- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dzień dobry.
Próbuję skorzystać na stronie "Mój Orange" z opcji "Pakiety i usługi" oraz wybieram opcję mojego Internetu stacjonarnego i otrzymuję błąd. Analogicznie w aplikacji. Zgłaszałem kilkukrotnie na czacie z konsultantem, ale nic się nie zmienia odkąd Orange rozpoczął świadczenie usługi Internetu. U żony na identycznej usłudze takie problemy nie występują. Kolejny temat, od prawie roku strona Orange twierdzi, że status numeru który użytkuję już prawie rok nadal jest w przeniesieniu i mam do podpisania, podpisaną już umowę. Średnio to wszystko działa a najgorsze jest to, że mimo kilku prób zgłoszeń i wydawało by się po rozmowie z konsultantem przyjęcia zgłoszenia trafia on w próżnię i nic się dalej nie dzieje...
___________
* Poprawiłem czytelność wpisu. Ukryłem dane wrażliwe - Wiktor
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@piotrusxz doswiadczenia wiem ze do tego trzeba podejsc metodycznie. Jak juz masz zgloszenie w sprawie bledu - Wewnetrzny blad komponentu, to zapisz sobie numer zgloszenia i co jakis czas dopytuj o nie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
błędy na zakładkach w aplikacji i na stronie
@piotrusx Najprawdopodobniej masz błąd na koncie. To co widzisz jest zapewne składową z kilku systemów i jak w jednym coś jest nie tak, nadrzędny wykazuje błąd...a apka nie jest w stanie wyświetlić błędnych danych. Koniecznie wnioskuj o naprawę danych na koncie lub uporządkowanie tegoż
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
błędy na zakładkach w aplikacji i na stronie
Napisałem tutaj, bo z infolinią kontaktowałem się kilkukrotnie i bez efektu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
błędy na zakładkach w aplikacji i na stronie
Czasem wystarczy wyczyścić dane aplikacji. Będziesz musiał się zalogować jeszcze raz.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
błędy na zakładkach w aplikacji i na stronie
Zgłosiłem po raz kolejny. W trybie incognito także jest problem. Problem jest na stronie i w aplikacji także raczej to nie cache.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@piotrusxz doswiadczenia wiem ze do tego trzeba podejsc metodycznie. Jak juz masz zgloszenie w sprawie bledu - Wewnetrzny blad komponentu, to zapisz sobie numer zgloszenia i co jakis czas dopytuj o nie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
błędy na zakładkach w aplikacji i na stronie
piotrusx ja miałem podobnie z zakładką "Dla Ciebie", od września 2022r. nie działa, zgłaszałem praktycznie co miesiąc i nadal nie działa, dałem sobie spokój.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
błędy na zakładkach w aplikacji i na stronie
@piotrusx Jak sprawa, bo takie sprawy załatwiają przeważnie w kilka-kilkanaście dni?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
błędy na zakładkach w aplikacji i na stronie
Sprawa zakładki "Pakiety i usługi" została naprawiona. 👍
Status przeniesienia numeru do Orange nadal jest na etapie pozytywnej weryfikacji wniosku.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
błędy na zakładkach w aplikacji i na stronie
Status przeniesienie numeru już ok?
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »