- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z logowaniem na portalu Orange
Dzień dobry. Mam problem z zalogowaniem się na portalu Orange (aby np. sprawdzić środki które mam do wykorzystania). Do zeszłego miesiąca wszystko było dobrze. Od ok. 2 tygodni wpisując login pojawia się informacja, ze konto nie zostało jeszcze aktywowane, natomiast wpisując w polu login numer usługi pojawia się informacja o błędnym loginie lub numerze usługi. Gdy chcę ustanowić nowe hasło przychodzi do mnie mail z odnośnikiem do ustalenia nowego hasła. Wpisuję nowe hasło, potwierdzam je i gdy klikam „dalej” przenosi mnie do znów do tego samego okna w którym trzeba wpisać nowe hasło i je potwierdzić. Wypełniam znowu nowe hasło potwierdzam i znów przenosi mnie do tego samego okna i tak w kółko (wpisywałem hasła wiele razy). Próbowałem zalogować się oraz zmienić hasło na kilku przeglądarkach i komputerach - wszędzie dzieje się to samo. Mogę liczyć na jakąś pomoc?
Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z logowaniem na portalu Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z logowaniem na portalu Orange
Doradca z czatu poinformował mnie, że nie rozwiązują tam problemów technicznych i polecił zapytać na forum lub zadzwonić na infolinię. Więc próbuję na forum.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z logowaniem na portalu Orange
@Barabasz765To zadzwoń na infolinie 510 100 100 na forum ci nie pomożemy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z logowaniem na portalu Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z logowaniem na portalu Orange
Ok, dzięki za odpowiedź.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z logowaniem na portalu Orange
Barabasz765 napisał(-a):Dzień dobry. Mam problem z zalogowaniem się na portalu Orange (aby np. sprawdzić środki które mam do wykorzystania). Do zeszłego miesiąca wszystko było dobrze. Od ok. 2 tygodni wpisując login pojawia się informacja, ze konto nie zostało jeszcze aktywowane, natomiast wpisując w polu login numer usługi pojawia się informacja o błędnym loginie lub numerze usługi. Gdy chcę ustanowić nowe hasło przychodzi do mnie mail z odnośnikiem do ustalenia nowego hasła. Wpisuję nowe hasło, potwierdzam je i gdy klikam „dalej” przenosi mnie do znów do tego samego okna w którym trzeba wpisać nowe hasło i je potwierdzić. Wypełniam znowu nowe hasło potwierdzam i znów przenosi mnie do tego samego okna i tak w kółko (wpisywałem hasła wiele razy). Próbowałem zalogować się oraz zmienić hasło na kilku przeglądarkach i komputerach - wszędzie dzieje się to samo. Mogę liczyć na jakąś pomoc?
Pozdrawiam
@Barabasz765, przeczytałem, że: "...Od ok. 2 tygodni wpisując login pojawia się informacja, ze konto nie zostało jeszcze aktywowane, ...". Czy to czasem nie oznacza, iż pierwszego maila w procesie rejestracji konta MO zignorowałeś? Bo jeżeli tam był link, w którego nie kliknąłeś, będzie lipa. Pozostaje kontakt z BOK.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z logowaniem na portalu Orange
Kliknąłem w link aktywacyjny i wszystko działało dobrze miesiącami, logowałem sie wielokrotnie i wszystko było ok. Zadzwoniłem do BOK, powiedziałem jaki mam problem, ktoś ma sie do mnie odezwać z rozwiązaniem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z logowaniem na portalu Orange
Czy są dzisiaj prowadzone jakieś prace na MO? Wyskakuje mi ten sam błąd po wklejeniu https://www.orange.pl/. Zaloguj, ikonka ludzika i mapa strony to taka sama reakcja:
No i dodatkowo niejako, w edycji tego posta na podglądzie nie widzę sprawdzania pisowni.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z logowaniem na portalu Orange
@Anonim Tak są dziś prowadzone prace na MO
już nie ma opcji sprawdzania pisowni
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »