- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
mam problemy w aplikacji. w sobotę zamówiłam telefon na raty bez abonamentu. i chcąc sprawdzić status tego właśnie zamówienia, wyświetla mi się właśnie ten komunikat. czy to jest jakiś błąd aplikacji czy po prostu komunikat, że zamówienie zostało anulowane?
dziękuje za odpowiedz
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
To nie jest komunikat o anulowaniu tylko jakoś błąd apki. Próbowałaś przez stronę zobaczyć jak to wygląda (czasem się coś w apce tylko sypnie). Tak jeszcze spytam jeśli to miała być dostawa z płatnością z góry czy została zrealizowana? Warto uderzyć do BOK będą mieli wgląd jak to wygląda.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
błąd, nie pójdziemy dalej
Raczej błąd aplikacji. Skontaktuj się z nimi, jak napisali.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
błąd, nie pójdziemy dalej
@emforna , wyczyść historie cookies i sprawdź ponownie lub na innej przeglądarce.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
błąd, nie pójdziemy dalej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
błąd, nie pójdziemy dalej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
błąd, nie pójdziemy dalej
Można też wyczyścić pamięć aplikacji, trwa to szybciej niż odinstalowanie i ponowne instalowanie. @emforna sprawdź działanie apki po wyczyszczeniu pamięci.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
błąd, nie pójdziemy dalej
Czyszczenie pamieci aplikacji lub reinstalacja😁 i co? Pomoglo?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
To nie jest komunikat o anulowaniu tylko jakoś błąd apki. Próbowałaś przez stronę zobaczyć jak to wygląda (czasem się coś w apce tylko sypnie). Tak jeszcze spytam jeśli to miała być dostawa z płatnością z góry czy została zrealizowana? Warto uderzyć do BOK będą mieli wgląd jak to wygląda.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
błąd, nie pójdziemy dalej
niestety błąd dalej jest. nawet po odinstalowaniu aplikacji, ale już wszystko wiem, napisałam do obsługi, dziękuje. 😊