- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużanie terminu płatności
Dlaczego od jakiegoś czasu nie mam możliwości przedłużenia terminu płatności?
Proszę konsultanta na infolinii i dostaję odpowiedź że nie ma możliwości, dlaczego nie ma możliwości jak zawsze była możliwość.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużanie terminu płatności
Może za często z tej opcji korzystałeś, Orange chce jednak zarabiać... Powiedzieli Ci, że nie ma odroczenia dla wszystkich ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużanie terminu płatności
@Katani1napisał(-a)Może za często z tej opcji korzystałeś, Orange chce jednak zarabiać... Powiedzieli Ci, że nie ma odroczenia dla wszystkich ?
Powiedzieli mi tylko że nie ma możliwości, a ja nie mam możliwości opłacenia w normalnym terminie bo termin mam do 10, a wypłatę dostaję 15.
Co miesiąc korzystam z tego przedłużenia i opłacam jak tylko dostaję wypłatę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużanie terminu płatności
Piszesz ze co miesiac korzystasz z tej opcji ale jak dlugo juz? Tak z ciekawosci pytam jak co... 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużanie terminu płatności
Widocznie chcą też zarobić na odsetkach, ale spoko, za brak płatności przez tydzień telefonu Ci przecież nie wyłączą. Z drugiej strony jednak zawierając umowę bierzesz też na siebie obowiązki np. opłaty faktury w terminie. W umowie masz na pewno określone, co wiąże się z nieterminową opłatą rachunków. Zresztą próbowałeś już pewnie wszystkiego, by zmienić okres rozliczeniowy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużanie terminu płatności
Tak, kiedyś miałem okres rozliczeniowy od 1 do ostatniego dnia, a po jakimś czasie bez żadnego powiadomienia zmienili mi okres od 24 do 23 dnia
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużanie terminu płatności
@piotrsznapisał(-a)Piszesz ze co miesiac korzystasz z tej opcji ale jak dlugo juz? Tak z ciekawosci pytam jak co... 🙂
Korzystam z tej opcji odkąd zmienili mi okres rozliczeniowy z tego od 1 do ostatniego dnia na ten od 24 do 23 dnia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużanie terminu płatności
@fHe9z3p pytanie czy kiedy skorzystałeś z przedłużenia to zawsze płaciłeś w ustalonym terminie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużanie terminu płatności
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużanie terminu płatności
@fHe9z3pnapisał(-a)Tak, kiedyś miałem okres rozliczeniowy od 1 do ostatniego dnia, a po jakimś czasie bez żadnego powiadomienia zmienili mi okres od 24 do 23 dnia
Powiadomienie na pewno zostało wysłane, niestety często ich nie czytamy, albo ignorujemy.
Skoro nie masz możliwości prolongaty, to pewnie musiałeś wcześniej którąś zerwać. W takim przypadku system nie pozwala przez pewien (określony wewnętrznymi procedurami Orange) okres na kolejne przedłużenia.
Jeśli masz ofertę nolimit zawsze możesz płacić wcześniej, przed wystawieniem FV (ja np tak robię) i nie martwić się o prolongaty.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »