- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
obecnie prowadzimy prace na naszej stronie - i tak od 3 miesięcy
ok druga próba bo i tutaj coś nie działa....
od kilku miesięcy jesteśmy z żoną w Orange i przyznam - mamy powoli dość.
Tylko przez pierwszych kilka dni mogliśmy zalogować się do mój Orange a od ok. 3 miesięcy wyskakuje komunikat 'obecnie prowadzimy prace na naszej stronie' - ile można?!
po dwukrotnym kontakcie z infolinią temat dwukrotnie przekazany był do działu technicznego i dwukrotnie nic się nie zmieniło (oprócz tego, że musiałem zapłacić za kontakt ze swoim operatorem z powodu ich usterki!).
jakieś pomysły?
dziękuję za góry.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
obecnie prowadzimy prace na naszej stronie - i tak od 3 miesięcy
To nie usterka, lecz trwają prace na stronie orange były planowane ktoś z forum może poda do kiedy maja potrwać 🙂 Trochę cierpliwości różne prace zawsze usprawniaja strone itp.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
obecnie prowadzimy prace na naszej stronie - i tak od 3 miesięcy
@sasia13 najlepiej jutro rano sprawdzić, czy uda się zalogować na konto. Jak nie, to proponuję wyczyścić ciasteczka w przeglądarce i ponowić próbę logowania. Obecnie faktycznie trwają prace serwisowe.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
obecnie prowadzimy prace na naszej stronie - i tak od 3 miesięcy
Trzy miesiące to trochę, albo więcej niż trochę za długo u Ciebie trwa ta przerwa i niemożność zalogowania się w Mój Orange @sasia13
Dzisiaj ja również nie mam możliwości z powodu " grzebanka " ale parę dni temu nie miałam żadnego kłopotu, dwa dni temu również wchodziłam w MO bez problemu. Musisz poczekać do jutra , i jeśli nadal będą występowały takie problemy to wchodź na czat i tam za darmo porozmawiasz z konsultantem na interesujący Cię temat.
https://www.orange.pl/view/kontakt
Życzę cierpliwości choć wiem, że trudno być cierpliwym w tej sytuacji 🤔
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
obecnie prowadzimy prace na naszej stronie - i tak od 3 miesięcy
@sasia13 prace serwisowe już się zakończyły. Ja na swoje klnto mogę się jużzalogować. Możesz sprawdzić jak sytuacja z logowaniem u Ciebie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
obecnie prowadzimy prace na naszej stronie - i tak od 3 miesięcy
u mnie także wszystko już działa 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
obecnie prowadzimy prace na naszej stronie - i tak od 3 miesięcy
A teraz? Od wczoraj widzę wspomniany wyżej monit. Obojętnie od IP, przeglądarki i ciastek. Trochę dziwne, że firma tej wielkości, obracająca przepływem informacji, ma tak awaryjny serwis. Prace przecież można wykonać w sposób niezauważalny dla użytkowników. Byle localhost i platformy testowe temu służą.
Meh. Standardy krajowe. W salonie polecają konkurencję, lub udanie się do innego salonu, gdyż zawsze musi wystąpić jakaś "awaria systemu", lub "brak scenariusza". Pod infolinią zlecenie trafia do kosza, nagranie rozmowy do czarnej dziury i tłumacz problem od nowa. Jak telefon zaufania. Ale najgorzej mają technicy. Wczoraj jeden żalił mi się, że często wysyłają ich na poszukiwanie dzikiej gęsi, czyli gdzieś po nic. Nieistniejące zlecenia, błędy systemu, trzaśnięte umowy...
Mam nadzieję, że te "prace..." usprawnią działanie" Cytując technika Orange.
____________________
*Post poddany edycji zgodnie z netykietą społeczności - moderator Wojciech.