- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z logowaniem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z logowaniem
Tak sobie myślę @majestyczny , że Ty jednak w dalszym ciągu jesteś zalogowany w Starym Orange i przyszło mi namyśl cobyś raz jeszcze spróbował się zalogować starym loginem ( nie patrząc na to że jest tam jakiś napis typu ( jeśli zarejestrowałeś się etc.... ) bo gdybyś był migrowany do NMO to najpierw dostałbyś zaproszenie, więc nie próbuj logować się mailem, a nóż widelec się uda 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z logowaniem
@majestyczny, jesteś zarejestrowany w NMO na bank. Ten komunikat, że użytkownik o podanym numerze jest zarejestrowany świadczy o migracji do nowej odsłony. Przypomnij hasło służy do weryfikacji po adresie mailowym z okresu pierwotnej rejestracji, gdy NMO jeszcze nie funkcjonowało. Jeżeli ten adres jest nadal aktywny, to link przyjdzie, ale nie nerwowymi powtórzeniami. Może być w spamie równie dobrze, jak w odebranych. Jeżeli to nie pomoże, to spróbuj przez appkę MO na samym początku (przypomnienie hasła). Kod do zmiany może przyjść na telefon, który wisi w systemie zarejestrowanego pierwotnie konta. Możesz także wylogować się z forum, po kliknięciu najpierw w zakładkę MO. Ustanowiona sesja może mieć wpływ na działanie logowania. Przerabiałem ten temat wiele razy i Ty też się nie poddawaj, a nie czekaj do poniedziałku
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z logowaniem
Mam podobny problem, po zalogowaniu do starego MO system nie przepuszcza mnie dalej i wyświetla komunikat, że jestem zarejestrowany w NMO (nie wiem dlaczego, bo jest to jeden z trzech posiadanych przeze mnie numerów w OFnK, a dwa pozostałe działają nadal na starym MO) i powinienem zalogować się adresem email. Wpisanie wymaganych danych skutkuje tym samym komunikatem co u kolegi, czyli "Wpisano niepoprawne dane użytkownika". Skoro niepoprawne to przechodzę przez procedurę odzyskania (zaktualizowania) hasła. U mnie link do zmiany hasła przychodzi na maila, ale po podaniu jako loginu nr telefonu, a nie adresu e-mail (wtedy w poczcie cisza), zmieniam hasło, wchodzę ponownie na stronę logowania i efekt identyczny jak poprzednio : "Wpisano niepoprawne dane użytkownika". Pytanie tylko co jest niepoprawne (?), skoro chwilę wcześniej na podawany przy logowaniu adres e-mail otrzymałem link do zmiany hasła, natomiast aplikacja mobilna na smartfonie wylogowała ten numer po procedurze zmiany hasła, a po podaniu nowego hasła, tego którego po zmianie próbuję użyć na komputerze stacjonarnym, przyjmuje hasło jako prawidłowe i odnawia dostęp mobilny do konta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z logowaniem
Proponuję abyś swój problem opisał w tym temacie, ponieważ dotyczy również kłopotów z logowaniem w NMO
https://nasz.orange.pl/t5/Konto-M%C3%B3j-Orange/M%C3%B3j-Nowy-Orange/m-p/126940#M8062
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z logowaniem
@Krzysztof19, możesz pokazać zrzut miejsca w którym jest problem? Oczywiście bez danych.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z logowaniem
Opcja.1
a) otwieramy stronę logowania podajemy unikalny login, lub numer usługi => Dalej
b) podajemy hasło przypisane do loginu (numeru usługi) i klikamy "Zaloguj się"
c) pojawia się informacja o zarejestrowaniu w NMO i w górnym prawym rogu zmiana na "Wyloguj"
d) przejście do NMO i logowanie za pomocą adresu e-mail i hasła do niego przypisanego
(w górnym prawym rogu oprócz słowa "Wyloguj" pojawia się zielona kropka przy ikonie)
e) otrzymujemy komunikat o niepoprawnych danych, a wpisany e-mail jest zamieniany na login z MO
Przypominam, że adres e-mail jest prawidłowy, bo właśnie na niego otrzymuję link do zmiany hasła,
natomiast hasło jest właśnie poprzez ten link zmienione, a poza tym działa poprawnie w aplikacji mobilnej.
Opcja.2
a) ekran indentyczny jak w Opcji.1, tylko tym razem podajemy od razu adres e-mail jako login
b) górny prawy róg bez zmian, adres e-mail przyjęty i podanie hasła i "Zaloguj się"
c) "...niepoprawne dane...", a dopiero co wpisany e-mail zmieniany jest na unikalny login
d) próba zalogowania na podpowiadanym przez stronę loginie daje komunikat o błędnym mailu
e) ponowna zmiana loginu na adres e-mail cofa nas do obrazka z punktu c) - i "tak w kółko"
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z logowaniem
Chyba masz ustawione różne adresy email w starym i nowym serwisie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z logowaniem
Jeśli tak jest, to jest to "samowola" systemu. Z mojej strony to absolutnie niemożliwe, bo od 10 lat nie zmieniałem adresu e-mail, a numer, którego problem dotyczy jest użytkowany niespełna dwa lata.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z logowaniem
@Krzysztof19 , spróbuj bezpośrednio z forum przez zakładkę Mój Orange. Powinien się pojawić w pasku adresu https://www.orange.pl/zaloguj.phtml -mail & hasło, ew. przypomnienie hasła.