiet transferu po zmianie taryfy

Skontaktuj się z BOK przez mój Orange lub infolinię.
Na forum niestety takich szczegółowych kwestii nie wyjaśnimy.

A jak nazywa się Twój abonament?

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

8 ODPOW. 8

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32805
  • 39009
  • 1390

klient biznesowy: dodatkowy, niezamawiany pakiet transferu po zmianie taryfy

Skontaktuj się z BOK przez mój Orange lub infolinię.
Na forum niestety takich szczegółowych kwestii nie wyjaśnimy.

A jak nazywa się Twój abonament?
Anonim

Nie dotyczy

klient biznesowy: dodatkowy, niezamawiany pakiet transferu po zmianie taryfy

Mój abonament to Orange Biz Krajowy.

 

Przez telefon z BOK usłyszałem, że „im się nie wyświetla, tzn. nie ma się czym martwić”. Wolałbym jednak odpowiedź na piśmie i stąd mój post.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32805
  • 39009
  • 1390

klient biznesowy: dodatkowy, niezamawiany pakiet transferu po zmianie taryfy

Tu na forum nawet pracownicy Orange nie udzielają Ci takiej informacji nie udzielą z uwagi na ochronę danych osobowych. Zadaj pytanie przez Mój Orange/Obsługa/zgłoś sprawę.

Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 52
  • 46
  • 3

klient biznesowy: dodatkowy, niezamawiany pakiet transferu po zmianie taryfy

@Anonim

 

A tutaj (po kliknięciu Sprawdź usługi dodatkowe) coś widzisz?

Anonim

Nie dotyczy

klient biznesowy: dodatkowy, niezamawiany pakiet transferu po zmianie taryfy

Nic dodatkowego nie włączałem, w tym cały sęk.

Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 52
  • 46
  • 3

klient biznesowy: dodatkowy, niezamawiany pakiet transferu po zmianie taryfy


Nic dodatkowego nie włączałem, w tym cały sęk.

@Anonim

Chodziło mi bardziej o to, czy w tym miejscu widzisz może jakieś aktywne usługi (nie wiem - np. Pakiet XL Europejski) - bez wnikania w to, czy kiedykolwiek było coś włączane.

 

Ja dla przykładu widzę w tym miejscu (z tym że w ofercie dla klientów indywidualnych) WŁĄCZONY Pakiet Europa.:

Prezentacja włączonego pakietu.PNG

 

Anonim

Nie dotyczy

klient biznesowy: dodatkowy, niezamawiany pakiet transferu po zmianie taryfy

Z góry na dół usługi mają status „wyłączone“ (z wyjątkiem bonusowego pakietu 10gb dodanego na 2 mce do nowego abonamentu gdzie jest „w trakcie zmian“).

Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 52
  • 46
  • 3

klient biznesowy: dodatkowy, niezamawiany pakiet transferu po zmianie taryfy

@Anonim

 

Jeżeli Ci zależy na odpowiedzi pisemnej w tym temacie - napisz po prostu o swoich obawach związanych z "magicznym - nikomu nieznanym" pakietem w formie reklamacji czy wniosku (lub czegoś w tym rodzaju).

 

Ale wg mnie gra nie warta świeczki Obojętny robot. Mi wystarczyłoby info: "się nie wyświetla i nie ma się czym martwić" Szczęśliwy robot.