- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
► Temat został przeniesiony z kategorii Telefony i tablety - Moderator Wiktor ◄
dzień dobry. proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu z dostępem do nowego mój orange.
Po zalogowaniu do mój orange wyświetla się komunikat: Dotychczasowa wersja Mój Orange nie jest już dostępna. Zarejestruj się w nowym Mój Orange.
gdy klikam przycisk zarejestruj- jestem przekierowywany i wyświetla się komunikat: Przepraszamy, wystąpił błąd. Aby dokonać rejestracji zaloguj się do dotychczasowego konta Mój Orange i spróbuj ponownie. (Błąd MG01).
co mam zrobić by uzyskać dostęp do mój orange?
dotyczy usługi- telefon na kartę
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@dyzma111 napisał:
(...) udało mi się uzyskać dostęp do nowego mój orange.zarejestrowałem raz jeszcze usługę, podając przy rejestracji inny login niż dotychczas używany. teraz nareszcie wszystko działa.
Super wiadomość @dyzma111 🙂
Rozumiem, że zacząłeś na nowo rejestrować konto z poziomu tej poniższej ↓ strony?
... i później (albo wręcz od razu!) dostałeś zaproszenie do przejścia do nowego MO. Tak? 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak dostępu do mój orange
Spróbuj zalogować się za pomocą numeru tel - https://www.orange.pl/zaloguj.phtml Przed zalogowaniem wyczyść historię.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak dostępu do mój orange
Otóż to! 🙂
Pytanie: czy na pewno logujesz się na konto nr. na kartę? W polu
wpisz - tak jak już wyżej ↑ zasugerował @Ron - nr tel. komórkowego :).
Jakie wtedy komunikaty wyskakują?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak dostępu do mój orange
nie moge zalogować się przez nr telefonu. wyskakuje komunikat: Konto o podanym numerze usługi nie istnieje.
nie mogę zalogowac się tez przez e-mail- komunikat: Wpisano niepoprawne dane użytkownika .
jedyną mozliwością jest tylko logowanie za pomocą loginu.a po zalogowaniu takie komunikaty jak napisałem wcześniej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak dostępu do mój orange
@dyzma111 napisał:
nie moge zalogować się przez nr telefonu. wyskakuje komunikat: Konto o podanym numerze usługi nie istnieje. (...)
Zarejestruj się w takim razie na tym właśnie nr. tel. 🙂
Nie mogę o niczym przesądzać, ale wydaje mi się, że do konta, na którym logujesz się po loginie, z jakichś powodów nie jest przypisany (żaden) nr usługi :/.
Logowanie do nowego MO (przez mail) na razie zostawmy na boku.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak dostępu do mój orange
Login nr telefonu, potem dalej na dole przypomnij hasło tu wpisz nr telefonu, powinien przyjść Ci kod na telefon.
Ja zrobiłam tak :
Znaczy się doprowadziłam do tego, że mam znowu w aplikacji ten numer z którym miałam problem, no więc co zrobiłam - mianowicie zalogowałam się numerem komórki, następnie przypomnij hasło, ( tu popełniłam mały błąd bo zamiast wpisać adres mailowy innej domeny,wpisałam znowu numer komórki ) Gdybym podała adres to myślę, że kod do zmiany hasła otrzymałabym na e - maila, a nie na telefon, i wtedy mogłabym logować się nowym adresem.No cóż byłam na tyle zmęczona i sfrustrowana, że wyszło jak wyszło ( jeszcze spróbuję ale na tą chwilę to mi wystarczy).
W aplikacji smartfona sprawdzam to co potrzebne jest mi na ten moment.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak dostępu do mój orange
Nie doczytałam @dyzma111 że u Ciebie występuje jeszcze inny błąd, więc przepraszam za zamieszanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak dostępu do mój orange
Podając nr telefonu jako login i dalej nr telefonu jako przypomnij hasło - nie dostałem kodu na telefon. wpisując e-mail do przypominienia hasła- też nic nie dostałem. jednak udało mi się uzyskać dostęp do nowego mój orange.zarejestrowałem raz jeszcze usługę, podając przy rejestracji inny login niż dotychczas używany. teraz nareszcie wszystko działa.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak dostępu do mój orange
@dyzma111napisał(-a)Podając nr telefonu jako login i dalej nr telefonu jako przypomnij hasło - nie dostałem kodu na telefon. wpisując e-mail do przypominienia hasła- też nic nie dostałem. jednak udało mi się uzyskać dostęp do nowego mój orange.zarejestrowałem raz jeszcze usługę, podając przy rejestracji inny login niż dotychczas używany. teraz nareszcie wszystko działa.
Czyli gdybym ja nie zapędziła się z tymi kodami na telefon a podałabym inną domenę e-mail ( jak pisałam ) to również zalogowałabym się bezproblemowo 🙂 No cóż pośpiech czasem się nie opłaca ( w moim przypadku )
Cieszę się, że w końcu doszedłeś to sedna @dyzma111
Pozdrawiam w ten upalny dzionek 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@dyzma111 napisał:
(...) udało mi się uzyskać dostęp do nowego mój orange.zarejestrowałem raz jeszcze usługę, podając przy rejestracji inny login niż dotychczas używany. teraz nareszcie wszystko działa.
Super wiadomość @dyzma111 🙂
Rozumiem, że zacząłeś na nowo rejestrować konto z poziomu tej poniższej ↓ strony?
... i później (albo wręcz od razu!) dostałeś zaproszenie do przejścia do nowego MO. Tak? 🙂
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »