Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

błąd, nie pójdziemy dalej

ROZWIĄZANE

Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 2
  • 10
  • 0

błąd, nie pójdziemy dalej

mam problemy w aplikacji. w sobotę zamówiłam telefon na raty bez abonamentu. i chcąc sprawdzić status tego właśnie zamówienia, wyświetla mi się właśnie ten komunikat. czy to jest jakiś błąd aplikacji czy po prostu komunikat, że zamówienie zostało anulowane? 

dziękuje za odpowiedz 

3149FDF1-2AF5-4E25-8D4F-CCB09A3A54AA.png

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Anonim

Nie dotyczy

błąd, nie pójdziemy dalej

To nie jest komunikat o anulowaniu tylko jakoś błąd apki. Próbowałaś przez stronę zobaczyć jak to wygląda (czasem się coś w apce tylko sypnie). Tak jeszcze spytam jeśli to miała być dostawa z płatnością z góry czy została zrealizowana? Warto uderzyć do BOK będą mieli wgląd jak to wygląda. 

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

8 ODPOW. 8

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2911
  • 7540
  • 195

błąd, nie pójdziemy dalej

Raczej błąd aplikacji. Skontaktuj się z nimi, jak napisali.


Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3331
  • 8005
  • 150

błąd, nie pójdziemy dalej

@emforna , wyczyść historie cookies i sprawdź ponownie lub na innej przeglądarce. 


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2911
  • 7540
  • 195

błąd, nie pójdziemy dalej


@Ronnapisał(-a)

@emforna , wyczyść historie cookies i sprawdź ponownie lub na innej przeglądarce. 


Ale tu o aplikacji było pisane...


Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3331
  • 8005
  • 150

błąd, nie pójdziemy dalej

@Katani1 thx. 🤦It's too hot. 

 

@emforna odinstaluj i zainstaluj ponownie. Jak problem wystąpi, to napisz na czacie do Obslugi.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19627
  • 56840
  • 772

błąd, nie pójdziemy dalej

Można też wyczyścić pamięć aplikacji, trwa to szybciej niż odinstalowanie i ponowne instalowanie. @emforna sprawdź działanie apki po wyczyszczeniu pamięci.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2584
  • 6975
  • 189

błąd, nie pójdziemy dalej

Czyszczenie pamieci aplikacji lub reinstalacja😁 i co? Pomoglo?

Anonim

Nie dotyczy

błąd, nie pójdziemy dalej

To nie jest komunikat o anulowaniu tylko jakoś błąd apki. Próbowałaś przez stronę zobaczyć jak to wygląda (czasem się coś w apce tylko sypnie). Tak jeszcze spytam jeśli to miała być dostawa z płatnością z góry czy została zrealizowana? Warto uderzyć do BOK będą mieli wgląd jak to wygląda. 


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 2
  • 10
  • 0

błąd, nie pójdziemy dalej

niestety błąd dalej jest. nawet po odinstalowaniu aplikacji, ale już wszystko wiem, napisałam do obsługi, dziękuje. 😊