- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak połączeń na billingu w roamingu
Temat przeniesiony z O społeczności do odpowiedniej kategorii + dodano etykiety - moderator Bartłomiej
Mam taką sytuację . posiadam 2 numery na koncie ( abonament). Jeden numer przebywa w roamingu UE. Dzwonię z Polski na ten numer w roamingu kilka razy dziennie i nie wszystkie połączenia widoczne są potem na billingu w bieżącym wykorzystaniu. A jak wiadomo ,w roamingu widoczne są też rozmowy przychodzące. Wiem , że to czasem działa z opóźnieniem , ale nie ma tych połączeń widocznych nawet po 14 dniach. Czy jest to możliwe ?
Albo inna sytuacja : numer przebywający w UE dzwonił do biura obsługi klienta Orange, i ta rozmowa też nie jest widoczna na bieżącym wykorzystaniu, nawet po kilkunastu dniach.
O co w tym wszystkim chodzi ?
Czy takie pomyłki się zdarzają ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak połączeń na billingu w roamingu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak połączeń na billingu w roamingu
Ok. rozumiem. To jak później te rozmowy są dopisywane do kolejnego rachunku ? Z jaką data i godziną ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak połączeń na billingu w roamingu
Na rachunku widzisz je z datą i godziną wykonania połączania (dokładniej mówiąc z datą i godziną jaką przekazał partner roamingowy). Może więc się zdarzyć, że na rachunku sierpniowym zobaczysz wyszczególnione połączenie, które miało miejsce w czerwcu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak połączeń na billingu w roamingu
Dzięki za szybką odpowiedz 😉