- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prace planowane na Mój Orange
@Zeusek sprawdziłem tera faktycznie się wczytało. Pewnie będą jakieś przerwy i będzie można korzystać z aplikacji. Konto przez stronę internetową niestety nie działa.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prace planowane na Mój Orange
Apka chyba jednak jeszcze nie do końca działa. Mogę się wprawdzie zalogować ale przy próbie wybrania numeru jest "Coś poszło nie tak..."
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prace planowane na Mój Orange
@Ianus72 u mnie też błąd wyskoczył, przy przełączaniu się miedzy numerami, ale po dwóch próbach, wybrany numer wskoczył.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prace planowane na Mój Orange
@ketrasaArturA u mnie jednak nic z tego. Trudno, trzeba poczekać. Zrobią co mają do zrobienia i będzie działało.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prace planowane na Mój Orange
@Ronnapisał(-a)Ale ja tak mam od dłuższego czasu i nie wiem co to znaczy.
Skoro od dłuższego czasu to pewnie coś się zepsuło.
Jeśli działa ci dostęp przez portal MO, to po prostu odinstaluj bezużyteczną aplikację MO i będziesz maił spokój. Ale jeżeli dostępu do konta przez portal tez nie masz, to zgłaszaj reklamację, pora zacząć to naprawiać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prace planowane na Mój Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prace planowane na Mój Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prace planowane na Mój Orange
Natomiast na stronie internetowej jest informacja, że zapraszamy w poniedziałek po godzinie 7:00: