Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Zgłoszenie blędu


Poziom 9, Poszukiwacz
  • 11
  • 8
  • 0

Zgłoszenie blędu

Dlaczego nie mogę zgłosić błędu ? Klikanie dalej nic nie daje ...

Bez tytułu.png

18 ODPOW. 18

Poziom 24, Specjalista
  • 625
  • 1507
  • 21

Zgłoszenie blędu

Masz wyjaśnienie - ostatnia pozycja formularze nie jest wypełniona (czerwona obwódka)


Poziom 9, Poszukiwacz
  • 11
  • 8
  • 0

Zgłoszenie blędu

Bo nie da się kliknąć jest szare i nie przyjmuje kliku ... nie da się w to kliknąć

Poziom 24, Specjalista
  • 625
  • 1507
  • 21

Zgłoszenie blędu


Mateusz7 napisał(-a):
Bo nie da się kliknąć jest szare i nie przyjmuje kliku ... nie da się w to kliknąć

A jesteś zalogowany na swoim koncie?


Poziom 9, Poszukiwacz
  • 11
  • 8
  • 0

Zgłoszenie blędu

Tak 😉

Poziom 24, Specjalista
  • 625
  • 1507
  • 21

Zgłoszenie blędu

Poczekaj aż pojawi się tu ktoś z pracowników Orange to może coś podpowie....

  Aha - podaj link do tego formularza.


Poziom 9, Poszukiwacz
  • 11
  • 8
  • 0

Zgłoszenie blędu

https://www.orange.pl/slr/pl/konto/obsluga_online/zgloszenia/biuro_obslugi/awaria/awaria_ind/

 

tylko też u góry strony od wczoraj mam informacje 
"Przepraszamy, z przyczyn technicznych wybrane dane są w tej chwili niedostępne. Prosimy, spróbuj ponownie później."

no ale 2 dni nie mogę wysłać zgłoszenia przez to to już przesada ...

Anonim

Nie dotyczy

Zgłoszenie blędu

@Mateusz7 zadzwoń do BOK przez apliakcję Mój Orange i złóż ustnie reklamację. Poproś również osobę z którą będziesz rozmawiał o podanie i wysłanie na Twój nr telefonu numeru zgłoszenia. Pozdrawiam.


Poziom 40, Guru *****
  • 31675
  • 31803
  • 1343

Zgłoszenie blędu

Obecnie są prace planowane na portalu, sugerowałbym kontakt z infolinią lub spróbowanie chyba w poniedziałek.
Anonim

Nie dotyczy

Zgłoszenie blędu


Piotrekk85 napisał(-a):
Obecnie są prace planowane na portalu, sugerowałbym kontakt z infolinią lub spróbowanie chyba w poniedziałek.

@Piotrekk85, odkąd pamięć mnie nie zawodzi, problemy jedne i takie same:["Widzisz błąd na naszych stronach? Zgłoś go za pomocą poniższego formularza. Nie wysyłamy informacji zwrotnej, ale wszystkie uwagi czytamy i wykorzystujemy do poprawy portalu...."] czy:["Przepraszamy, z przyczyn technicznych wybrane dane są w tej chwili niedostępne. Prosimy, spróbuj ponownie później."] występują dosyć często. Przykro mi o tym mówić, bo ja nigdy nie wątpię w fachowców w wybranej przez siebie dziedzinie. Talent plus solidna praca daje więcej powodów do radości, aniżeli myślenie w kategoriach "czy się stoi, czy...etc". To nie osobista "wycieczka", a wyrażona moja opinia. Wiem coś o tym i Ty też znasz to. Dlatego tutaj jestem, by fachowcy także i mnie pomagali.To pogrubienie dotyczy właśnie moich problemów. No i do kompletu czat, chyba że funkcjonuje teraz w Multi Boxie (smartfona nie posiadam. Raz!!! jedyny skorzystałem w MO i zniknął! BOK też ma gorsze dni...jak każdy zapewne.