Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Zmiany w działaniu usług oraz zgód w aplikacji u mnie

Anonim

Nie dotyczy

Zmiany w działaniu usług oraz zgód w aplikacji u mnie

Zostałem mile zaskoczony, po wielu perypetiach, działaniem usług w najnowszej wersji aplikacji. Zalogowałem się na usługę stacjonarną i to pikuś, że skorzystałem z opcji przypomnienia hasła. Także pikuś, że po zapisaniu, musiałem wklepać hasło ponownie, chociaż wolałbym, aby opcja zapamiętania hasła tuż po zapisaniu zmian przeniosła z automatu do usług. A tam, zmiany kolejności usług Emotikon: Szczęśliwy Najpierw wszystkie powiązane z usługą stacjonarną i osobnym przyciskiem do wylogowania się, a pod nimi obie mobilne, także z przyciskiem. Co prawda, coś poszło nie tak, ale cierpliwie wpisałem ponownie hasło i przyjrzałem się zgodom na usługach mobilnych. Ilość zgód zmniejszyła się z 15-stu do 13-tu i wszystkie, w tym piąta, dziewiąta i jedenasta były zapisane, jak wcześniej nimi chciałem zarządzać. Do pełni szczęścia potrzebne by było rozróżnienie co PIN, a co kod abonencki. Bo raz PIN puszcza 4 skomponowane przeze mnie cyfry, a w innej konfiguracji PIN jako kod abonencki 6-cyfrowy. Można się jednak w tym połapać, bo wiem, jakie usługi mam i co się można spodziewać. Raz jedyny "wywróciło" kolejność usług, ale to po wpisaniu w loginie mobilnych i wtedy one "wskoczyły" z przodu, a stacjonarne pod nimi. To tyle uwag i opisu. W każdym bądź razie ktoś sobie wziął do serca moje spostrzeżenia i za to pragnę temu Zorro i sprzymierzeńcom podziękowaćEmotikon: Bardzo szczęśliwy

1 stac.jpg2 mobil.jpg

3 ODPOW. 3

Poziom 34, Ekspert
  • 2060
  • 6027
  • 110

Zmiany w działaniu usług oraz zgód w aplikacji u mnie

Podziękowania przesyłamy do zespołu aplikacji Mój Orange 🙂
Anonim

Nie dotyczy

Zmiany w działaniu usług oraz zgód w aplikacji u mnie


@Arturnapisał(-a)
Podziękowania przesyłamy do zespołu aplikacji Mój Orange 🙂

Pamiętaj @Artur, ostatnio modna jest łyżka dziegciu w beczce miodu, więc zrób to bez fanfar i jak coś z procesji w kadzidle zostało, to niech ministranci rozpalają pachnidełkaEmotikon: Mrugający Więc nie kadź, bo zrobisz krzywdę, jak ja komuś przed zakrystią w kościele.

Anonim

Nie dotyczy

Zmiany w działaniu usług oraz zgód w aplikacji u mnie

Żeby nie było na cacy, to dzisiaj testowałem działanie usług mobilnych i stacjonarnych w aplikacji, pod kątem poprawności przy pomocy scroola. Najpierw zalogowałem się za pomocą tel. stacjonarnego i tutaj stabilizacja usług powiązanych z Neostradą była ok. Natomiast gdy przewinąłem sobie kolejno na mobilną w OL i następnie do tej z Planu Komórkowego, to ta ostatnia dostępne kafelki po ich dotknięciu wrzucała komunikat "Coś poszło nie tak. Spróbuj ponownie". Podejrzewam, że związane to jest ze szczegółowym wykazem rozwiniętego kafelka, oraz tego samego błędu z pozycji bocznego menu-Wykaz połączeń. Tylko ten tel. robi psikusy, ponieważ po wylogowaniu się i ponownym zalogowaniu tymże telefonem, działanie kafelków i bocznego menu z wykazem połączeń było poprawne. Z tym tylko, że widziałem na koncie już tylko usługi mobilne, a w pierwszym logowaniu wszystkie usługi, gdzie na początku były najpierw usługi mobilne. Coś jeszcze w mojej kartotece się chrzani.