Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Zgłoszenie techniczne na stronach Orange

ROZWIĄZANE
Konto usunięte

Nie dotyczy

Zgłoszenie techniczne na stronach Orange

► Temat, ze względu na poruszane zagadnienie, został przeniesiony z kategorii Na kartę. Doprecyzowano w nim również tytuł - Moderator Wiktor ◄

 

Jak mogę dodać zgłoszenie techniczne na stronie Orange lub w mój Orange?
Kiedyś istniała taka możliwość.... Teraz co jedyne mogę odczytać wcześniejsze rozwiązania

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Konto usunięte

Nie dotyczy

Zgłoszenie techniczne

@Konto usunięteJuż nie ma takiej możliwości niestety Orange to wycofał.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

5 ODPOW. 5
Konto usunięte

Nie dotyczy

Zgłoszenie techniczne

@Konto usunięteJuż nie ma takiej możliwości niestety Orange to wycofał.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

Konto usunięte

Nie dotyczy

Zgłoszenie techniczne na stronach Orange

Jakoś mnie to nie dziwi

Konto usunięte

Nie dotyczy

Zgłoszenie techniczne na stronach Orange

@Konto usunięteTo nie tylko ciebie ale wszystkich jedyna opcja przez czat bez dzwonienia 


Poziom 19, Pasjonat
  • 28
  • 35
  • 1

Zgłoszenie techniczne na stronach Orange

Odkopuję... bo nie chce zakładać kolejnego tematu.

Dlaczego w zakładce kontakt nie ma zwykłego formularza zlecenia/kontaktowego itp.?

Dlaczego po zalogowaniu do Mój Orange (WWW, Mobile) mam tylko podgląd zleceń ale nie mogę go zrobić w żaden sposób?

Infolinia techniczna nie działa, czat nie działa, e-mail bok@orange.pl też oczywiście usunięty...

 

Czy jest jakakolwiek opcja abym mógł coś  dziś naskrobać, a łaskawie ktoś podejmie temat w poniedziałek?

 

Zgłoście komu trzeba, żeby chociaż czat działał 24h/dobę.


Poziom 40, Guru *****
  • 29974
  • 22644
  • 1290

Zgłoszenie techniczne na stronach Orange

Bo Orange uznało, że lepiej rozwiązywać sprawy szybciej przez kontakt z doradcą i dlatego nie ma formularza.

Co do czatu przez całą dobę, zgłoś na forum "pomysł" w odpowiednim dziale. Choć nie wiem czy wypali, bo ostatnich zmianach całodobowa obsługa z doradcą nie jest gwarantowana regulaminem. Tym bardziej, że są sprawy które można załatwić samodzielnie na czacie jak zgłoszenie usterki usług stacjonarnych. I to można przez
całą dobę (minus prace planowane).