- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
► Temat, ze względu na poruszane zagadnienie, został przeniesiony z kategorii Na kartę (etykieta: doładowanie). Doprecyzowano w nim tytuł - Moderator Wiktor ◄
nijak nie dało się znaleźć potwierdzenia o zerowym stanie konta na kartę, a po doładowaniu też nigdzie nic o stanie konta, zdaje się coś takiego wcześniej było?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dane w aplikacji mobilnej aktualizują się z opóźnieniem. W przyszłym roku, planujemy wydać aplikację opartą na Nowym serwisie Mój Orange, dzięki czemu aktualizacja danych powinna być znacznie szybsza, a także poprawiona zostanie prezentacja danych.
Na tę chwilę, pozostaje nam przeprosić za ewentualne niedogodności związane z użytkowaniem aplikacji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
aplikacja mobilna nie pokazuje prawidłowego stanu konta
@fajera, w mojej aplikacji wyświetla poprawnie. Może odinstaluj i zainstaluj ponownie Mój Orange
Co wyświetla po wpisaniu kodu *124*# ??
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
aplikacja mobilna nie pokazuje prawidłowego stanu konta
Mam problem z aplikacją i pytanie dotyczy aplikacji, mam dwa konta - dwa numery, na drugim, który jest pakietem internetowym pokazuje prawidłowo stan konta
Wreszcie!!! po kilkunastu godzinach od doładowania konta jest prawidłowy status
Tylko dlaczego wcześniej po wyzerowaniu nie pokazywało, że jest 0 zł???
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dane w aplikacji mobilnej aktualizują się z opóźnieniem. W przyszłym roku, planujemy wydać aplikację opartą na Nowym serwisie Mój Orange, dzięki czemu aktualizacja danych powinna być znacznie szybsza, a także poprawiona zostanie prezentacja danych.
Na tę chwilę, pozostaje nam przeprosić za ewentualne niedogodności związane z użytkowaniem aplikacji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
aplikacja mobilna nie pokazuje prawidłowego stanu konta
jeśli któraś z odpowiedzi okazała się pomocna, to rozważ jej oznaczenie. Skorzystaliby na tym także pozostali użytkownicy forum 🙂