Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Zapchana skrzynka sklep@orange.com


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 1
  • 0

Zapchana skrzynka sklep@orange.com

Witam,

 

Co jest grane ze skrzynką sklep@orange.com. Zgłaszałem problem już 3 razy i minął już ponad tydzień. MAJĄ CAŁY CZAS ZAPCHANĄ SKRZYNKĘ I NIE ODBIERAJĄ ZAPYTAŃ W OGÓLE !!!!!. To jest w ogóle możliwe w dzisiejszych czasach. Niby przenoszę numer ale naprawdę zastanawiam się czy w ogóle podpiszę numery bo to jest jakaś parodia. Dodatkowo problemy z siecią mają i masa ludzi zgłasza awarie....

7 ODPOW. 7

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32319
  • 36186
  • 1366

Zapchana skrzynka sklep@orange.com

A próbowałeś wysłać maila na adres z końcówką .pl? sklep@orange.pl

Ten .com to chyba skrzynka wewnętrzna.

Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 1
  • 0

Zapchana skrzynka sklep@orange.com

Niestety także odrzuca. 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32319
  • 36186
  • 1366

Zapchana skrzynka sklep@orange.com

To jak pilna sprawa zadzwoń na infolinię sklepu 510700700.

A co do skrzynki, może ktoś z moderatorów przekaże sprawę dalej.
Anonim

Nie dotyczy

Zapchana skrzynka sklep@orange.com

Jest opcja że tyle zgłoszeń mają że się nie wyrabiają, pozostaje kontakt telefoniczny 510700700, nie zrażał bym się do Orange z takiego powodu 😉


Zespół Nasz Orange
  • 2831
  • 10897
  • 150

Zapchana skrzynka sklep@orange.com


Piotrekk85 napisał:
A co do skrzynki, może ktoś z moderatorów przekaże sprawę dalej.

Dzięki za info @Piotrekk85 Emotikon: Szczęśliwy


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 1
  • 0

Zapchana skrzynka sklep@orange.com

Zobaczymy jak sobie poradzą z resztą realizacji przeniesienia numeru i wysyłki :). Czekam na Nocika 8 i zobaczymy 🙂


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 1
  • 0

Zapchana skrzynka sklep@orange.com

Uśmiejecie się niezmiernie. Skrzynka pocztowa jest nadal zapchana i odrzuca wiadomości. Dla pewności wysłałem wiadomość z innego serwera z innej przeglądarki ale jest to samo. Na numerze z końcówką 700 kazali mi dzwonić na Osbługę Klienta o numerze z końcówką 100. Tam Pani coś znalazła o zamówieniu, ale oni się tym nie zajmują więc nie była w stanie powiedzieć co znaczą statusy i na jakim etapie jest moje zamówienie. Zadzwoniłem więc ponownie na numer z końcówką 700 a tam Pan mówi że on nie ma dostępu do danych zamówień ze sklepu internetowego i mam dzwonić na 100. Piszę więc do konsultanta na czacie a ten mi 10 razy powtarza że mam dzwonić na 700 do upadłego i może się coś dowiem. Sprawdzałem tą pocztę jeszcze raz dzisiaj i dalej zapchana a minął już ponad tydzień od zgłoszenia. Szkoda, że tak to wygląda bo nikt nie jest w stanie mi nic powiedzieć, czuję że będę musiał odprawić kuriera z kwitkiem i zrezygnować z przeniesienia numeru bo to nie wygląda ani poważnie ani zachęcająco na przyszłość.