- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
adres email do działu reklamacji
problem w tym, że dzisiaj… z NIKIM się nie skontaktujesz, tylko z Maxem-botem-idiotą… mój problem polega na tym, że wczoraj po kontakcie telefonicznym z doradcą przedłużyliśmy umowę no innych warunkach, teraz w sumie doszedłem do wniosku, że nie chciałbym tego i aby powrócić do poprzedniego stanu; na stanie wniosku (zlecenia) widzę, że wciąż jest w trakcie i żadne zmiany nie zaszły (mimo, że konsultantka mówiła, że dojdzie do tego w ciągu kilku godzin) i teraz nie wiem czy jak do nich zadzwonię jutro (kolejne koszty…) to zdążę to anulować… 😕
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
adres email do działu reklamacji
@w4rb1rd przedłużenie umowy telefonicznie czy internetowo, to przysługuje 14 dni na odstąpienie. Jak by umowa była podpisana w salonie, to takiego przywileju już nie ma. Dziś dzwoniłem na infolinię i bez problemów MAX połączył mnie z konsultantem. Przez czat są dalej problemy i dziś na czacie MAX mnie rozłączył.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
adres email do działu reklamacji
No ja dzisiaj nie próbowałem przez infolinię tylko przez czatbota (mówi tylko że konsultanci pracują od tego do tego dnia i wyłącza czat) albo przez ten drugi numer do sprzedaży (nikt tam nie odbierał przez 5 min więc zrezygnowałem).
Aha czyli jutro uda mi się anulować to przedłużenie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
adres email do działu reklamacji
@ketrasaArtur dobrze pisze, dzwon jutro, załatwisz sprawę
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
adres email do działu reklamacji
@w4rb1rd masz do tego prawo i 14 dni na odstąpienie.
Jak chcesz na czacie porozmawiać z konsultantem, to najlepiej zalogować się na konto Mój Orange danymi jakie używasz do logowania na NO. Łatwiej się połączyć z konsultantem. Już to sprawdzałem. Przez e-mail są duże problemy i często MAX rozłącza.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
adres email do działu reklamacji
Właśnie co to jest to NO? Loguję się mailem, a Maksiu mówi, bym się zalogował do Mój Orange… no kurna jakbym nie był zalogowany to w ogóle nie mógłbym do ciebie zgadać (?!) czy w ogóle wyświetlić jakichkolwiek danych… bezsens, że bania mała.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
adres email do działu reklamacji
@w4rb1rd NO- NaszOrange...jest to delikatnie mówiąc bez sensu logować się poprzez zalogowaną aplikację, ale to tak czasem działa...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
adres email do działu reklamacji
Więc gdzie mam się zalogować? Do NO czy Mój Orange? A nawet jeśli zaloguję do Nasz Orange to przecież do tego drugiego też muszę się osobno logować. Zresztą do tego NO ja w ogóle się nie loguję, bo przeglądarka ma to już zapamiętane. Do Mój Orange zaś zawsze muszę logować się z palca mimo ustawień przeglądarki.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
adres email do działu reklamacji
@w4rb1rd na MO jest odnośnik do czatu.. teoretycznie nie musisz się wtedy logować ponownie, bo już czatujesz z poziomu MO.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś