- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
► W temacie uporządkowano etykiety - Moderator Wiktor ◄
Czemu przy moim numerze na Mój Orange jest zablokowana opcja 'Wymiany Karty'? Chciałam wymienić z micro na nano sim. Kupiłam nowy telefon. Nie jest to przedłużenie umowy, abonament mam ważny jeszcze rok.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wymiany karty SIM możesz dokonać poprzez SMS.
- Z dotychczasowej karty SIM wyślij SMS pod bezpłatny numer 80511. W treści wpisz kod PUK starej karty.
- Poczekaj na SMS-a z instrukcją.
- W odpowiedzi na niego wyślij SMS z danymi z nowej karty SIM: numer telefonu lub numer nowej karty SIM spacja kod PUK
(np. 5xxxxxx 12345678). - Poczekaj na SMS z potwierdzeniem wymiany - otrzymasz je nie później niż w ciągu 24 godzin.
- Wyjmij z telefonu starą kartę i włóż nową kartę SIM.
Szczegóły znajdziesz TUTAJ.
FILM - Jak wymienić kartę SIM.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wymiany karty SIM możesz dokonać poprzez SMS.
- Z dotychczasowej karty SIM wyślij SMS pod bezpłatny numer 80511. W treści wpisz kod PUK starej karty.
- Poczekaj na SMS-a z instrukcją.
- W odpowiedzi na niego wyślij SMS z danymi z nowej karty SIM: numer telefonu lub numer nowej karty SIM spacja kod PUK
(np. 5xxxxxx 12345678). - Poczekaj na SMS z potwierdzeniem wymiany - otrzymasz je nie później niż w ciągu 24 godzin.
- Wyjmij z telefonu starą kartę i włóż nową kartę SIM.
Szczegóły znajdziesz TUTAJ.
FILM - Jak wymienić kartę SIM.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak opcji "wymień karte"
Opcja 'wymiany karty' nie polega ba odbiorze nowej karty np. w salonie/ wysyłki karty?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak opcji "wymień karte"
Nie, samodzielna wymiana karty SIM odbywa się przez nowy niezarejestrowany starter
Jeśli kupisz starter o wartości 5 zł, do faktury doliczy 10 zł.
Koszt to 15 zł. Od tej kwoty odliczymy wartość startera, a różnicę pozostałą do zapłaty:
- doliczymy do Twojej faktury - jeśli korzystasz z oferty na abonament,
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak opcji "wymień karte"
@KarolinaUza, w regulaminie świadczenia multimedialnych usług Orange są konkretne zapisy dotyczące umów, cenników promocji czy ofert okresowych. Karta SIM jest własnością operatora i być może z powodu opłacanych jeszcze rat za urządzenie, istnieją ograniczenia zapisane w Twojej konkretnej umowie. Tak stanowi zapis regulaminu, więc należałoby to sprawdzić albo samemu, albo przez zakładkę Kontakt z poziomu forum czy to na czacie, albo telefonicznie pod numerem 510100100. Masz na raty telefon?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak opcji "wymień karte"
@KarolinaUza napisała:
Pokaż szczegółyAle nie mam jeszcze fizycznie nowej karty. Czytałam, że załatwiając sprawę przez internet jest mniejsza opłata (15 zamiast 25 zł).
Opcja 'wymiany karty' nie polega ba odbiorze nowej karty np. w salonie/ wysyłki karty?
Nawiązując do tego, co już wyżej napisał @Ron (kupno nowego, niezarejestrowanego startera) i powołując się na materiał opisujący sposób wymiany, którym jesteś zainteresowana (Instrukcja - samodzielna wymiana karty SIM przez Mój Orange) - powinnaś wszystko zacząć od kupna startera * :)... Dopiero później klikasz w przycisk "Wymień kartę". (
Z tego co się orientuję, to powinien on zadziałać dla prawie wszystkich rodzajów kart. Piszę "prawie", bo karty typu NFC w ten sposób (jeszcze!) nie wymienisz. Stosowna poprawka powinna zostać wdrożona w najbliższych tygodniach, jeśli nie dniach.
Podsumowując:
- jeżeli napotykasz na jakiś problem po naciśnięciu tytułowego przycisku (np. komunikat o błędzie, brak reakcji itd.) i jednocześnie nie masz karty typu NFC, to powinnaś zgłosić problem z tą funkcjonalnością:
- jeżeli nie chcesz się "bawić" w czekanie na rozwiązanie - to warto skorzystać z porady @Rona pokazującej metodę na SMS-a
* łatwiej kupić starter w najbliższym kiosku, poczcie itd.