Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Prace planowane na Mój Orange


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18416
  • 52659
  • 710

Prace planowane na Mój Orange

Znowu coś przestawiają i to bez zapowiedzi.


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29460
  • 270

Prace planowane na Mój Orange

Potwierdzam techniczna grzebanina bez zapowiedzi 😤


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29460
  • 270

Prace planowane na Mój Orange

Chyba koniec przerwy technicznej 🤔 jak na razie działa. 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18416
  • 52659
  • 710

Prace planowane na Mój Orange

Faktycznie, uruchomili. Godzinę temu jeszcze była przerwa techniczna.

 

Apka już działa, moje konto nadal nie.


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 1594
  • 5434
  • 59

Prace planowane na Mój Orange

@ketrasaArturZgadza się.

strona_MO.png

 

Nawet nie zauważyłem kiedy poprawili licznik kart SIM. Przeniesionych licznik już nie bierze pod uwagę.

 

Anonim

Nie dotyczy

Prace planowane na Mój Orange

Aplikacja MO działa, szkoda że tam nie naprawią tej diagnostyki 🤔


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18416
  • 52659
  • 710

Prace planowane na Mój Orange

@andrzej1441 trzeba będzie sprawdzić jutro po naprawach, jak konto MO działa.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18416
  • 52659
  • 710

Prace planowane na Mój Orange

Po godzinie 7-dmej dostęp do konta Mój Orange został udostępniony. Na pierwszy rzut oka nie widać zmian. Tak jak było przed pracami serwisowymi, tak samo zostało. Nadal mam brak dostępu do konta.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18416
  • 52659
  • 710

Prace planowane na Mój Orange

Chciałem pokazać, jak Orange traktuje klientów, którzy składają zgłoszenie na infolinii. Konto Mój Orange nie działa mi od 27 lutego. Pierwsze zgłoszenie poszło 28 lutego, ale z powodu błędów we wprowadzeniu nie zostało wzięte pod uwagę. Następne zgłoszenie przyjęte 2 marca, potwierdzenie dostałem SMS-em:

zgloszenie_xxXXxxX.jpg

Na infolinii i na czacie, po upływie 30 dni nikt tego zgłoszenia nie może znaleźć. Po prostu zostało usunięte. Orange nie naprawił problemu, to usunął ślad, aby nie było podstaw do niewywiązania się z nienaprawionego problemu.

Teraz jest zgłoszona reklamacja. Na dziś jest wyznaczony kolejny termin, ale do tej pory konto Mój Orange nie działa. Konsultanci twierdzą, że reklamacja z 28 marca jest jedynym śladem, że ja cokolwiek zgłaszałem. Poprzednie się rozpłynęły nie wiadomo gdzie i nikt nie ma dostępu. 

Bardzo prężnie specjaliści techniczni pracują w Orange, aby tylko wyrobić się w zaplanowanych datach. Jak coś nie wychodzi, to po porostu usunąć zgłoszenie i sprawa załatwiona. Ma pozamiatane i oczekiwanie kolejnych 30 dni na niezałatwienie sprawy w terminie.

 

BRAWO ORANGE. TAK TRZYMAĆ !!!

 

____________

* ukryto nr zgłoszenia - Wiktor


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36194
  • 1366

Prace planowane na Mój Orange

Ta wiadomość nie jest wiadomością systemową. Widocznie osoba, z którą rozmawiałeś podała Ci jakieś numer wewnętrzny i tylko sam doradca widzi informacje zwrotne.

Dlaczego? Zgodnie z oficjalną wersją Orange w komunikacji sms używa liczby mnogiej - powinno być "Pozdrawiamy" a nie "Pozdrawiam".

Zgłoszenie raczej nie zostało usunięte, ale nie było reklamacją. Zawsze należy się domagać potwierdzenia 24h przyjęcia reklamacji. Orange ma na to odpowiedni formularz.