- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prace planowane na Mój Orange
Aplikacja żyje własnym życiem i wywala mnie ostatnio często z konta, dobrze że jest jeszcze MO na www, bo bym przeszedł do konkurencji 😎
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prace planowane na Mój Orange
@bronzub może nie jest tak źle, bo jak piszemy, co można by było poprawić, to jest robione odwrotnie. Uważam tak jak @Anonim, dobrze, że jest konto Mój Orange przez www. Tam są daty podane przy ważności pakietów, w aplikacji zostały zabrane lub zamienione na ilość dni.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prace planowane na Mój Orange
@ketrasaArtur , każdy klient ma różnorakie usługi na swoim koncie. Pewnie zasadniczo zakładki nie różnią się od siebie, ale dane już niekoniecznie muszą wskazywać poprawność stanu tychże usług. Ostatnio, bez zacięcia i po raz pierwszy płaciłem fakturę Blikiem. Ale jak spojrzysz w Google Play na pobrania i rozwiniesz, to pierwsza ikonka ze stroną przekieruje na ochy i achy pełne zachwytu. Jutro spojrzę w aplikacji w zakładkę Pomoc i przekonam się😊
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prace planowane na Mój Orange
Niejako na deser podam coś, co irytuje mnie najbardziej. To sposób komunikacji z klientem o planowych pracach. Albo są prace i jak drzewiej bywało, nie było wogóle dostępu, albo robi się z klienta wariata. Tak! Bo zalogowałem się normalnie i buszując po appce, w zakładce Diagnostyka natknąłem się na tę informację.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prace planowane na Mój Orange
@bronzub ale reszta serwisu działa? Jeśli tak, to jest "niska szkodliwość społeczna czynu"
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prace planowane na Mój Orange
@agat13 aplikacja działa, da się sprawdzić stan konta, nie sorawdzałem, czy usługi można zmienić. Tylko jeśli są gdzieś głębiej prowadzone prace serwisowe, to czy aktualizacja danych jest na bieżąco, czy podawane z przed rozpoczęcia prac?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prace planowane na Mój Orange
@agat13 , przy pierwszym podejściu nie było możliwości wejścia. Potem z ostrożności nie surfowałem po zasobach appki, ponieważ natknąłem się na ten komunikat @ketrasaArtur , czy gdzieś "głębiej" są prowadzone prace, to jaki byłby problem z powiadomieniem na stronie głównej z dzwonkiem? Prace dotyczą użytkowników aplikacji, mających tam swoje usługi. Obecnie, pytanie "Zaczynamy" jest zadawane dwukrotnie. W trakcie prac miałem dwie sesje do wylogowania i jednej z nich nie szło wylogować. Dzisiaj jest ok. Ale i tak dziwi mnie, że rabat sumaryczny 50 zł z grosikami jest przedstawiany, jakoby dotyczył usługi Neostrady. Natomiast w zgodach na spis brak jest stacjonarnego. Ale ja sobie porównuję dane z webowym kontem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prace planowane na Mój Orange
@bronzub ja tam myślę, że admini już wiedzą, że masz problemy..
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prace planowane na Mój Orange
@agat13 , ja nie sądzę, jak Ty. Podgląd na szybko też obarczony jest jakimś błędem, bo tam z kolei to ID Neostrady "nadaje się" do rejestracji, by podgląd był możliwy. Mój czas poświęcony na beta testy jest bezcenny i stąd nie "łażę" już po appce w wyłapywaniu błędów jak "latający kot z pęcherzem". Webowa wersja także jest rzadko odwiedzana, a co najmniej raz w miesiącu wymusza na mnie "meldowanie się", co by nie stracić rabatów.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prace planowane na Mój Orange
Dziś rano (sobota 19/11) zgłosiłem awarię neostrady. Wieczorem jak zaczęło działać zadzwoniłem, żeby moje zgłoszenie zamknąć, to okazało się, że trwają prace serwisowe i dostęp do systemów obsługowych będzie w poniedziałek rano. Na szczęście sprawę techniczną można było załatwić. Aplikacja MO działa bez problemu 🙃