- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z "Mój Orange" apk.
...u mnie jest podobnie, ale to pewnie problem po stronie konta na www. Ostatnio coś się posypało...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z "Mój Orange" apk.
@mabud73Czy chciał byś żebyś nie miał dostępu do konta bankowego tyle dni?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z "Mój Orange" apk.
@Anonim, nie porównujmy konta bankowego do apki MO. Poza tym, przy niedziałającej aplikacji istnieje alternatywa...www
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z "Mój Orange" apk.
@Damian_zg89, ze swej strony podpowiem Ci, co należy zrobić, by appka działała prawidłowo. W opcji telefonu musisz dać wszystkie uprawnienia dla niej, by wszystkie pokazane przez Ciebie miały checkbok na zielono. W moim to są trzy pozycje w ustawieniach aplikacji. Dodatkowo, jak miałem na czerwono, jak u Ciebie, to miałem sugestię podpowiedzi, by przejść do ustawień. No i działa (4.1.1):smileyhappy:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z "Mój Orange" apk.
Dałem wszystko na zielono i kiszka. Dałem na czerwono to samo. Wyczyściłem ceche i inne bzdety apki i nic. Tak jak pisał Katani1 wina magików z Orange.
Na razie mam tej apki dość. Przez PC nie mam problemów z MO, więc tam wszystko mogę sprawdzać, wygodne to tak jak apka nie jest, ale co zrobić.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z "Mój Orange" apk.
czy omawiany w tym temacie problem nadal występuje?
Wdrożona na początku lutego poprawka powinna wyeliminować niektóre błędy.
Jeśli chodzi o komunikat (Wymagana autoryzacja) na kafelku - to trzeba się upewnić co na portalu Mój Orange w sekcji Zabezpieczenia mamy zaznaczone:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z "Mój Orange" apk.
Cześć. Czy problem nadal występuje, to odpisze Ci później, gdy zainstaluje apke ponownie. Co do tej sekcji z autoryzacją jak na twoim screenie z poziomu pc na moim mój Orange jej nie widzę.
edit. Nadal tak samo 😞
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z "Mój Orange" apk.
Dzięki @Damian_zg89 za info zwrotne.
W tej sytuacji będzie konieczna analiza Twojej kartoteki (numerów). W rozmowie (najlepiej na czacie!) doradca będzie potrzebował takich danych jak:
- nr tel.
- sposób logowania ('Szybki podgląd' czy pełne logowanie)
- data i godz. wystąpienia błędu (mam tutaj głównie na myśli ukazanie się kafelka z napisem "Brak danych" - najlepiej ostatni taki przypadek)
- wersja i nazwa systemu na aparacie komórkowym /[edit]: oczywiście też producent i model telefonu 🙂
- w jaki sposób aparat jest połączony z internetem (3G/LTE czy wi-fi)
To powinno wystarczyć.
Wszystko wskazuje na to, że konto masz już w Nowym Mój Orange. Tam tej funkcjonalności (raczej - bo nie jestem do końca pewien) po prostu nie ma... Ale się jeszcze upewnię :). W każdym razie - ten trop zostawmy .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z "Mój Orange" apk.
Jeszcze dopowiem co nieco do wcześniejszego ↑ wpisu (w kwestii dodatkowej autoryzacji zarządzanej z poziomu konta na www). Otóż w tym obszarze (na obecną chwilę) nie ma integracji Nowego Mój Orange z aplikacją mobilną. A zatem ten trop był błędny.
▬▬▬