Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Wewnętrzny błąd komponentu - nowy klient

ROZWIĄZANE

Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 3
  • 3
  • 0

Wewnętrzny błąd komponentu - nowy klient

Dzień dobry,

 

Jestem nowym klientem Orange - posiadam pakiet internetowy. Po rejestracji na portalu orange, na moim koncie występuje "wewnętrzny błąd komponentu" prawie w każdej zakładce. Widzę, że problem nie jest nowy, ale często jest rozpatrywany indywidualnie. Trochę troubleshootingu: błąd pojawia się w każdej przegladarce ( IE, chrome, opera, firefox ) równieżw trybach incognito. Na infolinii technicznej nie mieli pomysłu. Czy ktoś może pomóc ? 

 

błąd or.png

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19631
  • 56862
  • 774

Wewnętrzny błąd komponentu - nowy klient

@lusajfer89 to jeszcze dopowiem. Dzwoniąc na infolinię, musisz się podczas rozmowy zorientować, czy konsultant coś trybi w sprawie. Jeżeli nie, to poproś grzecznie o przełączenie rozmowy, najlepiej do działu technicznego. Inaczej będzie kolejne przełączanie nawet do działu płatności, działu nowych klientów i innych, które niewiele mają do czynienia z problemem. Dział techniczny i nie składanie reklamacji, tylko złożenie zlecenia. Inaczej nic nie zdziałasz.

Jak chcesz sprawę zgłaszać przez czat, to wcześniej przygotuj sobie w edytorze tekstowym opis całej sprawy. Jak przez około 30 sekund nie odpiszesz na odpowiedź konsultanta, to zostaniesz rozłączony i konsultant opuści czat. Trzeba będzie w tedy od nowa pisać całą a sprawę.

 

edit:

Dzięki @Ron za poparcie Emotikon: Mrugający

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

8 ODPOW. 8

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32780
  • 38798
  • 1388

Wewnętrzny błąd komponentu - nowy klient

Zgłoś problem na BOK.

Poziom 31, Pasjonat Galaktyczny
  • 6575
  • 16469
  • 88

Wewnętrzny błąd komponentu - nowy klient

@lusajfer89Witam na forum  nikt nie naprawi trzeba zgłaszać Na Bok Orange w linku są kontakty
  https://www.orange.pl/view/kontakt?footerlink=true


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19631
  • 56862
  • 774

Wewnętrzny błąd komponentu - nowy klient

@lusajfer89 zgadza się, problem nie jest nowy i innego rozwiązania nie ma, jak zgłosić sprawę na infolinii BOK: 510 100 100 lub napisać na czacie:

https://www.orange.pl/view/kontakt

Czat pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 - 21.30.

Możesz również poprosić o usunięcie konta. Jak konto zostanie usunięte, należy się ponownie zarejestrować. Często po takim zabiegu problem ustępuje.

 

edit:

Niestety, żadne zmiany przeglądarek, czyszczenie ciasteczek, czy testy na innym sprzęcie nie pomogą. To jest platformy NMO i bez pomocy techników nie ma możliwości naprawienia / usunięcia błędu.


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 3
  • 3
  • 0

Wewnętrzny błąd komponentu - nowy klient

Piłeczka odbita 2 razy - ostatecznie wylądowałem w dziale płatności startując z 801 234 567 oraz wędrując przez 510 100 100. Problem zgłoszony, rozwiązanie to spróbować w Poniedziałek. Jeżeli problem będzie się powtarzał będę spamował czat. Wielkie dzięki za pomoc i sugestie ! 


Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3331
  • 8006
  • 150

Wewnętrzny błąd komponentu - nowy klient

Najlepsze rozwiązanie jest podane przez @ketrasaArtur czyli usunięcie konta i ponowna rejestracja. W innym wypadku bedzie się to ciągnąć miesiącami.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19631
  • 56862
  • 774

Wewnętrzny błąd komponentu - nowy klient

@lusajfer89 to jeszcze dopowiem. Dzwoniąc na infolinię, musisz się podczas rozmowy zorientować, czy konsultant coś trybi w sprawie. Jeżeli nie, to poproś grzecznie o przełączenie rozmowy, najlepiej do działu technicznego. Inaczej będzie kolejne przełączanie nawet do działu płatności, działu nowych klientów i innych, które niewiele mają do czynienia z problemem. Dział techniczny i nie składanie reklamacji, tylko złożenie zlecenia. Inaczej nic nie zdziałasz.

Jak chcesz sprawę zgłaszać przez czat, to wcześniej przygotuj sobie w edytorze tekstowym opis całej sprawy. Jak przez około 30 sekund nie odpiszesz na odpowiedź konsultanta, to zostaniesz rozłączony i konsultant opuści czat. Trzeba będzie w tedy od nowa pisać całą a sprawę.

 

edit:

Dzięki @Ron za poparcie Emotikon: Mrugający


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 3
  • 3
  • 0

Wewnętrzny błąd komponentu - nowy klient

@ketrasaArtur Super, dzięki za cynk! FYI Rozmawiałem już z dwoma konsultantami z działu technicznego i baaardzo nie ogarniali. Tak jak piszesz, złożę zlecenie a w Pon spróbuję jeszcze na czacie. Thx again! 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19631
  • 56862
  • 774

Wewnętrzny błąd komponentu - nowy klient

@lusajfer89 ważne, aby dało się załatwić Twoją sprawę. To co mogłem pomóc, to opisałem. Reszta już w Twoich rękach. Trzymam kciuki za pozytywne załatwienie sprawy Emotikon: Mrugający