- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange
Ja miałem od początku adres email na domenie @gmail.com więc nie po tej stronie leży problem.
Sprawdzałem SPAM, żadnych wiadomości od orange nie dostałem o zmianie adresu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange
Leni1992701 napisał(-a):Ja miałem od początku adres email na domenie @gmail.com więc nie po tej stronie leży problem.
Sprawdzałem SPAM, żadnych wiadomości od orange nie dostałem o zmianie adresu.
@Leni1992701pod ten adres nie dostanie nawet przypomnienia hasła od Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange
Panowie czy ktoś wie jak rozwiązać ten problem lub ktoś już go rozwiązał?
Gdzie kontaktować się w razie czego?
Nie ma sensu znów dzwonić na Biuro obsługi a oni powiedzą mi że adresy zostały zmienione a tak naprawdę nic to nie pomogło....
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange
Leni1992701 napisał(-a):Panowie czy ktoś wie jak rozwiązać ten problem lub ktoś już go rozwiązał?
Gdzie kontaktować się w razie czego?
Nie ma sensu znów dzwonić na Biuro obsługi a oni powiedzą mi że adresy zostały zmienione a tak naprawdę nic to nie pomogło....
@Leni1992701Tam gdzie dzwonisz do BOK 510 100 100 nie ma innej drogi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange
@Leni1992701 Problem jak na razie jest nierozwiązywalny dla Orange. Jednym z "bohaterskich" pionierów, który "podjął rękawicę" jest niejaki @Mazgaj - pracownik Orange, który przekieruje e-maile na konto w innej domenie. Czy to pomoże? Nawet Pan Bóg nie wie. Nadzieja jest, choć maleńka. Moim zdaniem wina jest po stronie konsolidacji usług stacjonarnych z mobilnymi i sięga jeszcze czasów gdy funkcjonowała TP SA. TP SA została wchłonięta przez Orange z całym "dobytkiem". Już na początku były problemy z łączeniem kont usług stacjonarnych (od TP SA) z mobilnymi Orange, a teraz zgodnie ze słowami Siary z Killera "cały misterny plan w piz.u i wylądował".
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange
@Leni1992701 Nie dzwoń do BOK - strata czasu i pieniędzy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange
Rolo napisał(-a):@Leni1992701 Nie dzwoń do BOK - strata czasu i pieniędzy.
@RoloAle można skorzystać z czata ale każda forma kontaktu wymaga czasu na usuniecie problemu.
Jeśli chodzi o TP.SA to wiele problemów załatwiłem w parę dni.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange
@vdsl2 Czatowałem przez 2 tygodnie i nic nie pomogło. Konsultanci kończą "przeważnie usunięcie usterki trwa 24 godziny" i potem... ;( Cóż, u mnie od 2 dni nawet czat z konsultantem nie zgłasza się w czasie rejestracji w nowy MO.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange
Dementuję plotki 😉 Większość użytkowników nie ma problemów z nowym Mój Orange. Raczej nie zdarza się, żeby ktoś wszedł na forum i napisał, że jest z czegoś zadowolony, więc tutaj czytamy opinie tylko tych, którzy mają problemy, przez co niektórym może się wydawać, że jest odwrotnie 🙂
Co do porównania do innych to pokażcie mi system, który obsługuje miliony użytkowników i już od pierwszego dnia nikt nie zgłaszał z nim problemów. Dolary przeciw orzechom, że takiego nie ma.
To prawda, że jeśli już u kogoś pojawi się problem to jego rozwiązanie nie jest łatwe i trwa - to nowy system i musimy dopiero napisać scenariusze rozwiązywania niektórych bugów. Tak, jak zauważył @Misiek62, to dzięki Wam i Waszym zgłoszeniom łatamy błędy i uczymy się jak je w przyszłości szybciej rozwiązywać.
@Leni1992701, skoro kontaktowałeś się już BOK i jeszcze nie udało się naprawić problemu to odezwij się na PW do @Mazgaj, myślę, że będzie mógł pomóc.
+ update odnośnie maili... My też bardzo chętnie byśmy udostępnili możliwość logowania się na dowolny z podanych w Orange adresów e-mail, ale przez jakieś prawne zapisy odnośnie przetwarzania danych nie możemy, nawet jeśli sami ustawiliście nowy adres e-mail jako kontaktowy. System może działać tylko dla e-maila, który został podany jako "e-mail główny", czyli najczęściej podczas podpisywania umowy. Jeśli te adresy różnią się dla różnych usług, albo, co gorsza taki adres nie jest podany dla którejś z usług - zaczynają się schody. Na szczęście nie są nie do przejścia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange
"+ update odnośnie maili..." trochę to "zagłaskałeś". Mam ten sam adres od pierwszej rejestracji (+/- 12 lat) i do wszystkich usług jest niezmienny. Misterny plan Orange poszedł ..:) w las. Migracja do nMO nie jest możliwa.