- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z logowaniem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z logowaniem
@Anonim
Niestety - obrazek c) z Opcja.2, natomiast po "Przypomnij hasło" i podaniu e-maila link nie dociera do poczty.
Przypomnienie hasła działa u mnie jedynie poprzez Opcję.1 (stary MO), wtedy można podać login, lub nr usługi, a link do zmiany hasła wysyłany jest właśnie na ten e-mail na który z NMO nie dociera, można również otrzymać SMS-a z hasłem jednorazowym, ale to wszystko ma wpływ tylko na zmiany w "starym" MO, logowanie do NMO zawsze przebiega tak jak na "obrazkowej" relacji.
Mail jest prawidłowy, jest on unikalny i nie tworzony z żadnych inicjałów, czy skrótów...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z logowaniem
A sprawdzasz spam czy inne foldery poza odebranymi?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z logowaniem
Oczywiście, że tak. Poza tym w gmail-u jest zakładka "Wszystkie", więc nie sposób coś przegapić.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z logowaniem
Podpytaj np. na czacie jaki masz podany adres mailowy w Nowym Mój Orange. Wtedy spróbuj przypomnieć do niego hasła. Jeżeli mail nie przyjdzie tak do 24h, to wtedy poproś Doradcę o przyjęcie zgłoszenia, że ten mail nie dochodzi.
- « Poprzedni
- Następny »