- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prace planowane na Mój Orange
Znowu coś przestawiają i to bez zapowiedzi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prace planowane na Mój Orange
Potwierdzam techniczna grzebanina bez zapowiedzi 😤
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prace planowane na Mój Orange
Chyba koniec przerwy technicznej 🤔 jak na razie działa.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prace planowane na Mój Orange
Faktycznie, uruchomili. Godzinę temu jeszcze była przerwa techniczna.
Apka już działa, moje konto nadal nie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prace planowane na Mój Orange
@ketrasaArturZgadza się.
Nawet nie zauważyłem kiedy poprawili licznik kart SIM. Przeniesionych licznik już nie bierze pod uwagę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prace planowane na Mój Orange
Aplikacja MO działa, szkoda że tam nie naprawią tej diagnostyki 🤔
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prace planowane na Mój Orange
@andrzej1441 trzeba będzie sprawdzić jutro po naprawach, jak konto MO działa.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prace planowane na Mój Orange
Po godzinie 7-dmej dostęp do konta Mój Orange został udostępniony. Na pierwszy rzut oka nie widać zmian. Tak jak było przed pracami serwisowymi, tak samo zostało. Nadal mam brak dostępu do konta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prace planowane na Mój Orange
Chciałem pokazać, jak Orange traktuje klientów, którzy składają zgłoszenie na infolinii. Konto Mój Orange nie działa mi od 27 lutego. Pierwsze zgłoszenie poszło 28 lutego, ale z powodu błędów we wprowadzeniu nie zostało wzięte pod uwagę. Następne zgłoszenie przyjęte 2 marca, potwierdzenie dostałem SMS-em:
Na infolinii i na czacie, po upływie 30 dni nikt tego zgłoszenia nie może znaleźć. Po prostu zostało usunięte. Orange nie naprawił problemu, to usunął ślad, aby nie było podstaw do niewywiązania się z nienaprawionego problemu.
Teraz jest zgłoszona reklamacja. Na dziś jest wyznaczony kolejny termin, ale do tej pory konto Mój Orange nie działa. Konsultanci twierdzą, że reklamacja z 28 marca jest jedynym śladem, że ja cokolwiek zgłaszałem. Poprzednie się rozpłynęły nie wiadomo gdzie i nikt nie ma dostępu.
Bardzo prężnie specjaliści techniczni pracują w Orange, aby tylko wyrobić się w zaplanowanych datach. Jak coś nie wychodzi, to po porostu usunąć zgłoszenie i sprawa załatwiona. Ma pozamiatane i oczekiwanie kolejnych 30 dni na niezałatwienie sprawy w terminie.
BRAWO ORANGE. TAK TRZYMAĆ !!!
____________
* ukryto nr zgłoszenia - Wiktor
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prace planowane na Mój Orange
Dlaczego? Zgodnie z oficjalną wersją Orange w komunikacji sms używa liczby mnogiej - powinno być "Pozdrawiamy" a nie "Pozdrawiam".
Zgłoszenie raczej nie zostało usunięte, ale nie było reklamacją. Zawsze należy się domagać potwierdzenia 24h przyjęcia reklamacji. Orange ma na to odpowiedni formularz.