Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Przedłużanie terminu płatności


Poziom 18, Komentator
  • 137
  • 57
  • 0

Przedłużanie terminu płatności

Dlaczego od jakiegoś czasu nie mam możliwości przedłużenia terminu płatności?
Proszę konsultanta na infolinii i dostaję odpowiedź że nie ma możliwości, dlaczego nie ma możliwości jak zawsze była możliwość.

11 ODPOW. 11

Poziom 33, Ekspert
  • 2179
  • 3048
  • 141

Przedłużanie terminu płatności

Może za często z tej opcji korzystałeś, Orange chce jednak zarabiać... Powiedzieli Ci, że nie ma odroczenia dla wszystkich ?


Poziom 18, Komentator
  • 137
  • 57
  • 0

Przedłużanie terminu płatności


@Katani1napisał(-a)

Może za często z tej opcji korzystałeś, Orange chce jednak zarabiać... Powiedzieli Ci, że nie ma odroczenia dla wszystkich ?


Powiedzieli mi tylko że nie ma możliwości, a ja nie mam możliwości opłacenia w normalnym terminie bo termin mam do 10, a wypłatę dostaję 15.
Co miesiąc korzystam z tego przedłużenia i opłacam jak tylko dostaję wypłatę.


Poziom 19, Pasjonat
  • 35
  • 44
  • 2

Przedłużanie terminu płatności

Piszesz ze co miesiac korzystasz z tej opcji ale jak dlugo juz? Tak z ciekawosci pytam jak co... 🙂


Poziom 33, Ekspert
  • 2179
  • 3048
  • 141

Przedłużanie terminu płatności

Widocznie chcą też zarobić na odsetkach, ale spoko, za brak płatności przez tydzień telefonu Ci przecież nie wyłączą. Z drugiej strony jednak zawierając umowę bierzesz też na siebie obowiązki np. opłaty faktury w terminie. W umowie masz na pewno określone, co wiąże się z nieterminową opłatą rachunków. Zresztą próbowałeś już pewnie wszystkiego, by zmienić okres rozliczeniowy.


Poziom 18, Komentator
  • 137
  • 57
  • 0

Przedłużanie terminu płatności

Tak, kiedyś miałem okres rozliczeniowy od 1 do ostatniego dnia, a po jakimś czasie bez żadnego powiadomienia zmienili mi okres od 24 do 23 dnia


Poziom 18, Komentator
  • 137
  • 57
  • 0

Przedłużanie terminu płatności

 


@piotrsznapisał(-a)

Piszesz ze co miesiac korzystasz z tej opcji ale jak dlugo juz? Tak z ciekawosci pytam jak co... 🙂


Korzystam z tej opcji odkąd zmienili mi okres rozliczeniowy z tego od 1 do ostatniego dnia na ten od 24 do 23 dnia.


Pracuję w Orange
  • 794
  • 1031
  • 28

Przedłużanie terminu płatności

@fHe9z3p pytanie czy kiedy skorzystałeś z przedłużenia to zawsze płaciłeś w ustalonym terminie? 

 


Poziom 40, Guru *****
  • 30146
  • 23291
  • 1299

Przedłużanie terminu płatności

A czy problem nie zaczął się od listopada/grudnia?

Poziom 26, Specjalista
  • 395
  • 879
  • 43

Przedłużanie terminu płatności


@fHe9z3pnapisał(-a)

Tak, kiedyś miałem okres rozliczeniowy od 1 do ostatniego dnia, a po jakimś czasie bez żadnego powiadomienia zmienili mi okres od 24 do 23 dnia


Powiadomienie na pewno zostało wysłane, niestety często ich nie czytamy, albo ignorujemy.

Skoro nie masz możliwości prolongaty, to pewnie musiałeś wcześniej którąś zerwać. W takim przypadku system nie pozwala przez pewien (określony wewnętrznymi procedurami Orange) okres na kolejne przedłużenia.

Jeśli masz ofertę nolimit zawsze możesz płacić wcześniej, przed wystawieniem FV (ja np tak robię) i nie martwić się o prolongaty.