Problemy z MAXEM - wyłączcie wreszcie go!


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 472
  • 1740
  • 1

Problemy z MAXEM - wyłączcie wreszcie go!


@pirenejnapisał(-a)

max nie byłby taki zły, gdyby nie był taki głupi


To jaki max jest , to wina stwórcy , bo on sam się nie stworzył , sam się nie zaprogramował. Tutaj należy szukać problemy głupoty , a nie w maxsie.


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 2157
  • 16474
  • 3

Problemy z MAXEM - wyłączcie wreszcie go!

@jan1 , jeszcze większe głupoty ludzie wymyślają i w myśl powiedzenia: płacz i płać, nie psioczą tak, jak na Maxa. A ja mówię tak: zanim wrzucisz do czyjegoś ogródka kamień, spójrz najpierw na siebie, zwłaszcza po wieczornej kąpieli spójrz porządnie w lustro i spytaj sam siebie, czy wszystkie brudy codzienności woda spłukała? "Twoje brudy", a nie innych. Łatwo przychodzi kogoś obrzucić błotem, a potem "diabełek"👿 w ornat się przebiera i do mszy ogonem dzwoni 🤔🙄 Max jest jakimś "krewnym" twórcy (ów) AI i na razie nikomu nie udało się sklonować, prócz ssaków, jednego, "porządnego" boota z mózgiem inteligenciaka😊 Tak przynajmniej sądzę.


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 472
  • 1740
  • 1

Problemy z MAXEM - wyłączcie wreszcie go!

@bronzub  , całkowicie sìę z tobą zgadzam , ja też nie rozumiem dlaczego niektórzy narzekają na maxsa , a nie szukają winnych  w ludziach , którzy dopuścili do takiej niezręcznej sytuacji. Przecież bez ingerencji człowieka nie byłoby maxa.


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 8676
  • 35094
  • 293

Problemy z MAXEM - wyłączcie wreszcie go!

Można mieć do samego automatu mniej lub więcej zastrzeżeń, ale problem chyba nie jego dotyczy. Problemem być może jest to, że Orange próbuje chyba ciąć koszty redukując kadry. Taka hipoteza robocza. Przesłanki wymienię.

Typowa rada, żeby ominąć Maxa i szybko dostać się do prawdziwej obsługi klienta jest tylko wtedy dobra, jeśli na człowieka po drugiej stronie nie trzeba czekać bardzo długo. A (subiektywnie) ostatnio bardzo się to pogorszyło, i niestety trzeba czekać często ponad możliwości.
Przy okazji tej dyskusji ujawnia się jeszcze jeden bezsens: czaty obsługowe "przeżywają" takie długie oczekiwanie. Jest to kompletnie nieintuicyjne i IMHO niepotrzebne. Kiedyś tak nie było. Czat zakłada interaktywność. Jeśli Orange chce zrobić z niego komunikator, to chyba nie tędy droga. Ponadto Max często przełącza (mimo wcześniejszego szczegółowego zebrania informacji) do niewłaściwej linii: pytając o warunki przedłużenia oferty zostałem połączony z obsługą sklepu.
Dziś widziałem reklamę konkurencji która wyraźnie odniosła się do tych niedomagań Maxa: "u nas twoją sprawą zajmie się żywy człowiek, a nie bot".
Do przemyślenia, bo jednak dzieje się coś złego, IMHO.


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 20
  • 0

Problemy z MAXEM - wyłączcie wreszcie go!

jak juz wspomniałem trafily mi sie sytuacje w których powiedzenie konsultant nie pomaga. max potrafi przeciagnac rozmowe do nawet nastu minut. bo cos. ja nie mam zamiaru wdawac sie w dyskusje z AI. to moj czas i moje zycie. 

 

Prostym rozwiazaniem było by by operator poprostu udostepnił prawo wyboru. czy to ma byc max czy klasyczne wybieranie tonowe. Pozdrawiam.


Poziom 35, Ekspert Galaktyczny
  • 2928
  • 13882
  • 129

Problemy z MAXEM - wyłączcie wreszcie go!


@Ksioncnapisał(-a)

Prostym rozwiazaniem było by by operator poprostu udostepnił prawo wyboru. czy to ma byc max czy klasyczne wybieranie tonowe.


To byłby wyrok dla MAXa.


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 2157
  • 16474
  • 3

Problemy z MAXEM - wyłączcie wreszcie go!


@Samotnicknapisał(-a)

@Ksioncnapisał(-a)

Prostym rozwiazaniem było by by operator poprostu udostepnił prawo wyboru. czy to ma byc max czy klasyczne wybieranie tonowe.


To byłby wyrok dla MAXa.


@Samotnick , skłaniam się ku tezie, że jakikolwiek biznesmen, czy zbiorowy podmiot gospodarczy, tak czy siak, będzie skazywał ludzi na wyroki bezrobocia😀


Poziom 31, Pasjonat Galaktyczny
  • 3025
  • 15985
  • 80

Problemy z MAXEM - wyłączcie wreszcie go!

@Ksionc wystarczy że zgłosisz problem z kontem czy inną trudną sprawą i Max połączy z konsultantem 😎


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 352
  • 1546
  • 5

Problemy z MAXEM - wyłączcie wreszcie go!

Ja z maxem nigdy nie miałem problemów. W ofercie na kartę trzeba wpisać ''obsługa usług'' wybiera się który numer i tyle w zasadzie. 


Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 322
  • 1398
  • 33

Problemy z MAXEM - wyłączcie wreszcie go!

Z dwojga złego wolę Maxa niż słuchanie listy tematów od 1 do 9 na klasycznym ivr, tak jak to bywa np. w bankach. Po wyborze najwalsciwszego, w kolejnym drzewku i tak już często nie ma nic co pasuje i ostatecznie konsultant i tak gdzieś przełącza, bo on sie tym nie zajmuje. I kolejne 10 minut oczekiwania..

 

Trzeba pamiętać, że hasło konsultant to jedno. Ale jak później dopytuje o rynek czy numer usługi, czy jakies kody, to jednak trzeba podać jakis namiar. Zdarta płyta "konsultant" może spowodować połączenie z błędnym działem, np. biznesowym, co skutkuje tym samym. Szczerze, nie walczyłem z nim nigdy dłużej niż 2 minuty. A nie raz zdarzało się, że przy klasycznym ivr wybierałem numer ponownie, żeby wrócić poziom wyżej. 😅