- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
14-05-2018
12:22
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
14-05-2018
12:22
W MNO nie można jako loginu użyć maila zaczynającego się od cyfry.
@Wiktornapisał(-a)Ten bug już jakiś czas temu został poprawiony, więc zadane wyżej pytanie przez @Mazgaja straciło na aktualności :). Można się rejestrować na dowolny mail, nawet zaczynający się od cyfry.
(To tak trochę informacyjnie - gdyby ktoś poszukiwał aktualnych informacji w tym obszarze ).
Przed chwilą pisałem z konsultantem na komunikatorze i otrzymałem takie informacje:
Doradca: "Niestety podany e-mail nie jest poprawny według standardów Mój Orange. Nie może zaczynać się liczbą"
Ja: "a gdzie jest opcja usuwania konta, bo może po prostu nie umiem jej znaleźć ?"
Doradca:" Również nie widzę takiej opcji. nawet z panelu dostępu konsultanta"
Konsultant nie mógł podmienić mi maila na zaczynającego się od cyfry.
Nie mam opcji usunięcia konta, takiej opcji nie miał też konsultant w panelu dostępu konsultanta
14-05-2018
12:26
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
14-05-2018
12:26
W MNO nie można jako loginu użyć maila zaczynającego się od cyfry.
14-05-2018
12:29
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
14-05-2018
12:29
W MNO nie można jako loginu użyć maila zaczynającego się od cyfry.
@Michal_ napisała:
Pokaż szczegółyPrzed chwilą pisałem z konsultantem na komunikatorze i otrzymałem takie informacje:
Doradca: "Niestety podany e-mail nie jest poprawny według standardów Mój Orange. Nie może zaczynać się liczbą"
Ja: "a gdzie jest opcja usuwania konta, bo może po prostu nie umiem jej znaleźć ?"
Doradca:" Również nie widzę takiej opcji. nawet z panelu dostępu konsultanta"
Konsultant nie mógł podmienić mi maila na zaczynającego się od cyfry.Nie mam opcji usunięcia konta, takiej opcji nie miał też konsultant w panelu dostępu konsultanta
OK @Michal_ - dobrze, że dajesz o tym znać :). Zaraz spróbuję podziałać w temacie; zrozumieć, dlaczego taką informację otrzymałeś.
Dodam, że usunięcie konta (raczej) tylko skomplikuje sprawę :).
14-05-2018
12:34
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
14-05-2018
12:34
W MNO nie można jako loginu użyć maila zaczynającego się od cyfry.
14-05-2018
12:37
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
14-05-2018
12:37
W MNO nie można jako loginu użyć maila zaczynającego się od cyfry.
14-05-2018
12:48
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
14-05-2018
12:48
W MNO nie można jako loginu użyć maila zaczynającego się od cyfry.
A nie można wejść z konta Nasz Orange ?
14-05-2018
12:51
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
14-05-2018
12:51
W MNO nie można jako loginu użyć maila zaczynającego się od cyfry.
@Michal_Jeśli korzystasz z Nowego Mój Orange opcje usunięcia znajdziesz w zakładce Zabezpieczenia.
Rozumiem, że się zarejestrowałeś i chciałbyś zmienić e-mail?
14-05-2018
12:53
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
14-05-2018
12:53
W MNO nie można jako loginu użyć maila zaczynającego się od cyfry.
Tak, chciałbym zmienić email.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »