- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zgoda-spis telefoniczny
@Wiktor , więc w zakładce Pakiety i usługi, pojawił się przycisk oraz zupełnie innego typu komunikat, niż wczoraj. Tam było Zapisz, co widzisz zresztą na screenie z poprzednich wpisów. Natomiast w zakładce Zgody jest tak, jak sobie życzyłem od samego początku, czyli nie ma mojej zgody na ujawnianie numerów. Tam oczopląsu nie dostałem, a w pakietach i usługach raczej małpiego rozumu doświadczyłem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zgoda-spis telefoniczny
🙂
Czyli możemy uznać, że mamy to już za sobą? ... To wyłączanie usługi 'Zgoda - Spis telefoniczny'?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zgoda-spis telefoniczny
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zgoda-spis telefoniczny
Chwalenia nigdy za wiele :P:P
A szybkie spojrzenie na konto w NMO [Pakiety i usługi → /wybór: nr stacjonarny PSTN/ → Dostępne usługi / Ustawienia (Pokaż)] nie odpowie na moje pytanie? 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zgoda-spis telefoniczny
Pochwalę, jak otrzymam odpowiedzi na inne, nurtujące mnie zagadki, dlaczego to i owo nie działa Patrz-pozycja wyżej. A to jest, jak u Ciebie...nareszcie.
- « Poprzedni
- Następny »