Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

aplikacja mobilna nie pokazuje prawidłowego stanu konta

ROZWIĄZANE

Poziom 12, Recenzent
  • 5
  • 8
  • 0

aplikacja mobilna nie pokazuje prawidłowego stanu konta

► Temat, ze względu na poruszane zagadnienie, został przeniesiony z kategorii Na kartę (etykieta: doładowanie). Doprecyzowano w nim tytuł - Moderator Wiktor ◄

 

nijak nie dało się znaleźć potwierdzenia o zerowym stanie konta na kartę, a po doładowaniu też nigdzie nic o stanie konta, zdaje się coś takiego wcześniej było?

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 31, Ekspert
  • 1027
  • 1992
  • 181

aplikacja mobilna nie pokazuje prawidłowego stanu konta

Dane w aplikacji mobilnej aktualizują się z opóźnieniem. W przyszłym roku, planujemy wydać aplikację opartą na Nowym serwisie Mój Orange, dzięki czemu aktualizacja danych powinna być znacznie szybsza, a także poprawiona zostanie prezentacja danych.


Na tę chwilę, pozostaje nam przeprosić za ewentualne niedogodności związane z użytkowaniem aplikacji.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

4 ODPOW. 4

Poziom 31, Ekspert
  • 2279
  • 2439
  • 89

aplikacja mobilna nie pokazuje prawidłowego stanu konta

@fajera, w mojej aplikacji wyświetla poprawnie. Może odinstaluj i zainstaluj ponownie Mój Orange

 

Co wyświetla po wpisaniu kodu *124*#  ??


Poziom 12, Recenzent
  • 5
  • 8
  • 0

aplikacja mobilna nie pokazuje prawidłowego stanu konta

Mam problem z aplikacją i pytanie dotyczy aplikacji, mam dwa konta - dwa numery, na drugim, który jest pakietem internetowym pokazuje prawidłowo stan konta

Wreszcie!!! po kilkunastu godzinach od doładowania konta jest prawidłowy status

Tylko dlaczego wcześniej po wyzerowaniu nie pokazywało, że jest 0 zł???


Poziom 31, Ekspert
  • 1027
  • 1992
  • 181

aplikacja mobilna nie pokazuje prawidłowego stanu konta

Dane w aplikacji mobilnej aktualizują się z opóźnieniem. W przyszłym roku, planujemy wydać aplikację opartą na Nowym serwisie Mój Orange, dzięki czemu aktualizacja danych powinna być znacznie szybsza, a także poprawiona zostanie prezentacja danych.


Na tę chwilę, pozostaje nam przeprosić za ewentualne niedogodności związane z użytkowaniem aplikacji.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście


Zespół Nasz Orange
  • 2433
  • 4724
  • 121

aplikacja mobilna nie pokazuje prawidłowego stanu konta

@fajera,

jeśli któraś z odpowiedzi okazała się pomocna, to rozważ jej oznaczenie. Skorzystaliby na tym także pozostali użytkownicy forum 🙂