- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
21-10-2018
21:17
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
21-10-2018
21:17
Problem z Moj Orange
@Mephicnapisał(-a)Zgłaszałem na infolinię, nie potrafili pomóc.
Przykro to pisać, ale źle trafiłeś. Na BOK sprawa do rozwiązania tak jak napisał @Piotrekk85. Wystarczy, że doradca zrobi zlecenie do działu informatycznego z prosbą o usunięcie starego konta z błędem. Powinni to dość szybko zrealizować i po około 24-48 godzinach będziesz mógł założyć nowe konto.
21-10-2018
21:22
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
21-10-2018
21:22
Problem z Moj Orange
No nic będę próbował jeszcze raz. Po przypomnieniu hasła używając nowego nr telefonu i ponownej próbie rejestracji wróciłem do punktu wyjścia bo przy kroku drugim, po podaniu kodu tymczasowego informuje mnie, że konto już istnieje.
Szkoda, że Orange nie umie po prostu przepiąć usług wraz z systemem lub dostarczyć mi link do resetu konta...
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »