- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dzień dobry,
Jestem nowym klientem Orange - posiadam pakiet internetowy. Po rejestracji na portalu orange, na moim koncie występuje "wewnętrzny błąd komponentu" prawie w każdej zakładce. Widzę, że problem nie jest nowy, ale często jest rozpatrywany indywidualnie. Trochę troubleshootingu: błąd pojawia się w każdej przegladarce ( IE, chrome, opera, firefox ) równieżw trybach incognito. Na infolinii technicznej nie mieli pomysłu. Czy ktoś może pomóc ?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@lusajfer89 to jeszcze dopowiem. Dzwoniąc na infolinię, musisz się podczas rozmowy zorientować, czy konsultant coś trybi w sprawie. Jeżeli nie, to poproś grzecznie o przełączenie rozmowy, najlepiej do działu technicznego. Inaczej będzie kolejne przełączanie nawet do działu płatności, działu nowych klientów i innych, które niewiele mają do czynienia z problemem. Dział techniczny i nie składanie reklamacji, tylko złożenie zlecenia. Inaczej nic nie zdziałasz.
Jak chcesz sprawę zgłaszać przez czat, to wcześniej przygotuj sobie w edytorze tekstowym opis całej sprawy. Jak przez około 30 sekund nie odpiszesz na odpowiedź konsultanta, to zostaniesz rozłączony i konsultant opuści czat. Trzeba będzie w tedy od nowa pisać całą a sprawę.
edit:
Dzięki @Ron za poparcie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wewnętrzny błąd komponentu - nowy klient
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wewnętrzny błąd komponentu - nowy klient
@lusajfer89Witam na forum nikt nie naprawi trzeba zgłaszać Na Bok Orange w linku są kontakty
https://www.orange.pl/view/kontakt?footerlink=true
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wewnętrzny błąd komponentu - nowy klient
@lusajfer89 zgadza się, problem nie jest nowy i innego rozwiązania nie ma, jak zgłosić sprawę na infolinii BOK: 510 100 100 lub napisać na czacie:
https://www.orange.pl/view/kontakt
Czat pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 - 21.30.
Możesz również poprosić o usunięcie konta. Jak konto zostanie usunięte, należy się ponownie zarejestrować. Często po takim zabiegu problem ustępuje.
edit:
Niestety, żadne zmiany przeglądarek, czyszczenie ciasteczek, czy testy na innym sprzęcie nie pomogą. To jest platformy NMO i bez pomocy techników nie ma możliwości naprawienia / usunięcia błędu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wewnętrzny błąd komponentu - nowy klient
Piłeczka odbita 2 razy - ostatecznie wylądowałem w dziale płatności startując z 801 234 567 oraz wędrując przez 510 100 100. Problem zgłoszony, rozwiązanie to spróbować w Poniedziałek. Jeżeli problem będzie się powtarzał będę spamował czat. Wielkie dzięki za pomoc i sugestie !
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wewnętrzny błąd komponentu - nowy klient
Najlepsze rozwiązanie jest podane przez @ketrasaArtur czyli usunięcie konta i ponowna rejestracja. W innym wypadku bedzie się to ciągnąć miesiącami.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@lusajfer89 to jeszcze dopowiem. Dzwoniąc na infolinię, musisz się podczas rozmowy zorientować, czy konsultant coś trybi w sprawie. Jeżeli nie, to poproś grzecznie o przełączenie rozmowy, najlepiej do działu technicznego. Inaczej będzie kolejne przełączanie nawet do działu płatności, działu nowych klientów i innych, które niewiele mają do czynienia z problemem. Dział techniczny i nie składanie reklamacji, tylko złożenie zlecenia. Inaczej nic nie zdziałasz.
Jak chcesz sprawę zgłaszać przez czat, to wcześniej przygotuj sobie w edytorze tekstowym opis całej sprawy. Jak przez około 30 sekund nie odpiszesz na odpowiedź konsultanta, to zostaniesz rozłączony i konsultant opuści czat. Trzeba będzie w tedy od nowa pisać całą a sprawę.
edit:
Dzięki @Ron za poparcie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wewnętrzny błąd komponentu - nowy klient
@ketrasaArtur Super, dzięki za cynk! FYI Rozmawiałem już z dwoma konsultantami z działu technicznego i baaardzo nie ogarniali. Tak jak piszesz, złożę zlecenie a w Pon spróbuję jeszcze na czacie. Thx again!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wewnętrzny błąd komponentu - nowy klient
@lusajfer89 ważne, aby dało się załatwić Twoją sprawę. To co mogłem pomóc, to opisałem. Reszta już w Twoich rękach. Trzymam kciuki za pozytywne załatwienie sprawy