Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

brak połączeń na billingu w roamingu


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 2
  • 0

brak połączeń na billingu w roamingu

Temat przeniesiony z O społeczności do odpowiedniej kategorii + dodano etykiety - moderator Bartłomiej

 

Mam taką sytuację . posiadam 2 numery na koncie ( abonament). Jeden numer przebywa w roamingu UE. Dzwonię z Polski na ten numer w roamingu kilka razy dziennie i nie wszystkie połączenia widoczne są potem na billingu w bieżącym wykorzystaniu. A jak wiadomo ,w roamingu widoczne są też rozmowy przychodzące. Wiem , że to czasem działa z opóźnieniem , ale nie ma tych połączeń widocznych nawet po 14 dniach. Czy jest to możliwe ?

Albo inna sytuacja : numer przebywający w UE dzwonił do biura obsługi klienta Orange, i ta rozmowa też nie jest widoczna na bieżącym wykorzystaniu, nawet po kilkunastu dniach.

O co w tym wszystkim chodzi ?

Czy takie pomyłki się zdarzają ?

4 ODPOW. 4

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

brak połączeń na billingu w roamingu

Opóźnienie może wynieść do 3 miesięcy. Uroki roamingu.

Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 2
  • 0

brak połączeń na billingu w roamingu

Ok. rozumiem. To jak później te rozmowy są dopisywane do kolejnego rachunku ? Z jaką data i godziną ? 


Poziom 27, Znawca Przestworzy
  • 395
  • 908
  • 43

brak połączeń na billingu w roamingu

Na rachunku widzisz je z datą i godziną wykonania połączania (dokładniej mówiąc z datą i godziną jaką przekazał partner roamingowy). Może więc się zdarzyć, że na rachunku sierpniowym zobaczysz wyszczególnione połączenie, które miało miejsce w czerwcu.


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 2
  • 0

brak połączeń na billingu w roamingu

Dzięki za szybką odpowiedz 😉