Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Zarządzanie kontem

Anonim

Nie dotyczy

Zarządzanie kontem

Wszedłem dzisiaj na NMO  i oczy przetarłem ze zdumienia. Otóż nadal widzę problem z zarządzaniem pakietami i usługami. Bo ile razy można na koncie odhaczać zgodę na spis abonentów w książce telefonicznej? Może tutaj jest "pies pogrzebany", że w dobie RODO operator ma związane ręce i stosuje tricki? Co to za system, że nie potrafi utrzymać moich niezgód w ryzach? O dziwo! Komunikat informuje, że zostanie wyłączone w kolejnym cyklu. A moja niezgoda jest stara jak świat...zastrzeżonego mojego numeru.

2 ODPOW. 2

Zespół Nasz Orange
  • 2908
  • 10834
  • 64

Zarządzanie kontem

Sprawdzałem na swoim (mamy, ale to szczegół 🙂 ) koncie i mam wszystko ładnie. Dlatego jeżeli powtórzy się ten problem, to zgłoś ten fakt przez Doradcę. Ponieważ wychodziłoby na to, iż problem na Twoim koncie tylko występuje.

Anonim

Nie dotyczy

Zarządzanie kontem

@Wojciech, nie wiem w jakim stopniu śledziłeś moje spostrzeżenia w dłuższej perspektywie, ale ten problem, jak i wiele temu podobnych (np.zgody) to nie jednostkowy "wybryk". Tak przynajmniej sądzę. Widzę problem Widoku 360 w pasku adresu, a nie normalny adres www. Z ładowaniem modułów na NMO też trzeba cierpliwie czekać. Ja bym skłaniał się ku porównaniu kont zmigrowanych, a które nie uczestniczyły w fazie testów bety, jak to było w moim przypadku. To na moją prośbę, @Artur wciągnął mnie na listę testerów i sporo im tych uwag poczyniłem.