Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem z logowaniem na portalu Orange


Poziom 8, Poszukiwacz
  • 4
  • 6
  • 0

Problem z logowaniem na portalu Orange

Dzień dobry. Mam problem z zalogowaniem się na portalu Orange (aby np. sprawdzić środki które mam do wykorzystania). Do zeszłego miesiąca wszystko było dobrze. Od ok. 2 tygodni wpisując login pojawia się informacja, ze konto nie zostało jeszcze aktywowane, natomiast wpisując w polu login numer usługi pojawia się informacja o błędnym loginie lub numerze usługi. Gdy chcę ustanowić nowe hasło przychodzi do mnie mail z odnośnikiem do ustalenia nowego hasła. Wpisuję nowe hasło, potwierdzam je i gdy klikam „dalej” przenosi mnie do znów do tego samego okna w którym trzeba wpisać nowe hasło i je potwierdzić. Wypełniam znowu nowe hasło potwierdzam i znów przenosi mnie do tego samego okna i tak w kółko (wpisywałem hasła wiele razy). Próbowałem zalogować się oraz zmienić hasło na kilku przeglądarkach i komputerach - wszędzie dzieje się to samo. Mogę liczyć na jakąś pomoc?

 

Pozdrawiam

15 ODPOW. 15

Poziom 40, Guru *****
  • 31294
  • 28658
  • 1329

Problem z logowaniem na portalu Orange

Skontaktuj się z BOK np.. przez czat http://orange.pl/kontakt

Poziom 8, Poszukiwacz
  • 4
  • 6
  • 0

Problem z logowaniem na portalu Orange

Doradca z czatu poinformował mnie, że nie rozwiązują tam problemów technicznych i polecił zapytać na forum lub zadzwonić na infolinię. Więc próbuję na forum.

Anonim

Nie dotyczy

Problem z logowaniem na portalu Orange

@Barabasz765To zadzwoń na infolinie 510 100 100 na forum ci nie pomożemy


Poziom 40, Guru *****
  • 31294
  • 28658
  • 1329

Problem z logowaniem na portalu Orange

To zadzwoń na infolinię 510100100 bo tu nikt nie wejdzie w Twoje konto klienta.

Poziom 8, Poszukiwacz
  • 4
  • 6
  • 0

Problem z logowaniem na portalu Orange

Ok, dzięki  za odpowiedź.

Anonim

Nie dotyczy

Problem z logowaniem na portalu Orange


Barabasz765 napisał(-a):

Dzień dobry. Mam problem z zalogowaniem się na portalu Orange (aby np. sprawdzić środki które mam do wykorzystania). Do zeszłego miesiąca wszystko było dobrze. Od ok. 2 tygodni wpisując login pojawia się informacja, ze konto nie zostało jeszcze aktywowane, natomiast wpisując w polu login numer usługi pojawia się informacja o błędnym loginie lub numerze usługi. Gdy chcę ustanowić nowe hasło przychodzi do mnie mail z odnośnikiem do ustalenia nowego hasła. Wpisuję nowe hasło, potwierdzam je i gdy klikam „dalej” przenosi mnie do znów do tego samego okna w którym trzeba wpisać nowe hasło i je potwierdzić. Wypełniam znowu nowe hasło potwierdzam i znów przenosi mnie do tego samego okna i tak w kółko (wpisywałem hasła wiele razy). Próbowałem zalogować się oraz zmienić hasło na kilku przeglądarkach i komputerach - wszędzie dzieje się to samo. Mogę liczyć na jakąś pomoc?

 

Pozdrawiam


@Barabasz765, przeczytałem, że: "...Od ok. 2 tygodni wpisując login pojawia się informacja, ze konto nie zostało jeszcze aktywowane, ...". Czy to czasem nie oznacza, iż pierwszego maila w procesie rejestracji konta MO zignorowałeś? Bo jeżeli tam był link, w którego nie kliknąłeś, będzie lipa. Pozostaje kontakt z BOK.


Poziom 8, Poszukiwacz
  • 4
  • 6
  • 0

Problem z logowaniem na portalu Orange

Kliknąłem  w link aktywacyjny i wszystko działało dobrze miesiącami, logowałem sie wielokrotnie i wszystko było ok. Zadzwoniłem do BOK, powiedziałem jaki mam problem, ktoś ma sie do mnie odezwać z rozwiązaniem.

Anonim

Nie dotyczy

Problem z logowaniem na portalu Orange

Czy są dzisiaj prowadzone jakieś prace na MO? Wyskakuje mi ten sam błąd po wklejeniu https://www.orange.pl/. Zaloguj, ikonka ludzika i mapa strony to taka sama reakcja:

Brak logowania.PNG

No i dodatkowo niejako, w edycji tego posta na podglądzie nie widzę sprawdzania pisowni.

Anonim

Nie dotyczy

Problem z logowaniem na portalu Orange

@Anonim Tak są dziś prowadzone prace na MO

Przechwytywanie.PNG

już nie ma opcji sprawdzania pisowni