Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem z aplikacją Mój Orange - po podpisaniu umowy pojawia się błąd

ROZWIĄZANE

Poziom 10, Poszukiwacz
  • 8
  • 17
  • 0

Problem z aplikacją Mój Orange - po podpisaniu umowy pojawia się błąd

Witam, 

Chodzi o to, ze moja aplikacja nie działa (mogę zalogować się numerem tel + SMS kod, ale gdy chce zalogować się  głębiej, czyli e-mail + hasło, to wyrzuca ‚UPS Coś poszło nie tak...’ ale uprzednio witając mnie moim imieniem, wiec chyba wykrywa konto. 
Dodatkowo Mój Orange przez przeglądarkę działa super. Jedynie aplikacja... 

Do sedna, pytam bo u mnie dzień przed problemami podpisaliśmy umowę na Love, gdy wcześniej byłem zalogowany do aplikacji posiadając tylko usługę GSM a nie pakiet usług, to aplikacja działała super. Problemy z aplikacja zaczęły się w momencie podpisania nowej umowy Love. 
Czy masz jakiś pomysł na ten problem? 

 

 

 

_______________

*Doprecyzowana nazwa tematu - moderator Wojciech.

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 31, Ekspert
  • 1027
  • 1992
  • 181

Problem z aplikacją Mój Orange - po podpisaniu umowy pojawia się błąd

A jak dawno podpisywałeś umowę?

 

W pierwszym kroku równie dobrze można podać byle jaki numer (np. 12345) - pojawi się komunikat, ze ten numer to nie komórka, klikasz dalej i podajesz dane logowania do NMO (e-mail i hasło).
Problem w tym, że jeśli ci wyrzuca "ups coś poszło nie tak" to jest jakiś problem po stronie serwisu/aplikacji.
Jeśli logowanie działa na stronie, a nie działa w aplikacji, to:

  • możesz poczekać, jeśli umowa weszła w życie max 7 dni temu - istnieje szansa, że problem zniknie sam.
  • skontaktuj się z czatem, aby dodali zgłoszenie techniczne. Przygotuj screeny z błędem w aplikacji, aby móc je dołączyć do rozmowy.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

15 ODPOW. 15

Poziom 34, Ekspert
  • 2910
  • 7278
  • 117

Problem z aplikacją Mój Orange - po podpisaniu umowy pojawia się błąd

@KubaM1989  u mnie jak pojawił się podobny problem, przeinstalowałem aplikację i wszystko wróciło do normy - spróbuj odinstalować i ponownie zainstalować.


Poziom 10, Poszukiwacz
  • 8
  • 17
  • 0

Problem z aplikacją Mój Orange - po podpisaniu umowy pojawia się błąd

Próbowałem tego rozwiązania kilkukrotnie. Niestety nie pomaga. 


Poziom 34, Ekspert
  • 2910
  • 7278
  • 117

Problem z aplikacją Mój Orange - po podpisaniu umowy pojawia się błąd

@KubaM1989  próbowałeś może logować się do aplikacji bezpośrednio loginem i hasłem, a nie nr telefonu?


Poziom 10, Poszukiwacz
  • 8
  • 17
  • 0

Problem z aplikacją Mój Orange - po podpisaniu umowy pojawia się błąd

Najpierw muszę podać nr tel, dostać SMS kod i później dopiero mogę zalogować się ‚glebiej’ - login + hasło. 


Poziom 34, Ekspert
  • 2910
  • 7278
  • 117

Problem z aplikacją Mój Orange - po podpisaniu umowy pojawia się błąd

@KubaM1989  ale w nowej wersji apki logujesz się tak jak do swojego konta na stronie czyli e-mail i hasło, jeżeli nie możesz dalej się zalogować lub występuje błąd należy to zgłosić.


Poziom 10, Poszukiwacz
  • 8
  • 17
  • 0

Problem z aplikacją Mój Orange - po podpisaniu umowy pojawia się błąd

To jest ekran po włączeniu aplikacji. Pierwszy - muszę podać nr tel. 


86D7CFF4-5D70-4D54-9FFD-2D5C46270D3E.png

Poziom 10, Poszukiwacz
  • 8
  • 17
  • 0

Problem z aplikacją Mój Orange - po podpisaniu umowy pojawia się błąd

Dopiero po ‚wstępnym Logowaniu’ nazwijmy to, mogę zalogować się emailem i hasłem. 
po zalogowaniu aplikacja wita się ze mną ‚Cześć, Jakub!’ - czyli odnajduje konto. Ale gdy klikam ‚zaczynamy’, pokazuje się komunikat ‚UPS, coś poszło nie tak...’. 


A709727D-A5BF-48DF-A00C-3F65F24DCDB4.jpeg

Poziom 34, Ekspert
  • 2910
  • 7278
  • 117

Problem z aplikacją Mój Orange - po podpisaniu umowy pojawia się błąd

@KubaM1989  zamiast nr telefonu wpisz nr usługi, wtedy przejdziesz dalej do maila i hasła.


Poziom 10, Poszukiwacz
  • 8
  • 17
  • 0

Problem z aplikacją Mój Orange - po podpisaniu umowy pojawia się błąd

Powiesz mi proszę, gdzie znajdę nr usługi? 
w umówię tego nie widzę.