- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z czatem i połączeniem z konsultantem
Cześć,
Czy uważacie, że poniższa instrukcja przesłana mi przez Orange jest poprawna? Mi jakoś nie udaje się od pewnego czasu skorzystać z czatu z konsultantem z poziomu przeglądarki, gdyż Max podaje link, który zmusza mnie do ponownego zalogowania się i cała historia z Maxem rozpoczyna się od nowa...
Powiedzcie mi jeszcze, jak mógłbym w ogóle rozpocząć rozmowę z Maxem, jeżeli najpierw nie byłbym zalogowany? Cały ten poniższy algorytm wydaje się mocno podejrzany :d :d :d
"Dzień dobry,
kolejny raz sprawdziliśmy przesłane przez Pana informacje.
Wyjaśniam, że w nazwie linku https://www.orange.pl/moj-orange/logout jest słowo logout – z uwagi na to, że link działa w dwóch sytuacjach:
Klient niezalogowany jest kierowany do strony logowania
Klient zalogowany numerem do Mój Orange jest wylogowywany z tego widoku i kierowany na stronę do logowania.
W każdym przypadku pojawia się okno https://www.orange.pl/twojekonto/zaloguj gdzie należy się zalogować adresem e-mail do pełnego konta, aby połączyć się z doradcą."
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z czatem i połączeniem z konsultantem
@Michal85 tak, dla mnie też jest duża trudność z połączeniem z konsultantem na czacie. MAX do tego stopnia blokuje, że nawet jak uda się przebrnąć z logowaniem, mimo, że jestem zalogowany, to i tak ze trzy razy zakończy czat. Potem cała zabawa z MAX-em zaczyna się od początku. Do tego dochodzi brak możliwości znalezienia usług w Orange.
Jednym z trochę lepszym rozwiązań jest logowanie się numerem telefonu na Mój Orange przez www. Jak ktoß jeszcze ma dostęp do logowania przez stare konto, to można łatwiej połączyć się z konsultantem na czacie. Logowanie przez e-mail na Mój Orange i rozmowa na czacie odrazy skutkuje koniecznością ponownego logowania, tak niby MAX twierdzi, a przecież się logoeałem.
Może jednak @Remi coś zadziała z MAX-em, bo już od około dwóch tygodni jest coraz gorzej. Miało być już w porządku, a jest tragedia.
Tu jeszcze pomysł w sprawie usunięcia MAX-a:
https://nasz.orange.pl/t5/Pomys%C5%82y/Wywalenie-MAX-a/idi-p/225873
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z czatem i połączeniem z konsultantem
Przepraszam w imieniu zespołu :(.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z czatem i połączeniem z konsultantem
Cześć Remi,
Dziękuję bardzo za odpowiedź. Mam jednak pytanie - czy InterwencjeMobilne lub Wasz dział techniczny nie ma świadomości tego błędu? Jeżeli mieliby świadomość, to czemu miałbym otrzymywać informacje, że nie widzą problemu i podają mi instrukcję logowania, która nie ma sensu? 😄
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z czatem i połączeniem z konsultantem
Mam to samo 😞 Max uważa że nie jestem zalogowany wiec i tak nic nie zalatwie na www. Na aplikacji max widzi ze jestem zalogowany. Wyszło wam jak u fioletowych, albo dzwon, albo aplikacja - bezsensu 😞
Co gorsza Max nie wie co to skarbonka 😞
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z czatem i połączeniem z konsultantem
@Michal85, po zalogowaniu się mailem Max nadal nie chce połączyć z konsultantem i wysyła link do logowania?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z czatem i połączeniem z konsultantem
Cześć Mateusz,
Tak, niestety nadal ten sam problem występuje:/
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z czatem i połączeniem z konsultantem
Czyli jednak Firefox jest odpowiedzią na problemy 😄
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś