- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
► Temat, ze względu na charakter poruszanego zagadnienia, został przeniesiony z kategorii Sieć i dostępność usług (etykieta: internet mobilny). Doprecyzowano w nim również tytuł - Moderator Wiktor ◄
Witam,
chciałem przedłużyć usługę internetu przez arkusz załączony w dane zamawiającego. Niestety napotkałem się z problemem braku nazwy mojej ulicy w bazie danych, pomimo że korzystam z internetu od Orange ok. 10 lat, wiele razy był przedłużany i wszystkie faktury zawierały mój adres. Czy jest jakaś możliwość ruszenia ich do roboty i dodania ulicy?
Pozdrawiam
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Okazało się, że Orange korzysta z przestarzałych kodów pocztowych dostarczanych przez pocztę Polską. I w moim przypadku musiałem użyć kodu który już kilkanaście lat jest nieaktualny.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużenie usługi internet mobilny - brak nazwy ulicy na formularzu
Próbowałeś wpisywać ulicę bez polskich znaków ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Okazało się, że Orange korzysta z przestarzałych kodów pocztowych dostarczanych przez pocztę Polską. I w moim przypadku musiałem użyć kodu który już kilkanaście lat jest nieaktualny.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużenie usługi internet mobilny - brak nazwy ulicy na formularzu
Dzięki @Patriotic, że podzieliłeś się z nami tą informacją.
A dałbyś radę jeszcze podać adres strony, z której startowałeś z zamówieniem?
A co do kodów pocztowych, proszę, prześlij mi je w PW. Postaramy się tak zrobić, by informacje te zostały zaktualizowane.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużenie usługi internet mobilny - brak nazwy ulicy na formularzu
Jeżeli chodzi o stronę z zamówieniem, to po wybraniu jednego z pakietów internetu mobilnego problem z miejscowością rozpoczął się tutaj: https://www.orange.pl/koszyk/multi/dane-zamawiajacego