- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zarządzanie kontem
Wszedłem dzisiaj na NMO i oczy przetarłem ze zdumienia. Otóż nadal widzę problem z zarządzaniem pakietami i usługami. Bo ile razy można na koncie odhaczać zgodę na spis abonentów w książce telefonicznej? Może tutaj jest "pies pogrzebany", że w dobie RODO operator ma związane ręce i stosuje tricki? Co to za system, że nie potrafi utrzymać moich niezgód w ryzach? O dziwo! Komunikat informuje, że zostanie wyłączone w kolejnym cyklu. A moja niezgoda jest stara jak świat...zastrzeżonego mojego numeru.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zarządzanie kontem
Sprawdzałem na swoim (mamy, ale to szczegół 🙂 ) koncie i mam wszystko ładnie. Dlatego jeżeli powtórzy się ten problem, to zgłoś ten fakt przez Doradcę. Ponieważ wychodziłoby na to, iż problem na Twoim koncie tylko występuje.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zarządzanie kontem
@Wojciech, nie wiem w jakim stopniu śledziłeś moje spostrzeżenia w dłuższej perspektywie, ale ten problem, jak i wiele temu podobnych (np.zgody) to nie jednostkowy "wybryk". Tak przynajmniej sądzę. Widzę problem Widoku 360 w pasku adresu, a nie normalny adres www. Z ładowaniem modułów na NMO też trzeba cierpliwie czekać. Ja bym skłaniał się ku porównaniu kont zmigrowanych, a które nie uczestniczyły w fazie testów bety, jak to było w moim przypadku. To na moją prośbę, @Artur wciągnął mnie na listę testerów i sporo im tych uwag poczyniłem.