Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

obecnie prowadzimy prace na naszej stronie - i tak od 3 miesięcy

Highlighted

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 1
  • 1
  • 0

obecnie prowadzimy prace na naszej stronie - i tak od 3 miesięcy

ok druga próba bo i tutaj coś nie działa....

 

 

od kilku miesięcy jesteśmy z żoną w Orange i przyznam - mamy powoli dość.

Tylko przez pierwszych kilka dni mogliśmy zalogować się do mój Orange a od ok. 3 miesięcy wyskakuje komunikat 'obecnie prowadzimy prace na naszej stronie' - ile można?!

po dwukrotnym kontakcie z infolinią temat dwukrotnie przekazany był do działu technicznego i dwukrotnie nic się nie zmieniło (oprócz tego, że musiałem zapłacić za kontakt ze swoim operatorem z powodu ich usterki!).

 

jakieś pomysły?

dziękuję za góry.


Clipboard01.jpg
5 ODPOW. 5
Highlighted

Poziom 21, Pasjonat
  • 285
  • 482
  • 5

obecnie prowadzimy prace na naszej stronie - i tak od 3 miesięcy

To nie usterka, lecz trwają prace na stronie orange były planowane ktoś z forum może poda do kiedy maja potrwać 🙂 Trochę cierpliwości różne prace zawsze usprawniaja strone itp.

Highlighted

Poziom 37, Guru **
  • 8596
  • 13559
  • 254

obecnie prowadzimy prace na naszej stronie - i tak od 3 miesięcy

@sasia13 najlepiej jutro rano sprawdzić, czy uda się zalogować na konto. Jak nie, to proponuję wyczyścić ciasteczka w przeglądarce i ponowić próbę logowania. Obecnie faktycznie trwają prace serwisowe.

Highlighted

Poziom 24, Specjalista
  • 2432
  • 5969
  • 23

obecnie prowadzimy prace na naszej stronie - i tak od 3 miesięcy

Trzy miesiące to trochę, albo więcej niż trochę za długo u Ciebie trwa ta przerwa i niemożność zalogowania się w Mój Orange @sasia13 

Dzisiaj ja również nie mam możliwości z powodu " grzebanka " ale parę dni temu nie miałam żadnego kłopotu, dwa dni temu również wchodziłam w MO bez problemu. Musisz poczekać do jutra , i jeśli nadal będą występowały takie problemy to wchodź na czat i tam za darmo porozmawiasz z konsultantem na interesujący Cię temat.

https://www.orange.pl/view/kontakt

Życzę cierpliwości choć wiem, że trudno być cierpliwym w tej  sytuacji 🤔

Highlighted

Poziom 37, Guru **
  • 8596
  • 13559
  • 254

obecnie prowadzimy prace na naszej stronie - i tak od 3 miesięcy

@sasia13 prace serwisowe już się zakończyły. Ja na swoje klnto mogę się jużzalogować. Możesz sprawdzić jak sytuacja z logowaniem u Ciebie.

Highlighted

Poziom 21, Pasjonat
  • 285
  • 482
  • 5

obecnie prowadzimy prace na naszej stronie - i tak od 3 miesięcy

u mnie także wszystko już działa 🙂