Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak informacji o bieżącym wykorzystaniu


Poziom 8, Poszukiwacz
  • 6
  • 4
  • 0

Brak informacji o bieżącym wykorzystaniu

► Temat został przeniesiony z kategorii Abonament (etykieta: klient indywidualny, inna dot. abonamentu) - Moderator Wiktor ◄

 

Witam,

od kiedy zmieniłem na Orange Love (Neo+3 telefony komórkowe) nie mogę uzyskać ani poprzez stronę Orange, ani aplikację Mój Orange informacji o bieżącym wykorzystaniu internetu. Czy jest jakiś błąd? W jaki inny sposób sprawdzić stan wykorzystania pakietów?

4 ODPOW. 4

Poziom 26, Specjalista
  • 549
  • 2483
  • 31

Brak informacji o bieżącym wykorzystaniu

@arpiotom69, czy w ogóle nie masz informacji o pakietach danych?

 

W ofercie Plany Komórkowe stan pakietów danych możesz również bezpłatnie sprawdzić wysyłając sms o treści POWIEDZ ILE na numer 80189.


Zespół Nasz Orange
  • 2517
  • 5778
  • 129

Brak informacji o bieżącym wykorzystaniu

@arpiotom69

do czasu rozwiązania problemu, korzystaj z porady @Mariusza :).

 

Jeśli chodzi o stronę, to mam pytanie: korzystasz z nowego Mój Orange? [czyli logujesz się tam do konta za pomocą adresu e-mail?]. Jeśli tak - to jakiego rodzaju komunikaty widzisz w sekcji Bieżące wykorzystanie?

 

A co do apki - to masz w niej dostęp do wszystkich kont (usług mobilnych)? Możliwe, że tylko przez krótki okres (po przejściu do Orange Love) nie było dostępu do ekranu Wykaz połączeń → Internet. Możesz to jeszcze raz zweryfikować?


Poziom 8, Poszukiwacz
  • 6
  • 4
  • 0

Brak informacji o bieżącym wykorzystaniu

Korzystam z nowego  Mój orange (logowanie mailem). W sekcji bieżące wykorzystanie jest komunikat:  

Wewnętrzny błąd komponentu Bieżące wykorzystanie.
 
Jeśli chodzi o aplikację, to na kafelku Pakiety cały czas jest Brak danych. Wykaz połączeń - cały czas "Błąd wczytywania. Twoje konto nie umożliwia zalogowania się do aplikacji. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta"

Poziom 8, Poszukiwacz
  • 6
  • 4
  • 0

Brak informacji o bieżącym wykorzystaniu

Zrobiłem jeszcze tak. Wylogowałem się z konta w aplikacji. Zalogowałem, ale podając numer telefonu komórkowego z Orange Love (zamiast poprzednio stosowanego loginu) i teraz działa. Szkoda, że nie udało się dostać tej informacji w BOK. Na poprzednim loginie wszystko działało, poza stanem pakietów i wykazem połączeń.

 

Niestety na stronie nadal nie.