- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mam pytanie do ludzi z Orange. Dziś w Nowym Mój Orange zauważyłem, że mam opcję na zgłoszenie problemu technicznego. Gdy chcę rozwiązać sprawę samodzielnie, to pojawia mi się błąd 500 (w kolorystyce Orange). Czy to jakiś indywidualny bug i mam zgłaszać na czacie czy ta funkcja jeszcze nie działa u wszystkich?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Piotrekk85 NMO ciągle modyfikują, taki błąd pewnie wyskakuje niejednemu, ja go zasmakowałem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Piotrekk85 NMO ciągle modyfikują, taki błąd pewnie wyskakuje niejednemu, ja go zasmakowałem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zgłoś problem techniczny w NMO dla komórki - błąd 500
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zgłoś problem techniczny w NMO dla komórki - błąd 500
Piotrek znaczy się buga złapałeś, ale to dotyka wszystkich, bez spinki 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zgłoś problem techniczny w NMO dla komórki - błąd 500
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zgłoś problem techniczny w NMO dla komórki - błąd 500
Pioterk jak miałem problemy z zasięgiem to tylko BOK pomógł, zgłaszanie tego gdzieś indziej nic nie daje, może to zmienią, bo teraz bardzo kiepsko, trzeba wydzwaniać/ czekać/ płacić/ potem prosić o zwrot kosztów połączenia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś