- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
► Temat został przeniesiony z kategorii Na kartę - Moderator Wiktor ◄
Cześć:)
Wiecie może, gdzie ze strony zniknęła możliwość zgłaszania reklamacji, spraw itd?
Nigdzie nie mogę znaleźć, czyżby zostało to zlikwidowane? (jeśli tak - dlaczego? czy aż tyle ich było...?)
Znalazłam jedynie kontakt do składania reklamacji pocztą tradycyjną - i tu pojawiają się koszty dla użytkownika, a użytkownik reklamując coś z reguły jest przecież wtedy przekonany, że wina jest po stronie operatora, więc trochę niesprawiedliwie - niedopatrzenia po stronie operatora, a koszty ewentualnej reklamacji po stronie użytkownika 😞
Bardzo niefajnie...
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacje na stronie orange.pl
https://nasz.orange.pl/t5/forums/v3_1/forumtopicpage/board-id/Moj-Orange/thread-id/3463/page/4#U6283... - w poście Artura masz informację dlaczego. Możesz to zrobić chociażby na czacie www.orange.pl/kontakt czy też w salonie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacje na stronie orange.pl
Bardzo dziękuję za Wasze błyskawiczne odpowiedzi i podpowiedzi 🙂
Ze swojej strony jednak ubolewam, że zniknęła taka funkcjonalność, bo można było pisać niezależnie od dnia tygodnia i godziny, bez konieczności dostosowywania się do godzin pracy konsultantów
No ale cóż...
Dziękuję!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacje na stronie orange.pl
Ron napisał(-a):Reklamację składasz standardowo przez dostępny kontakt z BOK.
@Ron, to tylko info, bo po zalogowaniu masz zapętlenie bez formularzy. Tylko Moje sprawy działają w takiej formie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacje na stronie orange.pl
jeśli uważasz, że któraś z wyżej wymienionych odpowiedzi, była dla Ciebie przydatna, to - śmiało! - zachęcam do jej oznaczenia. Szczegóły poniżej :):
- jeśli założyłeś temat i pojawiła się dobra odpowiedź lub rozwiązanie - oznacz najlepszą odpowiedź klikając w przycisk
Podziękujesz w ten sposób osobie, która pomogła i pomożesz osobom, które będą miały podobne pytanie.