- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak informacji o bieżącym wykorzystaniu
► Temat został przeniesiony z kategorii Abonament (etykieta: klient indywidualny, inna dot. abonamentu) - Moderator Wiktor ◄
Witam,
od kiedy zmieniłem na Orange Love (Neo+3 telefony komórkowe) nie mogę uzyskać ani poprzez stronę Orange, ani aplikację Mój Orange informacji o bieżącym wykorzystaniu internetu. Czy jest jakiś błąd? W jaki inny sposób sprawdzić stan wykorzystania pakietów?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak informacji o bieżącym wykorzystaniu
@arpiotom69, czy w ogóle nie masz informacji o pakietach danych?
W ofercie Plany Komórkowe stan pakietów danych możesz również bezpłatnie sprawdzić wysyłając sms o treści POWIEDZ ILE na numer 80189.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak informacji o bieżącym wykorzystaniu
do czasu rozwiązania problemu, korzystaj z porady @Mariusza :).
Jeśli chodzi o stronę, to mam pytanie: korzystasz z nowego Mój Orange? [czyli logujesz się tam do konta za pomocą adresu e-mail?]. Jeśli tak - to jakiego rodzaju komunikaty widzisz w sekcji Bieżące wykorzystanie?
A co do apki - to masz w niej dostęp do wszystkich kont (usług mobilnych)? Możliwe, że tylko przez krótki okres (po przejściu do Orange Love) nie było dostępu do ekranu Wykaz połączeń → Internet. Możesz to jeszcze raz zweryfikować?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak informacji o bieżącym wykorzystaniu
Korzystam z nowego Mój orange (logowanie mailem). W sekcji bieżące wykorzystanie jest komunikat:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak informacji o bieżącym wykorzystaniu
Zrobiłem jeszcze tak. Wylogowałem się z konta w aplikacji. Zalogowałem, ale podając numer telefonu komórkowego z Orange Love (zamiast poprzednio stosowanego loginu) i teraz działa. Szkoda, że nie udało się dostać tej informacji w BOK. Na poprzednim loginie wszystko działało, poza stanem pakietów i wykazem połączeń.
Niestety na stronie nadal nie.