- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zgłoszenie blędu
Dlaczego nie mogę zgłosić błędu ? Klikanie dalej nic nie daje ...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zgłoszenie blędu
Masz wyjaśnienie - ostatnia pozycja formularze nie jest wypełniona (czerwona obwódka)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zgłoszenie blędu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zgłoszenie blędu
Mateusz7 napisał(-a):
Bo nie da się kliknąć jest szare i nie przyjmuje kliku ... nie da się w to kliknąć
A jesteś zalogowany na swoim koncie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zgłoszenie blędu
Poczekaj aż pojawi się tu ktoś z pracowników Orange to może coś podpowie....
Aha - podaj link do tego formularza.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zgłoszenie blędu
https://www.orange.pl/slr/pl/konto/obsluga_online/zgloszenia/biuro_obslugi/awaria/awaria_ind/
tylko też u góry strony od wczoraj mam informacje
"Przepraszamy, z przyczyn technicznych wybrane dane są w tej chwili niedostępne. Prosimy, spróbuj ponownie później."
no ale 2 dni nie mogę wysłać zgłoszenia przez to to już przesada ...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zgłoszenie blędu
@Mateusz7 zadzwoń do BOK przez apliakcję Mój Orange i złóż ustnie reklamację. Poproś również osobę z którą będziesz rozmawiał o podanie i wysłanie na Twój nr telefonu numeru zgłoszenia. Pozdrawiam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zgłoszenie blędu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zgłoszenie blędu
Piotrekk85 napisał(-a):
Obecnie są prace planowane na portalu, sugerowałbym kontakt z infolinią lub spróbowanie chyba w poniedziałek.
@Piotrekk85, odkąd pamięć mnie nie zawodzi, problemy jedne i takie same:["Widzisz błąd na naszych stronach? Zgłoś go za pomocą poniższego formularza. Nie wysyłamy informacji zwrotnej, ale wszystkie uwagi czytamy i wykorzystujemy do poprawy portalu...."] czy:["Przepraszamy, z przyczyn technicznych wybrane dane są w tej chwili niedostępne. Prosimy, spróbuj ponownie później."] występują dosyć często. Przykro mi o tym mówić, bo ja nigdy nie wątpię w fachowców w wybranej przez siebie dziedzinie. Talent plus solidna praca daje więcej powodów do radości, aniżeli myślenie w kategoriach "czy się stoi, czy...etc". To nie osobista "wycieczka", a wyrażona moja opinia. Wiem coś o tym i Ty też znasz to. Dlatego tutaj jestem, by fachowcy także i mnie pomagali.To pogrubienie dotyczy właśnie moich problemów. No i do kompletu czat, chyba że funkcjonuje teraz w Multi Boxie (smartfona nie posiadam. Raz!!! jedyny skorzystałem w MO i zniknął! BOK też ma gorsze dni...jak każdy zapewne.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »