- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
► Temat, ze względu na poruszane zagadnienie, został przeniesiony z kategorii Na kartę. Doprecyzowano w nim również tytuł - Moderator Wiktor ◄
Jak mogę dodać zgłoszenie techniczne na stronie Orange lub w mój Orange?
Kiedyś istniała taka możliwość.... Teraz co jedyne mogę odczytać wcześniejsze rozwiązania
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@AnonimJuż nie ma takiej możliwości niestety Orange to wycofał.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@AnonimJuż nie ma takiej możliwości niestety Orange to wycofał.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zgłoszenie techniczne na stronach Orange
Jakoś mnie to nie dziwi
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zgłoszenie techniczne na stronach Orange
@AnonimTo nie tylko ciebie ale wszystkich jedyna opcja przez czat bez dzwonienia
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zgłoszenie techniczne na stronach Orange
Odkopuję... bo nie chce zakładać kolejnego tematu.
Dlaczego w zakładce kontakt nie ma zwykłego formularza zlecenia/kontaktowego itp.?
Dlaczego po zalogowaniu do Mój Orange (WWW, Mobile) mam tylko podgląd zleceń ale nie mogę go zrobić w żaden sposób?
Infolinia techniczna nie działa, czat nie działa, e-mail bok@orange.pl też oczywiście usunięty...
Czy jest jakakolwiek opcja abym mógł coś dziś naskrobać, a łaskawie ktoś podejmie temat w poniedziałek?
Zgłoście komu trzeba, żeby chociaż czat działał 24h/dobę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zgłoszenie techniczne na stronach Orange
Bo Orange uznało, że lepiej rozwiązywać sprawy szybciej przez kontakt z doradcą i dlatego nie ma formularza.
Co do czatu przez całą dobę, zgłoś na forum "pomysł" w odpowiednim dziale. Choć nie wiem czy wypali, bo ostatnich zmianach całodobowa obsługa z doradcą nie jest gwarantowana regulaminem. Tym bardziej, że są sprawy które można załatwić samodzielnie na czacie jak zgłoszenie usterki usług stacjonarnych. I to można przez
całą dobę (minus prace planowane).