Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 11
  • 21
  • 0

brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange

Ja miałem od początku adres email na domenie @gmail.com więc nie po tej stronie leży problem.

Sprawdzałem SPAM, żadnych wiadomości od orange nie dostałem o zmianie adresu. 

Anonim

Nie dotyczy

brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange


Leni1992701 napisał(-a):

Ja miałem od początku adres email na domenie @gmail.com więc nie po tej stronie leży problem.

Sprawdzałem SPAM, żadnych wiadomości od orange nie dostałem o zmianie adresu. 


@Leni1992701pod ten adres nie dostanie nawet przypomnienia hasła od Orange


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 11
  • 21
  • 0

brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange

Panowie czy ktoś wie jak rozwiązać ten problem lub ktoś już go rozwiązał?

Gdzie kontaktować się w razie czego?

Nie ma sensu znów dzwonić na Biuro obsługi a oni powiedzą mi że adresy zostały zmienione a tak naprawdę nic to nie pomogło....

Anonim

Nie dotyczy

brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange


Leni1992701 napisał(-a):

Panowie czy ktoś wie jak rozwiązać ten problem lub ktoś już go rozwiązał?

Gdzie kontaktować się w razie czego?

Nie ma sensu znów dzwonić na Biuro obsługi a oni powiedzą mi że adresy zostały zmienione a tak naprawdę nic to nie pomogło....


@Leni1992701Tam gdzie dzwonisz do BOK 510 100 100 nie ma innej drogi.


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 19
  • 20
  • 0

brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange

@Leni1992701 Problem jak na razie jest nierozwiązywalny dla Orange. Jednym z "bohaterskich" pionierów, który "podjął rękawicę" jest niejaki @Mazgaj - pracownik Orange, który przekieruje e-maile na konto w innej domenie. Czy to pomoże? Nawet Pan Bóg nie wie. Nadzieja jest, choć maleńka. Moim zdaniem wina jest po stronie konsolidacji usług stacjonarnych z mobilnymi i sięga jeszcze czasów gdy funkcjonowała TP SA. TP SA została wchłonięta przez Orange z całym "dobytkiem". Już na początku były problemy z łączeniem kont usług stacjonarnych (od TP SA) z mobilnymi Orange, a teraz zgodnie ze słowami Siary z Killera "cały misterny plan w piz.u i wylądował".


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 19
  • 20
  • 0

brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange

@Leni1992701 Nie dzwoń do BOK - strata czasu i pieniędzy.

Anonim

Nie dotyczy

brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange


Rolo napisał(-a):

@Leni1992701 Nie dzwoń do BOK - strata czasu i pieniędzy.


@RoloAle można skorzystać z czata ale każda forma kontaktu wymaga czasu na usuniecie problemu.

Jeśli chodzi o TP.SA to wiele problemów załatwiłem w parę dni. 


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 19
  • 20
  • 0

brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange

@vdsl2  Czatowałem przez 2 tygodnie i nic nie pomogło. Konsultanci kończą "przeważnie usunięcie usterki trwa 24 godziny" i potem... ;( Cóż, u mnie od 2 dni nawet czat z konsultantem nie zgłasza się w czasie rejestracji w nowy MO.


Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2060
  • 6114
  • 109

brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange

Dementuję plotki 😉 Większość użytkowników nie ma problemów z nowym Mój Orange. Raczej nie zdarza się, żeby ktoś wszedł na forum i napisał, że jest z czegoś zadowolony, więc tutaj czytamy opinie tylko tych, którzy mają problemy, przez co niektórym może się wydawać, że jest odwrotnie 🙂

Co do porównania do innych to pokażcie mi system, który obsługuje miliony użytkowników i już od pierwszego dnia nikt nie zgłaszał z nim problemów. Dolary przeciw orzechom, że takiego nie ma. 

To prawda, że jeśli już u kogoś pojawi się problem to jego rozwiązanie nie jest łatwe i trwa - to nowy system i musimy dopiero napisać scenariusze rozwiązywania niektórych bugów. Tak, jak zauważył @Misiek62, to dzięki Wam i Waszym zgłoszeniom łatamy błędy i uczymy się jak je w przyszłości szybciej rozwiązywać.

@Leni1992701, skoro kontaktowałeś się już BOK i jeszcze nie udało się naprawić problemu to odezwij się na PW do @Mazgaj, myślę, że będzie mógł pomóc.

 

+ update odnośnie maili... My też bardzo chętnie byśmy udostępnili możliwość logowania się na dowolny z podanych w Orange adresów e-mail, ale przez jakieś prawne zapisy odnośnie przetwarzania danych nie możemy, nawet jeśli sami ustawiliście nowy adres e-mail jako kontaktowy. System może działać tylko dla e-maila, który został podany jako "e-mail główny", czyli najczęściej podczas podpisywania umowy. Jeśli te adresy różnią się dla różnych usług, albo, co gorsza taki adres nie jest podany dla którejś z usług - zaczynają się schody. Na szczęście nie są nie do przejścia.


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 19
  • 20
  • 0

brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange

"+ update odnośnie maili..." trochę to "zagłaskałeś". Mam ten sam adres od pierwszej rejestracji (+/- 12 lat) i do wszystkich usług jest niezmienny. Misterny plan Orange poszedł ..:) w las. Migracja do nMO nie jest możliwa.