Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Poziom 6, Poszukiwacz
  • 2
  • 0
  • 0

aplikacja mobilna nie pokazuje prawidłowego stanu konta

[ Edytowane ]

► Temat, ze względu na poruszane zagadnienie, został przeniesiony z kategorii Na kartę (etykieta: doładowanie). Doprecyzowano w nim tytuł - Moderator Wiktor ◄

 

nijak nie dało się znaleźć potwierdzenia o zerowym stanie konta na kartę, a po doładowaniu też nigdzie nic o stanie konta, zdaje się coś takiego wcześniej było?

Zobacz więcej tematów oznaczonych etykietą:

0 Lubię to
Odpowiedz

Rozwiązanie:
Pracuję w Orange
  • 783
  • 1340
  • 153

aplikacja mobilna nie pokazuje prawidłowego stanu konta

[ Edytowane ]

Dane w aplikacji mobilnej aktualizują się z opóźnieniem. W przyszłym roku, planujemy wydać aplikację opartą na Nowym serwisie Mój Orange, dzięki czemu aktualizacja danych powinna być znacznie szybsza, a także poprawiona zostanie prezentacja danych.


Na tę chwilę, pozostaje nam przeprosić za ewentualne niedogodności związane z użytkowaniem aplikacji.

W Orange zajmuje się ofertą na kartę. Potrzebujesz kontaktu z Obsługą? Wejdź na czata po zalogowaniu do Mój Orange, w dni robocze od 7 do 21:30.
Nie odpowiadam na wiadomości wysyłane na PW.

Wszystkie odpowiedzi:
Poziom 29, Specjalista
  • 1877
  • 1309
  • 72

aplikacja mobilna nie pokazuje prawidłowego stanu konta

[ Edytowane ]

@fajera, w mojej aplikacji wyświetla poprawnie. Może odinstaluj i zainstaluj ponownie Mój Orange

 

Co wyświetla po wpisaniu kodu *124*#  ??

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 6, Poszukiwacz
  • 2
  • 0
  • 0

aplikacja mobilna nie pokazuje prawidłowego stanu konta

[ Edytowane ]

Mam problem z aplikacją i pytanie dotyczy aplikacji, mam dwa konta - dwa numery, na drugim, który jest pakietem internetowym pokazuje prawidłowo stan konta

Wreszcie!!! po kilkunastu godzinach od doładowania konta jest prawidłowy status

Tylko dlaczego wcześniej po wyzerowaniu nie pokazywało, że jest 0 zł???

0 Lubię to
Odpowiedz
Pracuję w Orange
  • 783
  • 1340
  • 153

aplikacja mobilna nie pokazuje prawidłowego stanu konta

[ Edytowane ]

Dane w aplikacji mobilnej aktualizują się z opóźnieniem. W przyszłym roku, planujemy wydać aplikację opartą na Nowym serwisie Mój Orange, dzięki czemu aktualizacja danych powinna być znacznie szybsza, a także poprawiona zostanie prezentacja danych.


Na tę chwilę, pozostaje nam przeprosić za ewentualne niedogodności związane z użytkowaniem aplikacji.

W Orange zajmuje się ofertą na kartę. Potrzebujesz kontaktu z Obsługą? Wejdź na czata po zalogowaniu do Mój Orange, w dni robocze od 7 do 21:30.
Nie odpowiadam na wiadomości wysyłane na PW.
Zespół Nasz Orange
  • 2174
  • 2928
  • 113

aplikacja mobilna nie pokazuje prawidłowego stanu konta

@fajera,

jeśli któraś z odpowiedzi okazała się pomocna, to rozważ jej oznaczenie. Skorzystaliby na tym także pozostali użytkownicy forum Emotikon: Szczęśliwy

| Założyłeś temat? Pamiętaj, aby oznaczyć najlepszą odpowiedź jako rozwiązanie | Lubisz pomagać innym? Zostań Herosem Nasz Orange |

0 Lubię to
Odpowiedz