- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z logowaniem. Komunikat: Wewnętrzny błąd komponentu Rejestracja
► Post został wyodrębniony z tematu Nie można się zalogować do nowego Mój Orange - błąd 500 serwis niedostępny - Moderator Wiktor ◄
U mnie sprawa wygląda tak i to już gdzieś od listopada... Problem został zgłoszony, dwa razy ktoś podał mi inny numer zgłoszenia, odsyłając mnie codziennie z kwitkiem, że jutro będzie naprawiony. Mamy 05.04. a nadal to samo. Różne przeglądarki, komputer, telefon, wyczyszczone ciasteczka, tryb prywatny. Wszędzie to samo...I nie kierujcie mnie do aplikacji, bo nie ma tam połowy z tego co na stronie 😞
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z logowaniem. Komunikat: Wewnętrzny błąd komponentu Rejestracja
@Wiktor Nie do końca rozumiem intencje wyłączenia postu z tematu... @kubusiowa nie wydaje się mnie, by ktoś tu na forum mógł Ci pomóc przebrnąć przez problem z rejestracją. Jeśli problem jest "techniczny" to moim zdaniem jedynie konsultant z BOK jest władny wyjaśnić sprawy zgłoszeń, ich realizacji. A ewentualne bariery techniczne także tylko pracownicy Orange.
Ewentualnie "poskarż się" Rzecznikowi klienta Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z logowaniem. Komunikat: Wewnętrzny błąd komponentu Rejestracja
@Misiek62 napisała:
@Wiktor Nie do końca rozumiem intencje wyłączenia postu z tematu (...)
Przede wszystkim porusza nieco odmienny problem - niezwiązany do końca z nrem błędu 500, a z komunikatem, z którym na tym forum spotykam się pierwszy raz. (Chyba że już ktoś o tym pisał? ).
Byłoby dobrze, gdyby w przyszłości inni użytkownicy, obserwujący podobne symptomy [tu chodzi mi głównie o rodzaj komunikatu], "dopisywali" się do tego wątku, podobnie jak to miało miejsce tutaj, a także w innych tematach . To może dać, przynajmniej w jakimś stopniu, względne pojęcie o skali problemu.
▬▬▬
postaram się tak podziałać, żeby eksperci od nowego Mój Orange przyjrzeli się tej sprawie .
A! I zapytam z ciekawości: zgłoszenie w tej sprawie zostało przyjęte w listopadzie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z logowaniem. Komunikat: Wewnętrzny błąd komponentu Rejestracja
@Wiktor Tak, zgłoszenie zostało przyjęte w listopadzie - pierwsze przez czat w aplikacji, miałam dostać odpowiedź w ciągu kilku dni. Jakiś czas później drugie, już przez messenger. Mogę poszukać tych numerów zgłoszeń po wiadomościach, bo na pewno przy drugim zgłoszeniu podawałam konsultantowi również ten pierwszy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z logowaniem. Komunikat: Wewnętrzny błąd komponentu Rejestracja
Nie ma potrzeby... 🙂
Już testowane są rozwiązania, które mają na celu uniknięcie (na przyszłość!) tego typu sytuacji.
Mam nadzieję, że problem za niedługo zostanie "wyrugowany" .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z logowaniem. Komunikat: Wewnętrzny błąd komponentu Rejestracja
Dzień dobry,
Minęły już prawie dwa miesiące i nadal nic nie wiadomo...Czy można po prostu usunąć moje konto i spróbować zarejestrować je ponownie ?