W zakładce Moje sprawy są stare sprawy w trakcie realizacji

ROZWIĄZANE

Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 2157
  • 16474
  • 3

W zakładce Moje sprawy są stare sprawy w trakcie realizacji

W zakładce tej wiszą u mnie stare sprawy i wszystkie jako w trakcie realizacji. Nie ma priorytetu, czy trwa błogie lenistwo powakacyjne?😀 Do roboty czas wrócić😊

 

 

 

__________________

*Doprecyzowałem nazwę tematu oraz przeniosłem z działu "Abonament" - moderator Wojciech.

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 17
  • 78
  • 1

W zakładce Moje sprawy są stare sprawy w trakcie realizacji

Ja w lipcu zmieniałem dane kontaktowe. Nadal jest "w trakcie realizacji" a są już zmienione na nowe. Nie ma się chyba co przejmować.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

12 ODPOW. 12

Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 1485
  • 5924
  • 57

W zakładce Moje sprawy są stare sprawy w trakcie realizacji

@bronzub  skoro problemy rozwiązane to nie ma się czym przejmować. U mnie tak wisi.


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 17
  • 78
  • 1

W zakładce Moje sprawy są stare sprawy w trakcie realizacji

Ja w lipcu zmieniałem dane kontaktowe. Nadal jest "w trakcie realizacji" a są już zmienione na nowe. Nie ma się chyba co przejmować.


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 472
  • 1740
  • 1

W zakładce Moje sprawy są stare sprawy w trakcie realizacji

Czy ktoś może mi wytłumaczyć dlaczego w zakładce   " Moje sprawy "  nie ma opcji w aplikacji MO , do usunięcia zrealizowanych , nieaktualnych  i dawno zamkniętych starych zgłoszeń?   Ile lat jest to przechowywane . Ja mam widoczne zgłoszenia jeszcze z  2018 roku   Po co i dla kogo jest aplikacja MO , jak sam nie mogę decydować o jej zawartości .


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 2157
  • 16474
  • 3

W zakładce Moje sprawy są stare sprawy w trakcie realizacji

@Glut , @Ursusarctos1  i @jan1 , wygląda na to, że to też im zwisa, a nam pewnie pozostaje zmotywować ich do realizacji pomysłu. Tylko że mi się nie chce zgłaszać. Każde pokolenie ma swój czas. Dzięki za info😊 Swoją drogą, tak jak @jan1 , zmieniałem numer do weryfikacji sms i był w webowej wersji MO widoczny, a jednak naciąłem się, bo chcieli mi wysłać kod na stary, usunięty numer. Już nie pamiętam, bo albo na czacie, albo na infolinii prostowałem tę "moją sprawę w trakcie realizacji". Miło się wspomina czasy testerskie MO. Były nasze zgłoszenia i były reakcje na plus. Coś się schrzaniło 😋


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 8676
  • 35089
  • 293

W zakładce Moje sprawy są stare sprawy w trakcie realizacji


@jan1napisał(-a)

Czy ktoś może mi wytłumaczyć dlaczego w zakładce   " Moje sprawy "  nie ma opcji w aplikacji MO , do usunięcia zrealizowanych , nieaktualnych  i dawno zamkniętych starych zgłoszeń?   Ile lat jest to przechowywane . Ja mam widoczne zgłoszenia jeszcze z  2018 roku   Po co i dla kogo jest aplikacja MO , jak sam nie mogę decydować o jej zawartości .


Aplikacja MO jest po to żeby wcisnąć klientom wszystko co jest dostępne. To nie jest aplikacja serwisowa, to jest aplikacja sprzedażowa. Mniej reklam widzę w apce allegro niż w apce MojOrange. 

Natomiast na zawartość konta wyświetlanego w portalu MO publicznie nie ma sensu utyskiwać, bo nikt tu z tym nic nie zrobi. Jedynie zgłoszenia indywidualne do BOK mogą coś pomóc, nie rozumiem co innych kolegów obchodzi jakie bzdury czy nieścisłości ktoś ma ma koncie. Ani tego zweryfikować, ani zmieniać i tak nie mamy jak. Takie bajanie o .... Marynie jak jej było na imię.


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 472
  • 1740
  • 1

W zakładce Moje sprawy są stare sprawy w trakcie realizacji


@j131napisał(-a)

@jan1napisał(-a)

Czy ktoś może mi wytłumaczyć dlaczego w zakładce   " Moje sprawy "  nie ma opcji w aplikacji MO , do usunięcia zrealizowanych , nieaktualnych  i dawno zamkniętych starych zgłoszeń?   Ile lat jest to przechowywane . Ja mam widoczne zgłoszenia jeszcze z  2018 roku   Po co i dla kogo jest aplikacja MO , jak sam nie mogę decydować o jej zawartości .


......... Jedynie zgłoszenia indywidualne do BOK mogą coś pomóc, nie rozumiem co innych kolegów obchodzi jakie bzdury czy nieścisłości ktoś ma ma koncie. Ani tego zweryfikować, ani zmieniać i tak nie mamy jak. Takie bajanie o .... Marynie jak jej było na imię.


@j131  dawno temu ten problem zgłaszałem do BOK konsultantowi , oraz w trakcie trwania  dyskusji z AMA na forum i nadal bez zmian  że strony Orange .To nie są tylko bzdury jak piszesz  ,  bo każdy ma w aplikacji  MO , w zakładce     "  Moje sprawy " stare nieaktualne i zamknięte sprawy 

archiwalne !  A może wiesz po ilu latach to będzie usunięte z aplikacji MO ? 

Bo na przykład z Urzędu Skarbowego  stare archiwalne rozliczenia  z  PIT- u  można  po pięciu latach wyrzucić do kosza 

A osoby decyzyjne w Orange nie mogą nic w tym temacie zmienić  i poprawić  , mimo dyskusji tutaj na forum , oraz  cyklicznych aktualizacji aplikacji MO.  Zostają tylko piękne slogany i hasła w poprawianiu i ulepszaniu  MO .

Pozdrawiam. 


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 8676
  • 35089
  • 293

W zakładce Moje sprawy są stare sprawy w trakcie realizacji

IMHO portal MO działa całkiem dobrze. Obecność danych historycznych mi nie przeszkadza, zawsze mogę tam nie zaglądać.

Natomiast apka MO to czyste zło i co do tego zdania nie zmienię.

Gdyby mi coś specyficzne w moimprofilu na MO przeszkadzało to bym zgłaszał reklamacje cierpliwie i ssertywnie nawet całymi latami. 


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 2157
  • 16474
  • 3

W zakładce Moje sprawy są stare sprawy w trakcie realizacji

@j131 , i w tym jest sęk, a w sęku dziura, że pierdoły Klienci zglaszają i wiercą wciąż, odkąd pamiętam, tę dziurę konsultantom na czacie, czy infolinii. Potem z tym tutaj się z nami dzielą, a w Orange głusi jak pień. Żeby nie być gołosłownym, Klientów z problemami kierują na forum, potem Klientów Zespół NO zaprasza na AMY...i g.... z tego mamy.  No, przesadzilem troszkę, lecz smrodzik czuć 😎 Dobrze mówię @jan1 ? Bywało lepiej.


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 472
  • 1740
  • 1

W zakładce Moje sprawy są stare sprawy w trakcie realizacji


@bronzubnapisał(-a)

@j131 , i w tym jest sęk, a w sęku dziura, że pierdoły Klienci zglaszają i wiercą wciąż, odkąd pamiętam, tę dziurę konsultantom na czacie, czy infolinii. Potem z tym tutaj się z nami dzielą, a w Orange głusi jak pień. Żeby nie być gołosłownym, Klientów z problemami kierują na forum, potem Klientów Zespół NO zaprasza na AMY...i g.... z tego mamy.  No, przesadzilem troszkę, lecz smrodzik czuć 😎 Dobrze mówię @jan1 ? Bywało lepiej.


@bronzub    Nie możesz  generalizować - dla ciebie pierdoły a  dla zgłaszającego  ważny problem do rozwiązania . Dokładnie opisujesz  "wędrówkę"   przez co przechodzi klient  od zgłoszenia konsultantowi aż do forum AMA

I tu koło się zamyka , z bardzo częstym nierozwiązanym tematem . Sam to kiedyś  doświadczyłem. Moim zdaniem jest to  "spychologia " ,  lub brak poważnego potraktowania zgłoszenia. A może jedno i drugie .

Pozdrawiam