Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem z Moj Orange


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 7
  • 2
  • 0

Problem z Moj Orange

Witam

 

Od czasu przejscia na taryfe Orange Love stracilem dostep do podgladu wszystkich uslug w Moj Orange. U gory ekranu widze jedynie napis Uslugi na karte (nie mam zadnych uslug na karte), nie mam mozliwosci podgladniecia aktywnych uslug, faktur - jednym slowem nic. 

 

Wyswietla sie tylko jakis komunikat o bledzie komponentu. Jak to przywrocic? 

11 ODPOW. 11

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36193
  • 1366

Problem z Moj Orange

Czy w ramach love przechodziłeś z numeru na karte na abonament do love? Czy brałeś nowy numer?

Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 7
  • 2
  • 0

Problem z Moj Orange

Zrobilem cesjez Taty na mnie pakiet uslug ten sam


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36193
  • 1366

Problem z Moj Orange

Po cesji musisz założyć konto na nowo od zera.

Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 7
  • 2
  • 0

Problem z Moj Orange

Nie da sie, dostaje info ze moj nr telefonu (zachowalem ten sam) jest juz w uzyciu. 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36193
  • 1366

Problem z Moj Orange

A poprzez przypomnienie hasła wpisując jako login numer telefonu? czy logujesz się na konto z tym błędem?

Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 7
  • 2
  • 0

Problem z Moj Orange

Loguje sie poprzez e-mail i haslo (przeszedlem na Moj Orange jeszcze przed cesja) 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36193
  • 1366

Problem z Moj Orange

Okej, ale cesja kasuje te konto (było na inny pesel który stanowi podstawę dla nowego mój Orange). Pewnie masz konto w starej części serwisu lub jest jakiś bug który trzeba zgłosić na BOK.

Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 7
  • 2
  • 0

Problem z Moj Orange

Zgłaszałem na infolinię, nie potrafili pomóc. 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36193
  • 1366

Problem z Moj Orange

La spróbuj tak. Przypomnij sobie hasło wpisując jako login numer komórki. Potem zaloguj się wpisując jako login numer komórki i nowe hasło. Jeśli to nie działa, to na bok musi być zarejestrowane zgłoszenie do IT.