- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Strona https://www.orange.pl/ kieruje na https://www.orange.pl/zaloguj.phtml, gdzie w panelu jest widok >Podsumowanie-usługi stacjonarne. Przełączam na konto abonamentu komórkowego, gdzie są też rozwijane zalety nowego MO. Ale sprawdzam sobie > Bieżące wykorzystanie>W skrócie i następnie klikam w Przejdź do nowego Mój Orange. Wyskoczył błąd! W sekcji Przeanalizuj i Pełen wykaz to samo. Próbuję jeszcze raz, więc wracam do usług stacjonarnych i znów przechodzę do abonamentu komórkowego. Udało się przejść do https://www.orange.pl/twojekonto/ (przejdź do nowego MO) i kieruje po zalogowaniu do bety. Też błąd! Nawet po wyczyszczeniu czy odświeżaniu. Całkowite wylogowanie z kompa to samo.Przejdź do orange.pl z pozycji orangefinanse to samo! Jedyne, co mi się udało, to zgłoś błąd...też z problemami. Ogólnie nakreśliłem i we wpisie kierowałem na forum NO.
Kierunki wchodzenia na konta:
1- https://www.orange.pl/
https://www.orange.pl/start.phtml
2- https://www.orange.pl/zaloguj.phtml
3- https://www.orange.pl/twojekonto/ (przejdź do nowego MO) i kieruje po zalogowaniu do bety
https://www.orange.pl/moj-orange/uslugi-komorkowe
https://www.orangefinanse.pl/finanse-osobiste.phtml
To wszystko działo się dzisiaj i wczoraj. Jest tego sporo. Ten pierwszy obrazek to tylko podgląd z Painta (bez błędów) Błędy pewnie muszą trafić do odpowiednich fachowców.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś