Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

brak opcji "wymień karte"

ROZWIĄZANE

Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

brak opcji "wymień karte"

► W temacie uporządkowano etykiety - Moderator Wiktor ◄

 

Czemu przy moim numerze na Mój Orange jest zablokowana opcja 'Wymiany Karty'? Chciałam wymienić z micro na nano sim. Kupiłam nowy telefon. Nie jest to przedłużenie umowy, abonament mam ważny jeszcze rok.

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3331
  • 8004
  • 150

brak opcji "wymień karte"

Wymiany karty SIM możesz dokonać poprzez SMS. 

 

  • Z dotychczasowej karty SIM wyślij SMS pod bezpłatny numer 80511. W treści wpisz kod PUK starej karty.
  • Poczekaj na SMS-a z instrukcją.
  • W odpowiedzi na niego wyślij SMS z danymi z nowej karty SIM: numer telefonu lub numer nowej karty SIM spacja kod PUK
    (np. 5xxxxxx 12345678).
  • Poczekaj na SMS z potwierdzeniem wymiany - otrzymasz je nie później niż w ciągu 24 godzin.
  • Wyjmij z telefonu starą kartę i włóż nową kartę SIM.

Szczegóły znajdziesz TUTAJ.

 

FILM - Jak wymienić kartę SIM.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

5 ODPOW. 5

Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3331
  • 8004
  • 150

brak opcji "wymień karte"

Wymiany karty SIM możesz dokonać poprzez SMS. 

 

  • Z dotychczasowej karty SIM wyślij SMS pod bezpłatny numer 80511. W treści wpisz kod PUK starej karty.
  • Poczekaj na SMS-a z instrukcją.
  • W odpowiedzi na niego wyślij SMS z danymi z nowej karty SIM: numer telefonu lub numer nowej karty SIM spacja kod PUK
    (np. 5xxxxxx 12345678).
  • Poczekaj na SMS z potwierdzeniem wymiany - otrzymasz je nie później niż w ciągu 24 godzin.
  • Wyjmij z telefonu starą kartę i włóż nową kartę SIM.

Szczegóły znajdziesz TUTAJ.

 

FILM - Jak wymienić kartę SIM.


Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

brak opcji "wymień karte"

Ale nie mam jeszcze fizycznie nowej karty. Czytałam, że załatwiając sprawę przez internet jest mniejsza opłata (15 zamiast 25 zł).
Opcja 'wymiany karty' nie polega ba odbiorze nowej karty np. w salonie/ wysyłki karty?

Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3331
  • 8004
  • 150

brak opcji "wymień karte"

@KarolinaUza,

Nie, samodzielna wymiana karty SIM odbywa się przez nowy niezarejestrowany starter Emotikon: Szczęśliwy

 

Jeśli kupisz starter o wartości 5 zł, do faktury doliczy 10 zł.

 

Koszt to 15 zł. Od tej kwoty odliczymy wartość startera, a różnicę pozostałą do zapłaty: 

  • doliczymy do Twojej faktury - jeśli korzystasz z oferty na abonament,
Anonim

Nie dotyczy

brak opcji "wymień karte"

@KarolinaUza, w regulaminie świadczenia multimedialnych usług Orange są konkretne zapisy dotyczące umów, cenników promocji czy ofert okresowych. Karta SIM jest własnością operatora i być może z powodu opłacanych jeszcze rat za urządzenie, istnieją ograniczenia zapisane w Twojej konkretnej umowie. Tak stanowi zapis regulaminu, więc należałoby to sprawdzić albo samemu, albo przez zakładkę Kontakt z poziomu forum czy to na czacie, albo telefonicznie pod numerem 510100100. Masz na raty telefon?


Zespół Nasz Orange
  • 2984
  • 12552
  • 151

brak opcji "wymień karte"


@KarolinaUza napisała:
Pokaż szczegóły
Ale nie mam jeszcze fizycznie nowej karty. Czytałam, że załatwiając sprawę przez internet jest mniejsza opłata (15 zamiast 25 zł).
Opcja 'wymiany karty' nie polega ba odbiorze nowej karty np. w salonie/ wysyłki karty?

Nawiązując do tego, co już wyżej napisał @Ron (kupno nowego, niezarejestrowanego startera) i powołując się na materiał opisujący sposób wymiany, którym jesteś zainteresowana (Instrukcja - samodzielna wymiana karty SIM przez Mój Orange) - powinnaś wszystko zacząć od kupna startera * :)... Dopiero później klikasz w przycisk "Wymień kartę". (

Z tego co się orientuję, to powinien on zadziałać dla prawie wszystkich rodzajów kart. Piszę "prawie", bo karty typu NFC w ten sposób (jeszcze!) nie wymienisz. Stosowna poprawka powinna zostać wdrożona w najbliższych tygodniach, jeśli nie dniach.

 

Podsumowując:

  • jeżeli napotykasz na jakiś problem po naciśnięciu tytułowego przycisku (np. komunikat o błędzie, brak reakcji itd.) i jednocześnie nie masz karty typu NFC, to powinnaś zgłosić problem z tą funkcjonalnością:

przycisk do zgłaszania błędów.jpg

 

  • jeżeli nie chcesz się "bawić" w czekanie na rozwiązanie Emotikon: Język - to warto skorzystać z porady @Rona pokazującej metodę na SMS-a

 

* łatwiej kupić starter w najbliższym kiosku, poczcie itd.